Forum Home > Members List
riffic's Profile


riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle

riffic riffic is offline

RYD ;

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 13
  1. Lizman
    03-26-2018 12:07 AM
    Lizman
    Wtf You're Black?
    There's A Surprise

    Let's Have A Rematch
    Sometime This Year
  2. averagejoe
    06-09-2016 12:34 PM
    averagejoe
    video editing (using effects and shit like diff fades and spotlight effects n such ...better txt than windows movie maker) is my weak point and where i can make most difference

    if u ever wanna try editing scenes with me it can maybe be a low payin side job
  3. wwjjddd?
    04-25-2016 12:23 AM
    wwjjddd?
    that rep comment is a confusing mistake. supposed to just say "LOL". for some reason my past rep comments are somehow logged so that popped up when i typed LOL and then i hit enter without realizing, causing you to be provided with a mysterious glimpse of a super personal rep comment i gave to someone else in the past. this is so deep omg. does that happen to you? i think it's maybe a browser thing? i'm using safari. sorry this whole message is ridiculous. jjdd!
  4. averagejoe
    04-15-2016 01:11 PM
    averagejoe
    yo i remember u makin videos wat did u make em wit? program wise
  5. wwjjddd?
    04-04-2016 12:46 AM
    wwjjddd?
    Dang I messed up that rep comment. It was about to start getting intimate too
  6. Nabisco
    10-13-2015 03:38 PM
    Nabisco
    Yo,

    I just saw you PM'd me from a while back. Sorry, just getting used to the forum. Long time lurker haha.
  7. King Nut
    09-24-2015 12:57 PM
    King Nut
    Did Classik really say "I don't fuck with ants" ??? lmfao what was the context!?
  8. Infrared.
    07-01-2015 06:40 AM
    Infrared.
    whatsup man how come i cant see battles in the main stage?
  9. averagejoe
    06-09-2015 11:32 PM
    averagejoe
    hey buddy is there anyone u would like to apologize to?

    now would be a good time
  10. Lucas
    03-12-2015 03:58 AM
    Lucas
    http://youtu.be/Ge0BDImSMw4

    shit old af but 4:54 always has me saying damn i wish i wrote that shit

About Me

  • About riffic
    Location
    apartment c above the gogo spot
  • Signature
    Quote:
    Originally Posted by peace View Post
    i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
    Quote:
    Originally Posted by wwjjddd? View Post
    WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 03-11-2019 06:56 PM
  • Join Date: 06-29-2013
  • Referrals: 1

Mentions

08-19-2014
04:27 PM - riffic mentioned Clarke KillingSouls in post Aye Verb talks about Mike Brown & Ferguson situation
wessun is Clarke KillingSouls, don't humor him. he...
08-16-2014
04:52 PM - riffic mentioned Throwback Mike in post Charron stealing my bars...
lol Throwback Mike it's hard to say he ...
04:09 PM - riffic mentioned Beaux Jangles in post Lush Announces deal w/ FilmOn.TV (Fresh coast going independent?)
FilmOnTV bitin ColeHamelsBojangle...
08-14-2014
10:02 PM - riffic mentioned Prelec in post *RMBVA/RB 2v2 QF* Rilla & Prelec vs Smokinstein & Blanco
Prelec and Rilla [rilla]...
08-11-2014
06:44 PM - Og Smokinstein mentioned riffic in post Double Threat Finals: Seanzo & riffic vs. JOBone & Smokinstein
...spect to Seanzo and riffic for taking the w, an...
06:20 PM - riffic mentioned ekelon in post KingFly Uses Guys death as a way to promote KOTD smh
ekelon biting Donnie Darko,...
05:41 PM - JShazo mentioned riffic in post Double Threat Finals: Seanzo & riffic vs. JOBone & Smokinstein
...ch, props to seanzo riffic, Smokinstein and JOB...
05:33 PM - Seanzo mentioned riffic in post Double Threat Finals: Seanzo & riffic vs. JOBone & Smokinstein
...rats to Seanzo and riffic you too, bro. ...
05:02 PM - riffic mentioned CollarboneSnap in post KingFly Uses Guys death as a way to promote KOTD smh
...ty much everything CollarboneSnap is saying. if you wa...
04:49 PM - JOBone mentioned riffic in post Double Threat Finals: Seanzo & riffic vs. JOBone & Smokinstein
...grats to Seanzo and riffic
04:40 PM - KBomb mentioned riffic in post Double Threat Finals: Seanzo & riffic vs. JOBone & Smokinstein
Seanzo and riffic are the official vic...
12:50 AM - Loc mentioned riffic in post Battle Rapper's Fathers
...rin!!! KBomb takin riffic SonnyDaze and bojang...
08-10-2014
04:14 PM - riffic mentioned Luke in post UDUBB: K-Shine vs JC
Luke yes people say "kill...
12:06 PM - Juicemw mentioned riffic in post Hexane vs JuiceMW
... of it ;p Also, riffic Throwback Mike ...
08-09-2014
01:50 AM - Dank Schrader mentioned riffic in post Double Threat Finals: Seanzo & riffic vs. JOBone & Smokinstein
Seanzo & riffic [r] Let's take a po...
08-08-2014
10:15 PM - riffic mentioned Casual in post Sorry KOTD
with Casual's decision to be mor...
07:48 PM - Bobby Bigelow mentioned riffic in post Double Threat Finals: Seanzo & riffic vs. JOBone & Smokinstein
Seanzo & riffic [r] Let's take a ...
08-07-2014
09:23 PM - JOBone mentioned riffic in post Tagging people for voting
... can look suspect. riffic

Quotes

06-03-2016
04:41 AM - ghettonetics quoted riffic in post New KOTD Ground Zero Cypher is fucking ill
Also Funeral Nick is retire...
04:35 AM - Hanzaki quoted riffic in post New KOTD Ground Zero Cypher is fucking ill
https://www.youtube.com/wat...
03:21 AM - justin0 quoted riffic in post RMBVA Battle of the Month - May 2016
http://static.fjcdn.com/gif...
02:14 AM - riffic quoted justin0 in post RMBVA Battle of the Month - May 2016
if you vote hollow pat you'r...
01:05 AM - riffic quoted Blaze Won in post KOTD - #B2B4 - HEAD I.C.E. vs CARTER DEEMS
I think the greatest part of t...
01:02 AM - riffic quoted Hanzaki in post New KOTD Ground Zero Cypher is fucking ill
Post one por favor https:...
12:05 AM - Blaze Won quoted riffic in post Is it weird when u see shit in battles that messes with ur head in real life?
i saw a mime performing on ...
12:02 AM - LukeWaltonisGoat quoted riffic in post Is it weird when u see shit in battles that messes with ur head in real life?
i saw a mime performing on ...
06-02-2016
11:25 PM - Hanzaki quoted riffic in post New KOTD Ground Zero Cypher is fucking ill
If you're on this forum you...
11:19 PM - wwjjddd? quoted riffic in post New KOTD Ground Zero Cypher is fucking ill
Also Funeral Nick is retire...
11:00 PM - culturedboy quoted riffic in post Is it weird when u see shit in battles that messes with ur head in real life?
i saw a mime performing on ...
10:10 PM - riffic quoted 6000GP in post [June '16] Off Topic Thread (Sponsored by BCO Apparel)
Off the strength of the thr...
09:47 PM - wwjjddd? quoted riffic in post [June '16] Off Topic Thread (Sponsored by BCO Apparel)
summer's here, it's warm ou...
02:12 PM - Luke quoted riffic in post June 25th. Battles at the Bunker. (trailer/flyer dropping friday)
http://i.imgur.com/p10uD7k....
05:10 AM - track 1 quoted riffic in post KOTD - #B2B4 - EVERYBODY KNOWS vs FRAK
lol why did Frak do an angl...
02:05 AM - iamHBY quoted riffic in post June 25th. Battles at the Bunker. (trailer/flyer dropping friday)
http://i.imgur.com/p10uD7k....
01:55 AM - riffic quoted AVOCADO in post June 25th. Battles at the Bunker. (trailer/flyer dropping friday)
in b4 a flyer for a flyer. ...
12:02 AM - irvsykeg quoted riffic in post KOTD - #B2B4 - EVERYBODY KNOWS vs FRAK
that was true in 2009 thoug...
06-01-2016
09:13 PM - riffic quoted culturedboy in post KOTD - #B2B4 - EVERYBODY KNOWS vs FRAK
yeah but no one thought it'd be ...
09:12 PM - culturedboy quoted riffic in post KOTD - #B2B4 - EVERYBODY KNOWS vs FRAK
that was true in 2009 thoug...
 
Forum Stats
Members: 5,571
Threads: 27,472
Posts: 737,866
Total Online: 1215

Newest Member: Gulles116

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Lizman
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 05:55 PM.