Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: Breakneck
Forum: Battle Video Archives 04-16-2018, 05:49 PM
Replies: 14
Views: 1,090
Posted By Breakneck
This battle is so good. Jesus.

This battle is so good. Jesus.
Forum: Battle Video Archives 04-16-2018, 05:47 PM
Replies: 40
Sticky: Poll: FIRE BATTLE RUIN YOUR DAY: Madflex vs. Random
Views: 2,372
Posted By Breakneck
Good shit but i actually gave this one to Madlfex...

Good shit but i actually gave this one to Madlfex tbh
Forum: Battle Video Archives 04-16-2018, 05:45 PM
Replies: 1
Views: 148
Posted By Breakneck
RUIN YOUR DAY / NO COAST RAPS - Breakneck vs Orlando Coolridge | VDM5

Yoooooo guys I would love it if you would check this one out. I think it was one of the best battles of the event bias af.

:eek::eek::eek:

http://www.youtube.com/watch?v=JHvrUY-nzWU&t
Forum: Battle Video Archives 03-02-2018, 10:57 AM
Replies: 182
Sticky: RIP Bender
Views: 16,877
Posted By Breakneck
God damnit this one hurts

God damnit this one hurts
Forum: Battle Video Archives 12-07-2017, 12:20 PM
Replies: 1
Views: 495
Posted By Breakneck
This battle is fire btw. Thanks for posting,...

This battle is fire btw. Thanks for posting, hopefully people give it a chance.
Forum: Battle Video Archives 11-26-2017, 01:54 PM
Replies: 3
Views: 716
Posted By Breakneck
Good battle here

Good battle here
Forum: Battle Video Archives 11-18-2017, 12:26 AM
Replies: 23
Views: 1,380
Posted By Breakneck
This was such a great battle.

This was such a great battle.
Forum: Battle Video Archives 10-21-2017, 12:39 AM
Replies: 99
Views: 6,229
Posted By Breakneck
Tbf the Cassidy battle had a lot of views it was...

Tbf the Cassidy battle had a lot of views it was just uploaded to like twenty random channels.
Forum: Battle Video Archives 10-21-2017, 12:33 AM
Replies: 11
Views: 1,122
Posted By Breakneck
Canít accuse us of booking generic matchups lol

Canít accuse us of booking generic matchups lol
Forum: Battle Video Archives 10-20-2017, 06:39 PM
Replies: 15
Views: 939
Posted By Breakneck
For the big battles they should, yes. The russian...

For the big battles they should, yes. The russian fans have taken an interest in American battle rap especially KOTD. Ive noticed them following Watch and other kotd Battles more closely than ever.
Forum: Battle Video Archives 10-20-2017, 06:36 PM
Replies: 11
Views: 1,122
Posted By Breakneck
Young Kannon vs Isaac Knox - No Coast Raps

Young Kannon vs Isaac Knox...this was a crazy battle believe it or not.

https://youtu.be/CSp_-wG7YWo

:controuble:
Forum: Battle Video Archives 10-05-2017, 11:31 AM
Replies: 35
Views: 2,832
Posted By Breakneck
Jesus Christ this is unbelievably good

Jesus Christ this is unbelievably good
Forum: Battle Video Archives 10-02-2017, 02:40 PM
Replies: 3
Views: 569
Posted By Breakneck
I realize it’s actually become a “patron” but I...

I realize it’s actually become a “patron” but I don’t know how to change the title. I’m dumb
Forum: Battle Video Archives 10-01-2017, 08:08 PM
Replies: 3
Views: 569
Posted By Breakneck
Become a No Coast Raps Patreon !!

Please consider becoming a patron for No Coast Raps. We’ve always tried our best to give the fans what they want and with your help we can continue the tradition and hopefully take it to the next...
Forum: Battle Video Archives 09-24-2017, 11:08 PM
Replies: 10
Views: 996
Posted By Breakneck
Lu 3-0

Lu 3-0
Forum: Battle Video Archives 09-04-2017, 12:28 PM
Replies: 16
Views: 1,680
Posted By Breakneck
There's been a ton so Im just gonna be straight...

There's been a ton so Im just gonna be straight up biased and say :

Reverse Live vs Thesaurus
E Farrell vs B Magic
Arsonal vs Lux (Ars last battle)
Oops vs xcel
Dunsh vs e farrell
Reverse...
Forum: Battle Video Archives 09-04-2017, 12:22 PM
Replies: 11
Views: 1,276
Posted By Breakneck
Fire af lol hitman >

Fire af lol

hitman >
Forum: Battle Video Archives 08-26-2017, 12:17 PM
Replies: 5
Views: 783
Posted By Breakneck
Rap is Full >>

Rap is Full >>
Forum: Battle Video Archives 08-25-2017, 12:06 PM
Replies: 0
Views: 488
Posted By Breakneck
Breakneck vs 2 Slicc - ECCM Blaze Day

What up guys I just wanted to post my latest battle if anyone is interested (in b4 no one is interested lol). This happened outside of Boston the night before Mass 3. I stumbled/choked for the first...
Forum: Battle Video Archives 08-22-2017, 11:53 AM
Replies: 17
Views: 1,899
Posted By Breakneck
That's awesome man, thank you :inzain:

That's awesome man, thank you

:inzain:
Forum: Battle Video Archives 08-20-2017, 05:26 AM
Replies: 14
Views: 1,294
Posted By Breakneck
Bangz is fire

Bangz is fire
Forum: Battle Video Archives 08-20-2017, 05:21 AM
Replies: 46
Views: 3,405
Posted By Breakneck
I dunno maybe I'm tripping but I think real deal...

I dunno maybe I'm tripping but I think real deal won lol. I might have voted illmac but now I got the chef.
Forum: Battle Video Archives 08-20-2017, 04:55 AM
Replies: 29
Views: 3,371
Posted By Breakneck
Horrible battle tho

Horrible battle tho
Forum: Battle Video Archives 08-20-2017, 04:55 AM
Replies: 29
Views: 3,371
Posted By Breakneck
https://youtu.be/Lz3cEIAQSGs Lol 3.2 million...

https://youtu.be/Lz3cEIAQSGs

Lol 3.2 million views
Forum: Battle Video Archives 08-19-2017, 07:31 PM
Replies: 7
Views: 891
Posted By Breakneck
To be fair Oshea freestyled a large portion of...

To be fair Oshea freestyled a large portion of his written battles , some damn near in their entirety lol
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,522
Threads: 26,888
Posts: 730,001
Total Online: 2385

Newest Member: Noahr94

Latest Threads
- by Profess
- by peace
- by erfworm
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 08:51 PM.