Forum Home > Members List
NatGeografik's Profile


NatGeografik is not the worst person

NatGeografik NatGeografik is offline

629667391

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 7 of 7
  1. Foul
    06-30-2014 12:25 AM
    Foul
    thx for the rep bro
  2. 666 ^ChAdiLLaC^ 666
    05-22-2014 03:31 AM
    666 ^ChAdiLLaC^ 666
    Why wouldn't I compare them
  3. Hitchslap
    05-15-2014 09:17 AM
    Hitchslap
    Stop leaving me messages, wigger.
  4. Hitchslap
    02-07-2014 10:39 AM
    Hitchslap
    Stop leaving me messages, wigger.
  5. TheRealDetour
    07-26-2013 06:28 AM
    TheRealDetour
    it's all good, no worries...
  6. TheRealDetour
    07-25-2013 09:03 PM
    TheRealDetour
    thank u for the rep lol the positive one that is...mistakes happen...wasn't tryna be a total dick in response but that shit irked me like wtf man...
  7. TheRealDetour
    07-24-2013 12:35 AM
    TheRealDetour
    I didnt fuckin neg u bro...the fuck did u neg me for?

About Me

  • About NatGeografik
    Biography
    Part of the Cyborg initiative
    Location
    Fresh Coast
    Interests
    Fighting games, battle rap, BJJ
    Occupation
    Blammin' the razor

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 06-29-2017 08:14 PM
  • Join Date: 07-14-2013
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

Mentions

11-22-2013
02:49 AM - 6000GP mentioned NatGeografik in post In your opinion what is the basic objective in a rap battle?
Damn, NatGeografik making all kinds of ...
10-14-2013
09:20 PM - NatGeografik mentioned mdk in post So in the span of two years... Diz beat
... mention it because mdk doesn't have a hard ...
08-27-2013
11:56 PM - NatGeografik mentioned brownzvill19 in post "Hop out the crowd with the steel like John Cena"can someone explain that magic bar?
MrFujiwara slo_mo brownzvill19 I came up with some ...
08-15-2013
04:25 AM - NickkaJ mentioned NatGeografik in post SMACK/URLTV PRESENTS CHARLIE CLIPS VS B Magic
NatGeografik he did the same shit...
08-07-2013
10:13 PM - NatGeografik mentioned illipsis in post KOTD - GZ - Illipsis vs Backwood Bev
Is this the illipsis that posts here?
08-06-2013
07:19 PM - NatGeografik mentioned soul khan in post Think we'll see Soul Khan back soon?
soul khan, hit up this thread
08-05-2013
12:40 AM - NatGeografik mentioned 100 Bullets in post KOTD - WD4 VLOG: 100 Bulletz
What up 100 Bullets, I'm cheering for yo...
08-04-2013
11:59 PM - NatGeografik mentioned Vanilla in post Giving Daylyt....just...One....Mo......Chance: Will you?
...for debate. Also VanillaNigga, this is actual...
07-26-2013
06:23 PM - mapleleaf mentioned NatGeografik in post Dizaster Says Tsu Surf Is The Most Overrated Battler Ever.
...ts to Tittyfuckin NatGeografik Serge T JOBone for ...
07-22-2013
01:46 AM - NatGeografik mentioned KBomb in post BATTLE RAP IS POSIEN my little brother got his ass beat for reciting bars at home!!
KBomb is right, but I'm no...
01:45 AM - NatGeografik mentioned 100 Bullets in post T-Rex vs TheSaurus anyone?
...his poll should let 100 Bullets know that he shouldn...

Quotes

07-16-2013
09:39 PM - The Kang quoted NatGeografik in post DAYLYT vs. LOE PESCI #WD4
LOL, did you look at the poll pos...
08:13 PM - NatGeografik quoted TheHipHopSpot in post No one in Battle Rap is having a better 2013 than Charron
so is it still cool to hate charro...
07:53 PM - StabYourself quoted NatGeografik in post K-Shine, the REAL Captain Planet?
So if you've heard it in 4 battle...
07:38 PM - NatGeografik quoted StabYourself in post K-Shine, the REAL Captain Planet?
i've heard that line in at least ...
07:21 PM - NatGeografik quoted The Kang in post DAYLYT vs. LOE PESCI #WD4
this battle will be shit but ...
06:56 PM - ErikForeman quoted NatGeografik in post It's official my bros.
LOL y'all did that site dirty ...
04:36 PM - NatGeografik quoted thatguy in post Don't Flop Presents: The Saurus Vs 100 Bulletz
I'm sayin I thought he won g...
03:22 AM - thatguy quoted NatGeografik in post Don't Flop Presents: The Saurus Vs 100 Bulletz
What? People aren't even paying ...
07-15-2013
09:10 PM - mambaregime quoted NatGeografik in post Loaded Lux vs Hollow (Whose Return To The Ring Was More Disappointing?)
Lux had the greatest performance ...
09:01 PM - NatGeografik quoted thatguy in post Don't Flop Presents: The Saurus Vs 100 Bulletz
...wut What? People aren...
07:41 PM - thatguy quoted NatGeografik in post Don't Flop Presents: The Saurus Vs 100 Bulletz
Bulletz killed this guy, I'm sick...
07:32 PM - NatGeografik quoted thatguy in post Don't Flop Presents: The Saurus Vs 100 Bulletz
Also, I get how people don't...
 
Forum Stats
Members: 5,555
Threads: 27,240
Posts: 734,774
Total Online: 2918

Newest Member: muddyswamp

Latest Threads
- by iamHBY
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 06:28 PM.