Forum Home > Members List
illipsis's Profile


illipsis is better than Grind Time Antarcticaillipsis is better than Grind Time Antarcticaillipsis is better than Grind Time Antarcticaillipsis is better than Grind Time Antarcticaillipsis is better than Grind Time Antarctica

illipsis illipsis is online now

Hal Jordan of Recordin'

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2
  1. THECONNECTS816
    10-21-2015 05:27 AM
    THECONNECTS816
    THE RETURN OF THE SAINT!!! SAINT MIC (URL PG)
  2. PJ Sumroc
    10-09-2013 03:55 PM
    PJ Sumroc
    Yooo 6th is booked how bout Nov 13th?

About Me

  • About illipsis
    Location
    Oa
  • Signature
    I said let's keep it one hundred, cuz this pansy's threatened
    This is war and peace, laurel wreaths to a panzer engine

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Today 04:23 AM
  • Join Date: 06-22-2013
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 3 of 3

Mentions

07-03-2013
12:57 AM - illipsis mentioned averagejoe in post DDoS attacks (Updated)
hahahaha that smiley > and y...
07-01-2013
03:51 AM - uuuununnn mentioned illipsis in post mawfukka im in this bitch.. bitch bitch biiitch
and shout out to illipsis , still undercover s...
06-28-2013
06:52 PM - illipsis mentioned Laugh N' Stalk in post [*K.O.T.D.*] - [PY WC] - TOXED KHEMIC vs LAUGH N STALK
.../Nazi bars again Laugh N' Stalk gj bro, got the easy...
06-27-2013
04:24 PM - Eriko mentioned illipsis in post Nilla response to TEXTBATTLEMANIA 2: OTBVA vs RMBVA
...2026&postcount=410 illipsis you going down aspie...
09:50 AM - Vanilla mentioned illipsis in post Nilla response to TEXTBATTLEMANIA 2: OTBVA vs RMBVA
... our beastly mc) illipsis Found you a mat...
05:57 AM - Vanilla mentioned illipsis in post Nilla response to TEXTBATTLEMANIA 2: OTBVA vs RMBVA
...h shit, good call! illipsis what up dude?? you s...
05:54 AM - mapleleaf mentioned illipsis in post Nilla response to TEXTBATTLEMANIA 2: OTBVA vs RMBVA
i nominate illipsis for team rmbva
06-26-2013
10:53 PM - THINKaboutIT mentioned illipsis in post The Official Battle Head Smiley Thread 2.0
illipsis http://i.imgur.com...
09:23 PM - illipsis mentioned THINKaboutIT in post *TRANSCRIBED* KOTD - Loe Pesci vs Ness Lee (Full Mumbles Edition)
THINKaboutIT We need a smiley of ...
06-24-2013
10:48 PM - QQumber mentioned illipsis in post On RM your name was...
...l hood MartyMcFly illipsis Dunk J-Pro S/O to ...
09:31 AM - Nick Vayne mentioned illipsis in post Class of JUN 2013 POST IN THIS THREAD!!
... Dunk proteam40 illipsis King Fly AVOCADO ...
09:22 AM - TheRealDetour mentioned illipsis in post u guys are REALLLLLY gonna hate me for this one...
illipsis the point of this is...
08:39 AM - The Kang mentioned illipsis in post u guys are REALLLLLY gonna hate me for this one...
also my boy illipsis and VanillaNigga loo...
06:19 AM - illipsis mentioned mdk in post So Surf won...
...t tbh, think me and mdk were just about the ...

Quotes

06-28-2013
06:50 PM - illipsis quoted Admiral Ackbar in post CONFIRMED: Mos Prob Vs Soul | Summer Standard
I thought Soul got banned from DF f...
03:17 AM - illipsis quoted thekotdchain in post What other match ups would you like to see at WD4??
QP v. Miracle HFK v. Lex D ...
02:11 AM - MEGADEF quoted illipsis in post [*K.O.T.D.*] - [GZ GP R2] - COBALT45 vs LEX D
Would love to see Lex at WD4 ...
06-27-2013
06:19 AM - mapleleaf quoted illipsis in post Nilla response to TEXTBATTLEMANIA 2: OTBVA vs RMBVA
Let's get it boys. Gimme a na...
06:08 AM - illipsis quoted Vanilla in post Nilla response to TEXTBATTLEMANIA 2: OTBVA vs RMBVA
i nominate illipsis for team...
06-26-2013
10:09 PM - mambaregime quoted illipsis in post Soooooo, is NYC officially dead or in rebuild mode?
Even Hollow is coming off of ...
08:21 AM - illipsis quoted ErikForeman in post So We Jus Gonna Keep Pretending Yung Ill.."Click Here 4 The Rest Of The Thread Title"
lmaoooo it really sucks.. bec...
08:14 AM - NickkaJ quoted illipsis in post [*K.O.T.D.*] - [WD4] - MATCH Up ANNOUNCEMENTS #2
Looking more like Diz/Verb fr...
08:09 AM - illipsis quoted NickkaJ in post [*K.O.T.D.*] - [WD4] - MATCH Up ANNOUNCEMENTS #2
Im excited for BOTB 6. I am ...
07:00 AM - King Fly quoted illipsis in post [*K.O.T.D.*] - [WD4] - MATCH Up ANNOUNCEMENTS #2
:jaydamn: Trip you Profes...
06:57 AM - illipsis quoted tripwire in post [*K.O.T.D.*] - [WD4] - MATCH Up ANNOUNCEMENTS #2
I hope Pigsty vs Soul happens...
06:54 AM - illipsis quoted King Fly in post [*K.O.T.D.*] - [WD4] - MATCH Up ANNOUNCEMENTS #2
24/7 in his pre-interview vs ...
06-25-2013
07:02 AM - illipsis quoted mdk in post u guys are REALLLLLY gonna hate me for this one...
Very true Who's b...
06-24-2013
09:36 AM - mdk quoted illipsis in post u guys are REALLLLLY gonna hate me for this one...
Damn though Detour, you're re...
08:53 AM - Gopher D'Gusto quoted illipsis in post u guys are REALLLLLY gonna hate me for this one...
Wudup though Kang! Damn thou...
08:48 AM - illipsis quoted The Kang in post u guys are REALLLLLY gonna hate me for this one...
also my boy illipsis and Vani...
08:01 AM - illipsis quoted Dark Magic in post The Official Battle Head Smiley Thread 2.0
http://imgur.com/j5gxWwV dun...
06-23-2013
09:13 PM - Vanilla quoted illipsis in post Mods move this if you need, but ummm...its Nilla, baby, Alf Gang
Haha RMBVA>>> Hollering at...
 
Forum Stats
Members: 5,548
Threads: 27,176
Posts: 733,614
Total Online: 2127

Newest Member: rob

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by obaid



All times are GMT. The time now is 05:26 AM.