Forum Home > Members List
riffic's Profile


riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle

riffic riffic is offline

RYD ;

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 13
  1. Lizman
    03-26-2018 12:07 AM
    Lizman
    Wtf You're Black?
    There's A Surprise

    Let's Have A Rematch
    Sometime This Year
  2. averagejoe
    06-09-2016 12:34 PM
    averagejoe
    video editing (using effects and shit like diff fades and spotlight effects n such ...better txt than windows movie maker) is my weak point and where i can make most difference

    if u ever wanna try editing scenes with me it can maybe be a low payin side job
  3. wwjjddd?
    04-25-2016 12:23 AM
    wwjjddd?
    that rep comment is a confusing mistake. supposed to just say "LOL". for some reason my past rep comments are somehow logged so that popped up when i typed LOL and then i hit enter without realizing, causing you to be provided with a mysterious glimpse of a super personal rep comment i gave to someone else in the past. this is so deep omg. does that happen to you? i think it's maybe a browser thing? i'm using safari. sorry this whole message is ridiculous. jjdd!
  4. averagejoe
    04-15-2016 01:11 PM
    averagejoe
    yo i remember u makin videos wat did u make em wit? program wise
  5. wwjjddd?
    04-04-2016 12:46 AM
    wwjjddd?
    Dang I messed up that rep comment. It was about to start getting intimate too
  6. Nabisco
    10-13-2015 03:38 PM
    Nabisco
    Yo,

    I just saw you PM'd me from a while back. Sorry, just getting used to the forum. Long time lurker haha.
  7. King Nut
    09-24-2015 12:57 PM
    King Nut
    Did Classik really say "I don't fuck with ants" ??? lmfao what was the context!?
  8. Infrared.
    07-01-2015 06:40 AM
    Infrared.
    whatsup man how come i cant see battles in the main stage?
  9. averagejoe
    06-09-2015 11:32 PM
    averagejoe
    hey buddy is there anyone u would like to apologize to?

    now would be a good time
  10. Lucas
    03-12-2015 03:58 AM
    Lucas
    http://youtu.be/Ge0BDImSMw4

    shit old af but 4:54 always has me saying damn i wish i wrote that shit

About Me

  • About riffic
    Location
    apartment c above the gogo spot
  • Signature
    Quote:
    Originally Posted by peace View Post
    i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
    Quote:
    Originally Posted by wwjjddd? View Post
    WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 03-11-2019 06:56 PM
  • Join Date: 06-29-2013
  • Referrals: 1

Mentions

01-04-2017
01:30 PM - riffic mentioned 6000GP in post RMBVA's Top 🔟 Current Battlers
...oreman KBomb iamHBY 6000GP PriceAintRight thatg...
12-31-2016
06:31 AM - RickyProehl mentioned riffic in post Chess vs. Ave SMACK/ URL RAP BATTLE
... Edit: mdk Seanzo riffic SonnyDaze@k bomb L...
12-30-2016
09:21 PM - SonnyDaze mentioned riffic in post LWIG vs SonnyDaze... Unfinished Business
...onth of January. If riffic or Seanzo could put ...
12-28-2016
06:41 AM - riffic mentioned ledge in post Dumbest shit you've read on KOTD's "talk back" FB group???
unblock ledge or I'm making your s...
12-26-2016
10:18 PM - wwjjddd? mentioned riffic in post Let me say I'm genuinely sad and upset by this.
...ged between him and riffic when he was mad abou...
02:37 PM - riffic mentioned TheMood in post So ux9 passed away last night... (RIP)
...ok by this. RIP. TheMood please check your PM...
12-25-2016
03:30 AM - culturedboy mentioned riffic in post RMBVA Presents The (W)Rap Up: culturedboy vs. I am Lil Ill
Scartown riffic ledge brodeezy 6000G...
12-24-2016
11:24 PM - LukeWaltonisGoat mentioned riffic in post RMBVA Presents The (W)Rap Up: LukeWaltonisGOAT vs. SonnyDaze
riffic I appreciate the fee...
11:16 PM - riffic mentioned LukeWaltonisGoat in post RMBVA Presents The (W)Rap Up: LukeWaltonisGOAT vs. SonnyDaze
LukeWaltonisGoat Everyone sayin Im...

Quotes

05-01-2017
12:16 AM - LukeWaltonisGoat quoted riffic in post Did Ness Lee just ruin his career?
The only thing I question a...
04-30-2017
11:55 PM - Sky2real quoted riffic in post Did Ness Lee just ruin his career?
The only thing I question a...
04-29-2017
12:29 AM - riffic quoted peace in post Official riffic vs. LukeWaltonisGoat Hype Thread
riffic the underdog?!?!? :...
12:11 AM - LukeWaltonisGoat quoted riffic in post Official riffic vs. LukeWaltonisGoat Hype Thread
I'm getting smoked tbh I...
04-27-2017
11:58 PM - iamHBY quoted riffic in post BBG Battles Presents: Marvwon vs. Beez
https://www.youtube.com/wat...
07:33 PM - youdontwannabethatguy quoted riffic in post DON'T FLOP CHECKPOINT 4 DISCUSSION and UPDATES
I am very confused by this ...
06:36 PM - riffic quoted youdontwannabethatguy in post DON'T FLOP CHECKPOINT 4 DISCUSSION and UPDATES
one rounders in england only really make s...
12:29 PM - LukeWaltonisGoat quoted riffic in post Riffic vs LWIG press conference coming soon tune in
Let's do Monday night What...
12:03 PM - riffic quoted LukeWaltonisGoat in post Riffic vs LWIG press conference coming soon tune in
riffic can we pick a date and time fo...
04-25-2017
05:05 PM - LukeWaltonisGoat quoted riffic in post LWIG wants to battle THE GAYBOY for money?!? (LWIG last battle ever)
ok but no bars about the wa...
04:17 AM - riffic quoted wwjjddd? in post some say a picture is worth 1,000 words
this lowkey proves that lil i...
04-24-2017
11:22 PM - riffic quoted illipsis in post Battle Rap Bad Fashion Thread
Honestly, if your pants say A...
04:02 AM - Ampersand quoted riffic in post Compare Battlers to Industry Rappers
charron is macklemore ne...
04-23-2017
07:33 PM - mike rigs quoted riffic in post Megadef vs Jak Tripper going down on iBattle
pretty sure the third june ...
07:09 PM - lukej quoted riffic in post Compare Battlers to Industry Rappers
dre dennis is jay electroni...
05:40 PM - LukeWaltonisGoat quoted riffic in post Compare Battlers to Industry Rappers
charron is macklemore di...
05:21 PM - lukej quoted riffic in post Compare Battlers to Industry Rappers
charron is macklemore di...
04:13 PM - LukeWaltonisGoat quoted riffic in post Compare Battlers to Industry Rappers
Lux is Kendrick because he'...
04:12 PM - riffic quoted Bubba Barz in post Compare Battlers to Industry Rappers
What the actual fuck are you ta...
04-22-2017
10:12 AM - The Wrist quoted riffic in post LWIG kicks off the Biggest Lies in Battle Rap Series
kobe was an overrated defen...
 
Forum Stats
Members: 5,571
Threads: 27,468
Posts: 737,830
Total Online: 1732

Newest Member: Gulles116

Latest Threads
- by iamHBY
- by Lizman
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Faraday
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 10:10 PM.