Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: youdontwannabethatguy
Forum: Battle Video Archives 12-15-2017, 06:18 PM
Replies: 5
Views: 171
cantc watch in work at the moment someone confirm...

cantc watch in work at the moment someone confirm this is everything i hope it is?
Forum: Battle Video Archives 12-13-2017, 05:04 PM
Replies: 19
Views: 612
thesaurus flat earth bars were fiiire , good...

thesaurus flat earth bars were fiiire , good battle lev corso needs a push
Forum: Battle Video Archives 12-13-2017, 02:27 PM
Replies: 15
Views: 823
why isnt't there an option for no one in the poll

why isnt't there an option for no one in the poll
Forum: Battle Video Archives 12-12-2017, 01:37 PM
Replies: 35
Views: 1,300
raaaaaandom (shotgun suge voice) is it me...

raaaaaandom (shotgun suge voice)

is it me or have the views on that battle seriously stagnated aint cracked 10 mil yet thought it would have with how many views it was getting early on
Forum: Battle Video Archives 12-12-2017, 01:35 PM
Replies: 15
Views: 823
i might have cared like 2 or 3 years ago

i might have cared like 2 or 3 years ago
Forum: Battle Video Archives 12-12-2017, 01:35 PM
Replies: 3
Views: 404
Bad look getting beaten so badly vs something...

Bad look getting beaten so badly vs something with basically the same traits
Forum: Battle Video Archives 12-11-2017, 07:24 PM
Replies: 17
Views: 726
was watching some of the smack volume 1 and...

was watching some of the smack volume 1 and traffic battles the difference is fucking crazy to me from most of the other events can see it already
Forum: Battle Video Archives 12-11-2017, 05:27 PM
Replies: 27
Views: 798
math or bigg k

math or bigg k
Forum: Battle Video Archives 12-11-2017, 10:24 AM
Replies: 35
Views: 1,300
dizaster is a crybaby nothing needs to have...

dizaster is a crybaby nothing needs to have happened tbh he's always bitching about something
Forum: Battle Video Archives 12-10-2017, 01:53 PM
Replies: 6
Views: 330
if killawatz vs mook aint on smack volume 2 i'll...

if killawatz vs mook aint on smack volume 2 i'll lose all faith in the culcha
Forum: Battle Video Archives 12-10-2017, 10:48 AM
Replies: 91
Views: 2,570
sounds like a good event ima have to bite the...

sounds like a good event ima have to bite the bullet if nitty vs solomon was actually good , on another note b magic is definetly gonna die vs o red by the sounds of it and chess chokes literally...
Forum: Battle Video Archives 12-09-2017, 03:16 PM
Replies: 20
Views: 875
free flight and hotel though , doubt he's losing...

free flight and hotel though , doubt he's losing sleep
Forum: Battle Video Archives 12-08-2017, 02:36 PM
Replies: 54
Views: 1,463
no idea what you're talking about this is boty...

no idea what you're talking about this is boty contender
Forum: Battle Video Archives 12-07-2017, 07:17 AM
Replies: 4
Announcement Killawats FT: B Nasty
Views: 322
killawats aint like all these followers and...

killawats aint like all these followers and wannabes , he dont need to follow the beat the beat follows him
Forum: Battle Video Archives 12-06-2017, 12:55 PM
Replies: 19
Views: 927
I never need to see DBD battle again tbh he's...

I never need to see DBD battle again tbh he's doing exactly what he needs to be with all the other shit
Forum: Battle Video Archives 12-06-2017, 12:13 AM
Replies: 21
Views: 903
aite finished now 2-1 verb b dot's last was nice...

aite finished now 2-1 verb b dot's last was nice verb got him the first 2 b dot seemed to be trying a lot harder than usual didn't really work this time best verb has been for a while. also that 2nd...
Forum: Battle Video Archives 12-05-2017, 11:58 PM
Replies: 21
Views: 903
they cut off b dot right as he was about to do...

they cut off b dot right as he was about to do the showtime hahaha
Forum: Battle Video Archives 12-05-2017, 10:14 PM
Replies: 48
Views: 4,432
hahahahaha the randomness of this

hahahahaha the randomness of this
Forum: Battle Video Archives 12-05-2017, 12:55 AM
Replies: 20
Views: 875
caustic won btw

caustic won btw
Forum: Battle Video Archives 12-05-2017, 12:45 AM
Replies: 11
Views: 679
50 quid pat stay does a whole round hitting on...

50 quid pat stay does a whole round hitting on him/her
Forum: Battle Video Archives 12-04-2017, 05:47 PM
Replies: 18
Views: 766
i cant explain it it's kinda terrible but in the...

i cant explain it it's kinda terrible but in the same way that hollow da dons whipping that yola is terrible , it's kinda catchy
Forum: Battle Video Archives 12-04-2017, 05:46 PM
Replies: 11
Views: 679
i have no paticular feeling towards this clash

i have no paticular feeling towards this clash
Forum: Battle Video Archives 12-04-2017, 05:12 PM
Replies: 24
Views: 552
how many accounts can i make to do this

how many accounts can i make to do this
Forum: Battle Video Archives 12-03-2017, 01:08 PM
Replies: 6
Views: 490
im assuming once you get a face tat you're...

im assuming once you get a face tat you're probably past the point of caring about most shit tbf
Forum: Battle Video Archives 12-02-2017, 07:36 PM
Replies: 2
Views: 199
was gonna post about this glad someone else did

was gonna post about this glad someone else did
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,476
Threads: 26,321
Posts: 723,328
Total Online: 1826

Newest Member: Ratking

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 05:42 PM.