Forum Home > Members List
riffic's Profile


riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle

riffic riffic is online now

RIP ux9 ;

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 12
  1. SpecialOh
    06-09-2016 12:34 PM
    SpecialOh
    video editing (using effects and shit like diff fades and spotlight effects n such ...better txt than windows movie maker) is my weak point and where i can make most difference

    if u ever wanna try editing scenes with me it can maybe be a low payin side job
  2. wwjjddd?
    04-25-2016 12:23 AM
    wwjjddd?
    that rep comment is a confusing mistake. supposed to just say "LOL". for some reason my past rep comments are somehow logged so that popped up when i typed LOL and then i hit enter without realizing, causing you to be provided with a mysterious glimpse of a super personal rep comment i gave to someone else in the past. this is so deep omg. does that happen to you? i think it's maybe a browser thing? i'm using safari. sorry this whole message is ridiculous. jjdd!
  3. SpecialOh
    04-15-2016 01:11 PM
    SpecialOh
    yo i remember u makin videos wat did u make em wit? program wise
  4. wwjjddd?
    04-04-2016 12:46 AM
    wwjjddd?
    Dang I messed up that rep comment. It was about to start getting intimate too
  5. Nabisco
    10-13-2015 03:38 PM
    Nabisco
    Yo,

    I just saw you PM'd me from a while back. Sorry, just getting used to the forum. Long time lurker haha.
  6. King Nut
    09-24-2015 12:57 PM
    King Nut
    Did Classik really say "I don't fuck with ants" ??? lmfao what was the context!?
  7. Infrared.
    07-01-2015 06:40 AM
    Infrared.
    whatsup man how come i cant see battles in the main stage?
  8. SpecialOh
    06-09-2015 11:32 PM
    SpecialOh
    hey buddy is there anyone u would like to apologize to?

    now would be a good time
  9. Lucas
    03-12-2015 03:58 AM
    Lucas
    http://youtu.be/Ge0BDImSMw4

    shit old af but 4:54 always has me saying damn i wish i wrote that shit
  10. SpecialOh
    03-04-2015 04:03 PM
    SpecialOh
    this is ur theme song
    cuz i feel like u have layers to you, i know my personality clash with ur likeings but ur very intriguing

    visit here and post wat theme song u got!: http://rmbva.com/visiting-your-profile-t18783.html

About Me

  • About riffic
    Location
    apartment c above the gogo spot
  • Signature
    Quote:
    Originally Posted by TheFakeDetour View Post
    megadef #wishes he could go back and unexpose himself as a mama nice try plumptits this is lower than when you slithered your way into the moonbounce at the Colorado Cush Carnival and #popped it with ur fatness
    Quote:
    Originally Posted by wwjjddd? View Post
    WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 05:31 AM
  • Join Date: 06-29-2013
  • Referrals: 1

Mentions

09-04-2013
10:41 PM - riffic mentioned Woody in post Brother Ali, Immortal Technique, Diabolic & me
...rong. gramer lol Woody Higher Ground ain't ...
08-31-2013
09:06 PM - riffic mentioned Topgunz in post Pat Stay gets the giant Twitter pause award for the gayest thing on my TL ever.
...ic.com/2lnwlxf.jpg Topgunz is going to make thi...
08-25-2013
05:54 PM - riffic mentioned SpecialOh in post So I put Choppa in his place and exposed him for the bitch he really is...
SpecialOh you put me so far in...
01:01 AM - riffic mentioned Megaman13 in post Where is diz 3rd round against ars
Megaman13 chill LPodpYu_Ruo
07-22-2013
07:06 PM - riffic mentioned headless verseman in post If Lux didn't have the best performance in battle rap ever...
... BC HE IS AWSOME headless verseman take notes

Quotes

07-22-2013
07:07 PM - NatGeografik quoted riffic in post If Lux didn't have the best performance in battle rap ever...
LUX WON BC HE IS AWSOME ...
07:06 PM - riffic quoted SWJames in post If Lux didn't have the best performance in battle rap ever...
The fact that you had to exp...
07:00 PM - riffic quoted thatguy in post Give 1 battle rap confession
A few of my favs are: The Na...
06:23 PM - NatGeografik quoted riffic in post If Lux didn't have the best performance in battle rap ever...
it's probably not the best ...
06:00 PM - Rusty Shackleford quoted riffic in post If Lux didn't have the best performance in battle rap ever...
it's probably not the best ...
05:04 PM - thatguy quoted riffic in post Give 1 battle rap confession
what bands do you listen to...
04:40 PM - Crescent Swerve quoted riffic in post Battlers who have/have not killed people
those guys sound cool! rea...
04:29 PM - Rusty Shackleford quoted riffic in post If Lux didn't have the best performance in battle rap ever...
yea, but I think the argume...
04:10 PM - riffic quoted thatguy in post Give 1 battle rap confession
I'm probably 5% rap/hip-hop ...
04:08 PM - riffic quoted Rusty Shackleford in post If Lux didn't have the best performance in battle rap ever...
that was vs Arcane I'm pretty sure. Gr...
12:28 PM - Rusty Shackleford quoted riffic in post If Lux didn't have the best performance in battle rap ever...
Lux was unreal in that batt...
07-21-2013
10:51 PM - rocky quoted riffic in post Battling on tv will be a double-edged sword for leagues
if we're talking success on...
03:01 AM - JOBone quoted riffic in post Battling on tv will be a double-edged sword for leagues
yea, you can't deny the num...
12:24 AM - rocky quoted riffic in post Battling on tv will be a double-edged sword for leagues
getting on BET is cool just...
07-20-2013
09:46 PM - riffic quoted rocky in post Battling on tv will be a double-edged sword for leagues
its this thing we watch de...
07-15-2013
04:39 PM - riffic quoted WillyLarusa in post Soooo.... Real Deal (Trevor) Taking B Magic Is Now "Officially" The Worst Decision...
please post up what happened aft...
 
Forum Stats
Members: 5,477
Threads: 26,406
Posts: 724,447
Total Online: 1362

Newest Member: questionmaster

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 11:07 PM.