Forum Home > Members List
Metazone's Profile


Metazone is better than Grind Time AustraliaMetazone is better than Grind Time Australia

Metazone Metazone is offline

(⌐■_■)=/̵͇̿̿/'̿'̿̿̿ ̿ ̿̿

About Me

  • Signature
    Quote:
    Originally Posted by cripplesunday1 View Post
    And once you've rapped about dragons. You've rapped about dragons
    Quote:
    Originally Posted by Jack Deuce View Post
    I was hungry after the event and had no idea where to go for food and strongly considered just following big t knowing he would lead me to the promised land

Statistics

Total Posts
General Information
  • Last Activity: 09-21-2018 08:20 PM
  • Join Date: 07-15-2013
  • Referrals: 0

Mentions

02-20-2016
09:08 AM - 6000GP mentioned Metazone in post KING DEEZYNINON's day 1 recap
I dunno; I thought the indivi...
01-13-2015
01:34 AM - Metazone mentioned Dirtbag Dan in post THE DIRTBAG DAN SHOW Episode 46 feat. Okwerdz, Avocado, Caustic & guy with glasses
...tuff for BO oh and Dirtbag Dan tell your boy Skylar...
01-03-2015
11:22 AM - Metazone mentioned Dog Debarko in post IM so confident CAUSTIC will make HEADICE cry I will do a LINE of coke if he doesn't!
...y? That deserves a Dog Debarko
07-13-2014
07:05 AM - Metazone mentioned totalslaughter in post Official: Total Slaughter PPV - Get your money back
...ed with the PPV. totalslaughter sup?
04:35 AM - JOBone mentioned Metazone in post Official: Total Slaughter PPV - Get your money back
Metazone should probably edit...
04:26 AM - Metazone mentioned totalslaughter in post Official: Total Slaughter PPV - Get your money back
...addition to refund, totalslaughter fans who ordered 7/1...
01:14 AM - Metazone mentioned totalslaughter in post Official: Total Slaughter PPV - Get your money back
totalslaughter We all paid for thi...
07-12-2014
11:37 PM - Digital mentioned Metazone in post Total Slaughter Live Update Thread!!!
...s bar never changes Metazone. If you really want...
06-30-2014
03:27 AM - gordyacres mentioned Metazone in post Daylyt speaks on Math vs Diz - Blog
...ne copied the vid Metazone
06-21-2014
09:57 AM - Metazone mentioned John Nada in post Skepta > Shotty Horroh
...different.. lol John Nada back me up here
06-10-2014
11:48 PM - StabYourself mentioned Metazone in post DOUBLE FEATURE: RMBVA Showing of Foreman/Ness and Verb/Caustic TONIGHT @ 8pm EST!!!
...k , MEGADEF , mek , Metazone , MICKEY , mictsekk ...
06-09-2014
07:26 PM - Beaux Jangles mentioned Metazone in post Bonjangles Streamin!!! (Monday June 9 @ 9pm EST-11pmEST)
...MEGADEF , mek , Metazone , MICKEY , micts...
04-26-2014
05:24 PM - Profess mentioned Metazone in post Dirtbag Dan Charity Thread
...Yagerbomb LOwLIFE Metazone Exenexex Crescent ...
02-01-2014
06:16 AM - KBomb mentioned Metazone in post Flossed Out II Quarterfinals **Come Vote**
...ven mdk MEGADEF mek Metazone mictsekk mike rigs m...
01-29-2014
05:22 AM - I am LIL ILL mentioned Metazone in post Most embarrassing moments in hip hop history!!!!!
...mdk MEGADEF MetasiN Metazone mexicanfonz MiamiMad...

Quotes

05-21-2016
06:36 AM - Metazone quoted Ness Lee in post damn math went the fuck in on angryfan
thats the podcast lol He is ...
06:34 AM - Ness Lee quoted Metazone in post damn math went the fuck in on angryfan
You heard it here first "blog...
05-15-2016
06:20 PM - ICeeZeeI quoted Metazone in post Live Updates From KOTD's "Massacre 2"
Yeah is there a tinychat goin...
06:12 PM - riffic quoted Metazone in post Live Updates From KOTD's "Massacre 2"
Yeah is there a tinychat goin...
06:01 PM - Metazone quoted ICeeZeeI in post Live Updates From KOTD's "Massacre 2"
Can someone PM me the tinycha...
04-18-2016
06:01 PM - Metazone quoted cripplesunday1 in post First impressions of The Bunker
In which case knives and fire is th...
04-06-2016
03:25 PM - Metazone quoted mdk in post So None Of U Were Gonna Explain This K Shine Shit To Me SMH?
where did you hear this ...
02:10 AM - mdk quoted Metazone in post So None Of U Were Gonna Explain This K Shine Shit To Me SMH?
Don't forget they bought a ca...
04-05-2016
02:21 PM - Metazone quoted WillyRockBags in post So None Of U Were Gonna Explain This K Shine Shit To Me SMH?
u serious? :willy: Completely s...
12:20 AM - WillyRockBags quoted Metazone in post So None Of U Were Gonna Explain This K Shine Shit To Me SMH?
Don't forget they bought a ca...
03-24-2016
06:04 AM - Metazone quoted AdarOne in post DailySPICE: 3/23 - CADALACK RON REVOKES LA PRIVILEGES
i see your king hippo and i ...
03-20-2016
07:59 AM - Metazone quoted The Kang in post Why is Rmbva so sexist? I never see QOTR POST u guys don't like girls?
I dont talk about womens batt...
03-16-2016
08:55 PM - Blaze Won quoted Metazone in post Who is truly undefeated?
Get the fuck out of here Lux ...
01:53 PM - Metazone quoted Blaze Won in post Who is truly undefeated?
Lux got the biggest wins imo.....
03-14-2016
11:10 AM - Anti quoted Metazone in post Define Classic.....
https://s3.amazonaws.com/live...
11:01 AM - Metazone quoted Dear Diary in post Is JJDD denying the holocost?
This is stupid on so many level...
02-24-2016
04:10 PM - CBA quoted Metazone in post Eurgh tired of wack rappers calling him out
To be fair Eurgh is a much be...
04:50 AM - Metazone quoted riffic in post 16 Bars ft. Thesaurus, Franco, Bo-rat (from 2007)
https://m.popkey.co/742850/...
04:43 AM - Metazone quoted Gopher D'Gusto in post Eurgh tired of wack rappers calling him out
Eurgh needs to fall back fr. Dud...
02-23-2016
11:26 PM - Metazone quoted JustJ123 in post Eurgh tired of wack rappers calling him out
Anyone else think Diz would s...
 
Forum Stats
Members: 5,544
Threads: 27,125
Posts: 732,987
Total Online: 1854

Newest Member: OnceAgainImHere

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Emancee
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 08:40 AM.