Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Nikolas34520
Forum: Battle Video Archives 08-27-2018, 06:29 PM
Replies: 34
Views: 2,202
Posted By Nikolas34520
Mook did good but Verb 3-0. Mook had lines we’d...

Mook did good but Verb 3-0. Mook had lines we’d shit on Chilla for and a few people behind him were OD. It was satisfying seeing Verb in rare form, I used to not like Verb when I first got into...
Forum: Battle Video Archives 08-18-2018, 03:44 AM
Replies: 7
Views: 795
Posted By Nikolas34520
Pretty sure it's after. If I'm not mistaken QP...

Pretty sure it's after. If I'm not mistaken QP battled YK as a replacement battle on this card.
Forum: Battle Video Archives 07-18-2018, 05:24 PM
Replies: 18
Views: 1,491
Posted By Nikolas34520
Money Bagz line "I went on google, typed in food...

Money Bagz line "I went on google, typed in food near me, and just so happens you pop up" may be simple but so fireee! I'm a foodie and often research that lol. Best line I've heard in a while.
Forum: Battle Video Archives 07-06-2018, 04:57 PM
Replies: 17
Views: 2,116
Posted By Nikolas34520
I had ICE 2-1, the first ICE clearly, second Nems...

I had ICE 2-1, the first ICE clearly, second Nems edged. I liked his callback to the "I'll still call your mother a gunther while I'm punting your child". 3rd round, they both were dry but I edged...
Forum: Battle Video Archives 04-26-2018, 04:11 AM
Replies: 6
Views: 548
Posted By Nikolas34520
DNA still generic af but he seems to be not be so...

DNA still generic af but he seems to be not be so bad as of late but O Red with the steamroll. IDK who the other guy is but good to see Danja Zone back, it would be cool to see him in his lotta zay...
Forum: Battle Video Archives 04-14-2018, 08:02 PM
Replies: 43
Views: 3,695
Posted By Nikolas34520
RYD is killing shit, this was hard to call....

RYD is killing shit, this was hard to call. madflex has stepped up his energy and presence. Random was going off though, that 3rd was crazy! It was Bender like but in a good way. No one loses in a...
Forum: Battle Video Archives 03-31-2018, 03:32 AM
Replies: 36
Views: 2,619
Posted By Nikolas34520
Been waiting on this one, on PPV I was surprised...

Been waiting on this one, on PPV I was surprised how good this was considering Iron’s last few battles before this were underwhelming to say the least. The only thing that I didn’t like was how Rum...
Forum: Battle Video Archives 03-30-2018, 06:18 AM
Replies: 39
Views: 3,605
Posted By Nikolas34520
Absolutely, everyone judges battles differently....

Absolutely, everyone judges battles differently. Iíve been appreciating flow and how lines are delivered way more as of late so that is also a factor. K has been switching it up his cadences and...
Forum: Battle Video Archives 03-22-2018, 10:09 PM
Replies: 39
Views: 3,605
Posted By Nikolas34520
This is the 2nd or 3rd, I lost count that they...

This is the 2nd or 3rd, I lost count that they said the other guy won but Bigg K got it. JJDD is hard to watch, I’d feel embarrassed if I was reacting like that to his trash.
Forum: Battle Video Archives 03-02-2018, 07:22 PM
Replies: 196
Views: 21,028
Posted By Nikolas34520
Nooooo, please this canít be. This is...

Nooooo, please this canít be. This is devastating. Bender was my favourite Canadian battler, if not my favorite battler period. His sorry player scheme vs Arcane will always blow my mind like the...
Forum: Battle Video Archives 02-20-2018, 06:08 AM
Replies: 5
Views: 657
Posted By Nikolas34520
Geechi's flow is nice! Illmac killed it too as...

Geechi's flow is nice! Illmac killed it too as usual. My fav RTB so far.
Forum: Battle Video Archives 02-12-2018, 06:59 PM
Replies: 229
Views: 15,769
Posted By Nikolas34520
Almost 100% sure it was on rateyourmusic.com in...

Almost 100% sure it was on rateyourmusic.com in the underground hip hop thread.
Forum: Battle Video Archives 02-12-2018, 12:15 PM
Replies: 35
Views: 1,908
Posted By Nikolas34520
If T Top goes at Bigg K like JC it's gonna be a...

If T Top goes at Bigg K like JC it's gonna be a long night for T Top. I know Bigg K ain't about to play around on his URL return. Really dope announcement! I haven't watched very much battling...
Forum: Battle Video Archives 02-08-2018, 10:35 PM
Replies: 229
Views: 15,769
Posted By Nikolas34520
Yeah man, I've actually seen someone comment...

Yeah man, I've actually seen someone comment about you on a forum solely music related.
Forum: Battle Video Archives 02-06-2018, 06:37 PM
Replies: 13
Views: 1,068
Posted By Nikolas34520
I like this match up, Cortez deserves a vet on...

I like this match up, Cortez deserves a vet on URL but O Red will win clear if we're getting the O Red that just battled Brizz. I was expecting Clips vs Calicoe cause I've been hearing that battle...
Forum: Battle Video Archives 01-31-2018, 06:37 PM
Replies: 23
Views: 1,799
Posted By Nikolas34520
Nice! This'll be interesting how it's implemented...

Nice! This'll be interesting how it's implemented but I hope for the best. It'll be weird trying to catch the live stream from NZ but I'll try my best.
Forum: Battle Video Archives 01-31-2018, 02:20 AM
Replies: 23
Views: 1,799
Posted By Nikolas34520
Fire card, where is the footage being released on?

Fire card, where is the footage being released on?
Forum: Battle Video Archives 01-30-2018, 05:01 PM
Replies: 13
Views: 1,419
Posted By Nikolas34520
Shout out the first 3 posts. fuck Rome, he's a...

Shout out the first 3 posts. fuck Rome, he's a fuckin' cockroach.
Forum: Battle Video Archives 01-28-2018, 06:44 PM
Replies: 9
Views: 1,011
Posted By Nikolas34520
Pretty one sided but still dope nonetheless. Soul...

Pretty one sided but still dope nonetheless. Soul vs Gemin1 needs to happen in the future.
Forum: Battle Video Archives 01-23-2018, 01:33 AM
Replies: 5
Views: 587
Posted By Nikolas34520
Thanks for the warning. This geezer guy is shit...

Thanks for the warning. This geezer guy is shit as it is.
Forum: Battle Video Archives 01-22-2018, 05:56 PM
Replies: 9
Views: 605
Posted By Nikolas34520
If only Rawkus was still around lol

If only Rawkus was still around lol
Forum: Battle Video Archives 01-16-2018, 05:41 PM
Replies: 229
Views: 15,769
Posted By Nikolas34520
*Danny Myers voice* GODDAMNN!

*Danny Myers voice* GODDAMNN!
Forum: Battle Video Archives 01-07-2018, 05:54 PM
Replies: 4
Views: 726
Posted By Nikolas34520
Why make a video if the battle isn't a surprise?

Why make a video if the battle isn't a surprise?
Forum: Battle Video Archives 01-04-2018, 06:46 PM
Replies: 37
Views: 1,952
Posted By Nikolas34520
Kid Twist vs Jack Shitt is still one I go back to...

Kid Twist vs Jack Shitt is still one I go back to often.
Forum: Battle Video Archives 01-02-2018, 05:14 PM
Replies: 32
Views: 2,939
Posted By Nikolas34520
Good battle, besides the slip in the 1st...

Good battle, besides the slip in the 1st Thesaurus was wiggin'. Geechi was Geechi and did enough to make it debatable, he was good but I've seen better from him. Gotta watch it again cause I didn't...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,544
Threads: 27,114
Posts: 732,796
Total Online: 2078

Newest Member: OnceAgainImHere

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Bigzero
- by iamHBY
- by AVOCADO
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 08:23 AM.