Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: Dunk
Forum: Battle Video Archives 04-26-2014, 02:39 AM
Replies: 27
Views: 1,311
Posted By Dunk
luke is so philly when i think philly i...

luke is so philly

when i think philly i think luke

when i think luke i think philly
Forum: Battle Video Archives 04-25-2014, 12:30 PM
Replies: 142
Views: 9,064
Posted By Dunk
this is like the 5th time i've had to check my...

this is like the 5th time i've had to check my notifications and see you whining about my posts. just put me on ignore.
Forum: Battle Video Archives 04-25-2014, 11:15 AM
Replies: 20
Views: 1,797
Posted By Dunk
you forgot 100 bullets - obese diabetic

you forgot 100 bullets - obese diabetic
Forum: Battle Video Archives 04-25-2014, 08:53 AM
Replies: 142
Views: 9,064
Posted By Dunk
ah dizaster, the king of idiocy nothing says...

ah dizaster, the king of idiocy

nothing says "verb won" more than dizaster saying that caustic won

dizaster is also the guy that said he'd punch the saurus in the face next time he saw him......
Forum: Battle Video Archives 04-25-2014, 12:45 AM
Replies: 12
Views: 870
Posted By Dunk
didn't think it was funny at all, but all the...

didn't think it was funny at all, but all the kotd-stans/gay canadians on this board that still hate eurgh will laugh and give you lots of rep, so good thread
Forum: Battle Video Archives 04-25-2014, 12:38 AM
Replies: 60
Views: 3,640
Posted By Dunk
lmaooo yo these caustic fans been mad as...

lmaooo

yo these caustic fans been mad as hell this week too
Forum: Battle Video Archives 04-23-2014, 09:55 PM
Replies: 61
Views: 3,006
Posted By Dunk
none of these names are impressive enough to brag...

none of these names are impressive enough to brag about

and aye verb beat him 2-1

mods plz close troll thread
Forum: Battle Video Archives 04-23-2014, 09:54 PM
Replies: 60
Views: 3,640
Posted By Dunk
lmao, never thought about it like that all...

lmao, never thought about it like that

all my angry negs are from dizaster fans and real deal fans

makes a lot of sense, really
Forum: Battle Video Archives 04-23-2014, 05:16 AM
Replies: 43
Views: 3,095
Posted By Dunk
question: in your opinion, was pat stay "crying"...

question: in your opinion, was pat stay "crying" about time limits vs arsonal?
Forum: Battle Video Archives 04-22-2014, 10:29 AM
Replies: 3
Views: 473
Posted By Dunk
in4 classik pak also if you replace remyd (i...

in4 classik pak

also if you replace remyd (i think he's good) with 100 bullets then you've got a good bottom 10 list imo
Forum: The Vault 04-22-2014, 10:23 AM
Replies: 65
Views: 4,661
Posted By Dunk
wait wait wait so canibus 3-0'd dizaster by...

wait wait wait

so canibus 3-0'd dizaster by getting diz all excited for the biggest battle of his life and showing up unprepared with "tom cruise mom shoes" as bars

and he 3-0'd kotd's finances...
Forum: Battle Video Archives 04-22-2014, 01:31 AM
Replies: 22
Views: 1,327
Posted By Dunk
but it is about diabetes and obesity really...

but it is about diabetes and obesity

really eye-opening stuff

10/10, would recommend
Forum: Battle Video Archives 04-21-2014, 11:35 PM
Replies: 85
Views: 7,890
Posted By Dunk
you can check for yourself dude, those were...

you can check for yourself dude, those were dizaster's exact words

also, pretty sure all those words "exist"
Forum: Battle Video Archives 04-21-2014, 11:33 PM
Replies: 85
Views: 7,890
Posted By Dunk
oh yeah, and diz "just gave up like a loser"...

oh yeah, and diz "just gave up like a loser" after he choked

wow we finally found a category that diz is #1 in!!
Forum: Battle Video Archives 04-21-2014, 11:30 PM
Replies: 85
Views: 7,890
Posted By Dunk
yeah my bad, i just checked and it was "maaan god...

yeah my bad, i just checked and it was "maaan god damn... oh my GOD... i can't even... *shrugs* this is bullshit, i don't wanna even rap... fuck that was a waste of... i don't know what the FUCK...
Forum: Battle Video Archives 04-21-2014, 11:23 PM
Replies: 85
Views: 7,890
Posted By Dunk
nah, verb was sick after, apparently he's in the...

nah, verb was sick after, apparently he's in the hospital, so it's fair

worst choke ever was dizaster vs locksmith

YO I FUCKED THE FUCK UP aww man... i don't even wanna rap anymore ;(
Forum: Battle Video Archives 04-21-2014, 09:25 AM
Replies: 105
Views: 6,038
Posted By Dunk
yeah, mainly because my stream was bad but...

yeah, mainly because my stream was bad

but daylyt lost me with the mmmmkay thing

i never played mortal kombat
Forum: Battle Video Archives 04-21-2014, 09:20 AM
Replies: 105
Views: 6,038
Posted By Dunk
aye verb 2-1 bigg k 3-0 turned daylyt/chilla...

aye verb 2-1
bigg k 3-0
turned daylyt/chilla off halfway
bender 2-1

bigg k needs okwerdz or dizaster or somebody like that
Forum: Battle Video Archives 04-21-2014, 03:20 AM
Replies: 73
Views: 4,816
Posted By Dunk
verb snapped in the first, best round of the...

verb snapped in the first, best round of the battle

verb's second was better than caustics

caustic wins the third by default

caustic rapped at least twice as long as aye verb did due to this...
Forum: Battle Video Archives 04-20-2014, 01:28 PM
Replies: 67
Views: 3,192
Posted By Dunk
kotd and df would be stupid not to try and bid...

kotd and df would be stupid not to try and bid for the card

smack is losing out on rex vs clips, that's the most "url" battle remaining
Forum: Battle Video Archives 04-20-2014, 07:43 AM
Replies: 70
Views: 4,405
Posted By Dunk
arsonal vs pass charlie clips vs the saurus ...

arsonal vs pass
charlie clips vs the saurus
illmaculate vs cortez
qp vs chilla jones
arcane vs daylyt
osa vs dna
real deal vs rich dolarz
Forum: Battle Video Archives 04-20-2014, 07:29 AM
Replies: 21
Views: 1,150
Posted By Dunk
lmao repped drect failed miserably ...

lmao repped

drect failed miserably

shout out to half of the initial eba card having the battles done on random leagues (miles vs bones, marv vs ice)
Forum: Battle Video Archives 04-20-2014, 07:18 AM
Replies: 712
Views: 48,861
Posted By Dunk
who did a-class battle?

who did a-class battle?
Forum: Battle Video Archives 04-20-2014, 03:53 AM
Replies: 712
Views: 48,861
Posted By Dunk
best post i've read on this site

best post i've read on this site
Forum: Battle Video Archives 04-20-2014, 02:03 AM
Replies: 712
Views: 48,861
Posted By Dunk
not a shocker this was a paycheck for verb ...

not a shocker

this was a paycheck for verb

caustic hasn't slept, showered or shaved in the past two weeks because he's been prepping for his biggest opportunity ever

surprised verb bothered...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,481
Threads: 26,513
Posts: 725,775
Total Online: 1783

Newest Member: GazzaScotland

Latest Threads
- by erfworm
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by peace
- by track 1
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 06:32 PM.