RMBVA

RMBVA (http://rmbva.com/index.php)
-   Battle Video Archives (http://rmbva.com/forumdisplay.php?f=2)
-   -   RMBVA - DanceOFF - ft. PoRich, 18th Letter, Hitman Holla, Dizaster, and GullyTK (http://rmbva.com/showthread.php?t=6253)

ekelon 01-21-2014 11:44 AM

RMBVA - DanceOFF - ft. PoRich, 18th Letter, Hitman Holla, Dizaster, and GullyTK
 

WassPoppinB 01-21-2014 11:55 AM

a dance off without JC?? EPIC FAIL

Hitchslap 01-21-2014 11:56 AM

Mods, please close this bullshit.

uuuununnn 01-21-2014 12:00 PM

this shit was cool as hel to me , dope intro thing too

http://www.miscupload.com/upload/265...2521479216.gif

ekelon 01-21-2014 12:01 PM

Quote:

Originally Posted by Hitchslap (Post 181610)
Mods, please close this bullshit.

Look at you...irrelevant and emotional...

ekelon 01-21-2014 12:02 PM

Quote:

Originally Posted by uuuununnn (Post 181612)
this shit was cool as hel to me , dope intro thing too

http://www.miscupload.com/upload/265...2521479216.gif

Haha yeah...

I decided to make @Gun So Big (18th) a part of history.

Hitchslap 01-21-2014 12:05 PM

Quote:

Originally Posted by ekelon (Post 181613)
Look at you...irrelevant and emotional...

Much like you, you don't know what to do with a Paypal statement.

Do you have a Paypal? Broke fuck.

Oscar Wilde 01-21-2014 12:08 PM

http://i1153.photobucket.com/albums/...e/unolavoz.gif

uuuununnn 01-21-2014 12:21 PM

http://i.imgur.com/GutePlp.gif

http://i53.tinypic.com/2lnydjb.jpg

http://imageshack.us/a/img854/3765/jhs.gif

http://www.hostthenpost.org/uploads/...5b830cff03.gif

http://i.imgflip.com/62zi.gif

http://gifsoup.com/view7/2877899/soulkhan-dance-o.gif

http://www.hostthenpost.org/uploads/...105f79c569.gif

http://i.imgur.com/x75KL.gif

Oscar Wilde 01-21-2014 12:23 PM

ok @uuuununnn you win this thread

lmao some funny gifs there

Ass Napkin Ed 01-21-2014 12:44 PM

Quote:

Originally Posted by WassPoppinB (Post 181609)
a dance off without JC?? EPIC FAIL

http://cdn.makeagif.com/media/1-21-2014/OLvJ7b.gif

mckenna 01-21-2014 02:02 PM

thread is fuckin garbage

uuuununnn 01-21-2014 02:16 PM

on opposite day ^

SWJames 01-21-2014 02:23 PM

Get Ill and John John while you're at it, maybe end it with Math and Serius.

Smokey-Clovn 01-21-2014 02:41 PM

Soul Khans posession hop dance cant name it.

All Day 01-21-2014 02:43 PM

Letting the video play while looking at the gifs posted >>>>

Smokey-Clovn 01-21-2014 02:45 PM

Quote:

Originally Posted by Smokey-Clovn (Post 181692)
Soul Khans posession hop dance cant name it.

Disregard mistakes were made.

Jack McCrack 01-21-2014 05:28 PM

i never seen a gif for Diz @ 14:10 "Keeps his pants tight like kid twist when its dance night"

CollarboneSnap 01-21-2014 05:34 PM

what is happening when thesaurus is doing the can can?

yomama 01-22-2014 06:15 AM

ok, ekelton killing the game!
 

3Face 01-22-2014 06:21 AM

i think weve found another ekelon alt

by the way can you add a poll and get ekelon to teach me how to vote for myself 8 times

yomama 01-22-2014 06:23 AM

damn son
you butt hurt cause he used your choke?
you gotta admit its a funny video and the gully part is hilarious
stop making it about you you not important at all

3Face 01-22-2014 06:25 AM

you know why you posted it

all you do is think about me

3Face 01-22-2014 06:25 AM

teach me how to vote 8 times for myself though

yomama 01-22-2014 06:26 AM

i swear i didn't even care
i like the gully part

3Face 01-22-2014 06:27 AM

swear on your dead brother

ekelon 01-22-2014 06:27 AM

I wish you trolls would stop with the "ekelon has alts shit"...

When an admin already told you stupid fucks I don't.

umad I beat lil ill, you, porich, dizaster, holla, and and gully all in the same week.

Shut yo stupid ass up...before I give you 8 dadaduh....

I am LIL ILL 01-22-2014 06:27 AM

Quote:

Originally Posted by Gun So Big (Post 182630)
you know why you posted it

all you do is think about me

you know it's an ekelon account when the video is from ekelon's youtube page and the account on RMBVA is the same account that commented on my shit I bet ekelon has 20 accounts on RMBVA debunked!!!

yomama 01-22-2014 06:28 AM

ok i let you guys have fun
nice video ekelon and sorry for fucking up your name
i prefer ekelton

3Face 01-22-2014 06:28 AM

lol and then ekelon pops up on his account

sad obsession

I am LIL ILL 01-22-2014 06:29 AM

Quote:

Originally Posted by Gun So Big (Post 182638)
lol and then ekelon pops up on his account

sad obsession

dude this shit has gotten way outta hand... I bet 1,477 accounts on RMBVA are all ekelon's

Kingpen 01-22-2014 06:30 AM

gun so big vs yomama = the new lil ill vs ekelon?

3Face 01-22-2014 06:32 AM

ekelon spelling his own name wrong on purpose to throw the scent off

no leke/leak

I am LIL ILL 01-22-2014 06:32 AM

Quote:

Originally Posted by Kingpen (Post 182640)
gun so big vs yomama = the new lil ill vs ekelon?

omg! ekelon has to get battles set up by making accounts having people think they are battling someone who is not ekelon

yomama 01-22-2014 06:32 AM

this is erikforeman
you banned biatch

ekelon 01-22-2014 06:32 AM

I've already posted this thread once...

Meh, I'll leave you guys in your stupidity.

I am LIL ILL 01-22-2014 06:33 AM

Quote:

Originally Posted by yomama (Post 182643)
this is erikforeman
you banned biatch

ekelon how many accounts do you have that we don't know about?

3Face 01-22-2014 06:33 AM

ekelon the only dude who would have more posts than me on his 4th account

ekelon 01-22-2014 06:33 AM

Guns so Big, you're my alt account...

Quit arguing with myself...

uuuununnn 01-22-2014 06:34 AM

yomama ...... PLEASE use the search function b4 submitting ............. or i mean all u have to do is ctrl+F the 1rst 2 pages and it would prevent a lot of these reposts


All times are GMT. The time now is 07:49 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2018 DragonByte Technologies Ltd.