Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: rogermellie
Forum: Battle Video Archives Yesterday, 08:21 AM
Replies: 10
Views: 674
Posted By rogermellie
No but does everything need to be? I liked it...

No but does everything need to be? I liked it because he delivered it well, it took all the energy away from Shox (he was choking like 2 bars in) and there was some truth to it, Shox and them got off...
Forum: Battle Video Archives 06-14-2018, 09:16 AM
Replies: 182
Sticky: RIP Bender
Views: 16,474
Posted By rogermellie
That's really not that crazy to me at all, it's a...

That's really not that crazy to me at all, it's a two syllable rhyme.
Forum: Battle Video Archives 06-13-2018, 09:14 AM
Replies: 10
Views: 674
Posted By rogermellie
Yeah they went for more up and comer types for...

Yeah they went for more up and comer types for this one.

Ted (Australian) vs Kinell - haven't really seen Ted before, he's got a good mix of bars and jokes but I thought he got slept on a bit at...
Forum: Battle Video Archives 06-12-2018, 03:28 PM
Replies: 10
Views: 674
Posted By rogermellie
KOTD & CO - Empire PPV (Sensa vs Shox etc)

Thought I'd post the Empire PPV link here incase there was anyone that didn't know about this event and would be down to watch.

Sensa returned in full form, his 1st round here was insane. Great...
Forum: Battle Video Archives 06-12-2018, 01:13 PM
Replies: 23
Views: 503
Posted By rogermellie
riffic

riffic
Forum: Battle Video Archives 05-30-2018, 09:47 AM
Replies: 7
Views: 367
Posted By rogermellie
lol that one is extra funny now.

lol that one is extra funny now.
Forum: Battle Video Archives 05-30-2018, 09:22 AM
Replies: 7
Views: 367
Posted By rogermellie
Lol I watched that the other day, it was a guy...

Lol I watched that the other day, it was a guy called Tez and he bit the Star Trek Enterprise scheme Verb had vs Hollow. That wasn't all though, he bit loads of people anyone from Rhyme Asylum to...
Forum: Battle Video Archives 05-29-2018, 09:22 AM
Replies: 18
Original Content KOTD MASS4 PPV Highlights
Views: 1,002
Posted By rogermellie
It's bit pedantic but I thought the same.

It's bit pedantic but I thought the same.
Forum: Battle Video Archives 05-29-2018, 09:14 AM
Replies: 23
Views: 1,198
Posted By rogermellie
This was cool, it could have been corny but they...

This was cool, it could have been corny but they did it really well, the animations are dope. The mayo with a MAGA hat cracked me up.

I was worried this was going to be Diz and Illmac in giant...
Forum: Battle Video Archives 05-21-2018, 02:45 PM
Replies: 15
Views: 877
Posted By rogermellie
Haha I wish this was real.

Haha I wish this was real.
Forum: Battle Video Archives 05-14-2018, 09:23 AM
Replies: 12
Views: 1,203
Posted By rogermellie
It wasn't an Avengers bar, it was a scheme that...

It wasn't an Avengers bar, it was a scheme that stretched basically half his 3rd and then he said "FUCK SUPERMAN!" and switched it to a DC scheme.
Forum: Battle Video Archives 05-13-2018, 06:36 PM
Replies: 12
Views: 1,203
Posted By rogermellie
I don't remember it being that bad by itself but...

I don't remember it being that bad by itself but you could tell he was struggling at the end of his 2nd and then in the 3rd leading up to the stumble so anyone watching will be kind of waiting for it...
Forum: Battle Video Archives 05-02-2018, 08:08 AM
Replies: 8
Views: 473
Posted By rogermellie
Lol it happened on the weekend, the battle...

Lol it happened on the weekend, the battle happened outside the venue because the event went on too late and Carlton battled topless.
Forum: Battle Video Archives 05-01-2018, 03:00 PM
Replies: 20
Views: 833
Posted By rogermellie
I thought the same.

I thought the same.
Forum: Battle Video Archives 04-26-2018, 03:24 PM
Replies: 6
Views: 630
Posted By rogermellie
This makes me think that Thesaurus isn't battling...

This makes me think that Thesaurus isn't battling Iron Solomon after all.
Forum: Battle Video Archives 04-25-2018, 09:40 AM
Replies: 9
Views: 648
Posted By rogermellie
hahaha

hahaha
Forum: Battle Video Archives 04-24-2018, 04:59 PM
Replies: 13
Views: 1,012
Posted By rogermellie
It was the way he said it and the implication...

It was the way he said it and the implication "How am I fucking racist... your friend Pass wears fedoras, has a fucking white wife and a white kid" like what is he getting at by saying that?
Forum: Battle Video Archives 04-24-2018, 04:46 PM
Replies: 13
Views: 1,012
Posted By rogermellie
Pesci Vs HFK/Charron/Syco >>>>> Young Republicans...

Pesci Vs HFK/Charron/Syco >>>>> Young Republicans Vs Fresh Coast
Forum: Battle Video Archives 04-24-2018, 04:03 PM
Replies: 13
Views: 1,012
Posted By rogermellie
haha nah I'm not gonna act like YR are doing some...

haha nah I'm not gonna act like YR are doing some kind of service for battle rap.

Whether you think Dan was right in the first place or not (I don't), Jeff's response was racist AND homophobic,...
Forum: Battle Video Archives 04-24-2018, 01:46 PM
Replies: 85
Views: 4,927
Posted By rogermellie
I have no idea why but when I first looked at...

I have no idea why but when I first looked at that video I thought they got his name wrong and called him "Jefferies" and it made me laugh. Now I'm disappointed to see that they actually didn't and...
Forum: Battle Video Archives 04-24-2018, 09:00 AM
Replies: 20
Views: 1,277
Posted By rogermellie
Why do you continue to post here, why not join...

Why do you continue to post here, why not join Talkback?
Forum: Battle Video Archives 04-22-2018, 11:30 AM
Replies: 20
Views: 1,277
Posted By rogermellie
I really don't think it was a jab at your post or...

I really don't think it was a jab at your post or meant the way you've taken it.
Forum: Battle Video Archives 04-20-2018, 03:08 PM
Replies: 20
Views: 1,277
Posted By rogermellie
That doesn't really contradict the OP at all, I...

That doesn't really contradict the OP at all, I like Cortez but he's a pretty good example of permanently mid-tier person that they pushed a lot. He just had a shot at O Red on URL and lost clearly.
Forum: Battle Video Archives 04-20-2018, 03:02 PM
Replies: 20
Views: 1,277
Posted By rogermellie
I don't think it's THAT bad at all, I like that...

I don't think it's THAT bad at all, I like that Nems vs Head Ice is happening; Thesaurus and E ness are always good; Real Deal has made me a fan again the past year or so.

What battlers could they...
Forum: Battle Video Archives 04-19-2018, 09:46 AM
Replies: 2
Views: 624
Posted By rogermellie
lool I wish this was the official one, Nutdog...

lool I wish this was the official one, Nutdog TV>>>>
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,521
Threads: 26,865
Posts: 729,827
Total Online: 1841

Newest Member: Deep

Latest Threads
- by iamHBY
- by Emancee
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 12:21 PM.