Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: youdontwannabethatguy
Forum: Battle Video Archives Yesterday, 07:02 PM
Replies: 3
Views: 247
i think he tries to spell it out cause he thinks...

i think he tries to spell it out cause he thinks we're dumb
Forum: Battle Video Archives 12-05-2019, 02:39 PM
Replies: 12
Views: 616
you mean best event name ever

you mean best event name ever
Forum: Battle Video Archives 12-04-2019, 05:55 PM
Replies: 157
Views: 5,639
pretty sure he shot a guy at an event

pretty sure he shot a guy at an event
Forum: Battle Video Archives 11-30-2019, 02:26 PM
Replies: 69
Views: 955
im not excited for either of there battles almost...

im not excited for either of there battles almost ever but i can appreciate they're good at what they do.
Forum: Battle Video Archives 11-28-2019, 05:15 PM
Replies: 7
Views: 368
very good battle , i love the cocoon bar mike had...

very good battle , i love the cocoon bar mike had couple years ago but dunsch angle on it was perfect
Forum: Battle Video Archives 11-28-2019, 03:59 PM
Replies: 18
Views: 789
I dont ever wanna hear hollow rap any gangsta shit

I dont ever wanna hear hollow rap any gangsta shit
Forum: Battle Video Archives 11-25-2019, 03:16 PM
Replies: 157
Views: 5,639
why do people still agree to no time limits with...

why do people still agree to no time limits with diz , we all lose when that happens
Forum: Battle Video Archives 11-25-2019, 08:09 AM
Replies: 157
Views: 5,639
anyone watching recent soul khan interviews and...

anyone watching recent soul khan interviews and didnt see this coming would have to be a simpleton he's moved on as a human being great and all that but its deffo made him a worse battler should...
Forum: Battle Video Archives 11-24-2019, 07:44 PM
Replies: 11
Views: 1,302
After watching the face off have to say my final...

After watching the face off have to say my final evaluation i'll be shocked if he doesen't get bodied man got replaced by a clone gucci mane style
Forum: Battle Video Archives 11-24-2019, 07:42 PM
Replies: 157
Views: 5,639
what did oops say to charron?

what did oops say to charron?
Forum: Battle Video Archives 11-20-2019, 10:16 PM
Replies: 11
Views: 1,302
the former Easily

the former

Easily
Forum: Battle Video Archives 11-19-2019, 05:24 PM
Replies: 20
Views: 745
verb does a lot of rhyming shit just to rhyme...

verb does a lot of rhyming shit just to rhyme recently tbh ,

blake griffin over a caged pigeon
wtf are you talking about
Forum: Battle Video Archives 11-19-2019, 05:23 PM
Replies: 13
Views: 489
surf barely wins battles anyway

surf barely wins battles anyway
Forum: Battle Video Archives 11-15-2019, 06:57 PM
Replies: 6
Views: 495
fuck LA when are these dickheads coming back to...

fuck LA when are these dickheads coming back to london
Forum: Battle Video Archives 11-13-2019, 06:52 PM
Replies: 6
Views: 515
why do i feel like i should watched this ages ago...

why do i feel like i should watched this ages ago is this a rematch?
Forum: Battle Video Archives 11-12-2019, 07:30 PM
Replies: 8
Views: 1,452
thank you

thank you
Forum: Battle Video Archives 11-08-2019, 12:54 PM
Replies: 12
Views: 693
DNA 3-0 He still trash tho

DNA 3-0

He still trash tho
Forum: Battle Video Archives 11-01-2019, 05:19 PM
Replies: 16
Views: 1,566
wrong

wrong
Forum: Battle Video Archives 11-01-2019, 12:06 PM
Replies: 18
Views: 1,696
these comments legit have put me off watching...

these comments legit have put me off watching this battle ya know
Forum: Battle Video Archives 10-28-2019, 02:40 PM
Replies: 6
Views: 1,264
major concern is still a better rap name than...

major concern is still a better rap name than like 50 percent of new battlers names realistically
Forum: Battle Video Archives 10-27-2019, 10:36 PM
Replies: 55
Views: 3,121
charron is corny as fuck , that being said he...

charron is corny as fuck , that being said he probably still won tbh
Forum: Battle Video Archives 10-27-2019, 10:35 PM
Replies: 7
Views: 1,522
diz is ass

diz is ass
Forum: Battle Video Archives 10-23-2019, 02:22 PM
Replies: 9
Views: 1,425
DBD is trash anyway he did us all a favour

DBD is trash anyway he did us all a favour
Forum: Battle Video Archives 10-22-2019, 08:45 AM
Replies: 84
Views: 3,346
soul khan gonna do some full sjw bullshit vs diz...

soul khan gonna do some full sjw bullshit vs diz clearly
Forum: Battle Video Archives 10-20-2019, 12:24 AM
Replies: 7
Views: 1,475
Aktive is not good man why do they keep booking...

Aktive is not good man why do they keep booking man , makk vs caustic and interesting style clash though
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,607
Threads: 27,904
Posts: 743,416
Total Online: 2129

Newest Member: DethStryque The Invincibl

Latest Threads
- by Emancee
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Emancee
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 09:50 PM.