Forum Home > Members List
Battlehogg's Profile


Battlehogg is better than Grind Time AustraliaBattlehogg is better than Grind Time Australia

Battlehogg Battlehogg is offline

Registered User

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 3 of 3
  1. THECONNECTS816
  2. Battlehogg
    07-01-2015 12:45 PM
    Battlehogg
    All gravy!
  3. Lucas
    07-01-2015 01:25 AM
    Lucas
    I sent my bars in last night if trey doesn't come through its just us

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: Yesterday 01:35 PM
  • Join Date: 09-13-2013
  • Referrals: 0

Mentions

11-04-2013
04:38 PM - JesusOfRap mentioned Battlehogg in post A&B Presents: *RESURRECTION* Promo Video QP Vs Absyrd, Qp Vs.....
...datchoppa BattleFix Battlehogg BATTLERAP BITCH bell...
10-06-2013
05:24 AM - AdarOne mentioned Battlehogg in post Daylyt is a bitch ass nigga
...g fetishes is worth Battlehogg 's money. Super cre...

Quotes

10-25-2014
04:36 PM - Lebron Jereurghmy quoted Battlehogg in post Url cypher muder mook iron solomon & arsonal
this shit like 5 yo bitch you...
04:07 PM - Battlehogg quoted Godlike in post Vid of LushOne's Billionaire Financier Supportin Indecent Exposure Around Children!!!
Because he's rich, supportin...
04:01 PM - Godlike quoted Battlehogg in post Vid of LushOne's Billionaire Financier Supportin Indecent Exposure Around Children!!!
The more I read in to this Alki...
03:53 PM - Battlehogg quoted VAallDAY in post why is it that yall question/deny Dizasters street cred so much???
i dont have any secret motive...
03:28 AM - VAallDAY quoted Battlehogg in post why is it that yall question/deny Dizasters street cred so much???
Yo VA. What are you trying to a...
02:37 AM - VAallDAY quoted Battlehogg in post why is it that yall question/deny Dizasters street cred so much???
Lol. I don't obsessively hate D...
02:27 AM - VAallDAY quoted Battlehogg in post why is it that yall question/deny Dizasters street cred so much???
Watched the first one. I don't ...
02:09 AM - VAallDAY quoted Battlehogg in post why is it that yall question/deny Dizasters street cred so much???
^So they claim, just seems wier...
01:20 AM - VAallDAY quoted Battlehogg in post why is it that yall question/deny Dizasters street cred so much???
I get the feeling Diz and Dayly...
10-21-2014
01:18 AM - hiphopisreal.com quoted Battlehogg in post Norbes talks daylyt trolling, him battling bizarre & prep & brizz standing out
Day vs Bizarre will never happe...
10-20-2014
06:35 AM - Emancee quoted Battlehogg in post Who do you think is the richest battle rapper?
Wow he's a pretty succesfull ac...
12:56 AM - Battlehogg quoted 100 Napkins in post Who do you think is the richest battle rapper?
Actor Chi Mcbride Wow he's a ...
12:09 AM - 100 Napkins quoted Battlehogg in post Who do you think is the richest battle rapper?
Who is heartless dad? Actor ...
10-19-2014
11:17 PM - Megaman13 quoted Battlehogg in post Who do you think is the richest battle rapper?
Well If you count Lush as a bat...
02:34 PM - Shadowposter quoted Battlehogg in post Wat y'all think of the Flatline 3 lineup
^Day might pull some kinda anti...
09:17 AM - Battlehogg quoted Laugh N' Stalk in post any Rebirth updates?
Cutter/Caddy*. Again, schleep. H...
09:12 AM - Laugh N' Stalk quoted Battlehogg in post any Rebirth updates?
^ Caddy/Ron ??? Was he going t...
08:00 AM - Assassin Ben quoted Battlehogg in post How many classics has DNA been involved in?
Actually I think DNA is usually...
07:14 AM - Assassin Ben quoted Battlehogg in post How many classics has DNA been involved in?
Just the Diz battle IMO The w...
06:06 AM - King Fly quoted Battlehogg in post The KOTD Chain (How to Re-Invigorate it)
Lol yea. Seriously wtf were y...
 
Forum Stats
Members: 5,571
Threads: 27,473
Posts: 737,893
Total Online: 1829

Newest Member: Gulles116

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Lizman
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 02:03 PM.