Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: god level
Forum: Battle Video Archives Today, 03:00 PM
Replies: 3
Views: 67
Posted By god level
Facts. In the words of Shotgun Suge, "Why do ppl...

Facts. In the words of Shotgun Suge, "Why do ppl always gotta talk about Grindtime"



Yeah I feel you. I thought Pat OD'd 2nd round, shit was fire. Which was Danny's weakest round as well. I...
Forum: Battle Video Archives Today, 01:53 PM
Replies: 3
Views: 67
Posted By god level
Pat vs Danny

Just cause I love the culture. Mods delete this if yall wish to, obviously. But I need to celebrate w the rest of the good people while it lasts. Like some sort of battle rap robin hood.

Here's to...
Forum: Battle Video Archives Today, 02:46 AM
Replies: 9
Views: 479
Posted By god level
Nah fool I thought Mook WAS trash. I thought...

Nah fool I thought Mook WAS trash. I thought Serius clearly beat him. And I always thought Math took his battle rap persona from Serius Jones. But the fact that quite a bit of battlers I respect...
Forum: Battle Video Archives Yesterday, 12:29 AM
Replies: 9
Views: 479
Posted By god level
wut r u 12

wut r u 12
Forum: Battle Video Archives 08-18-2018, 11:21 PM
Replies: 162
Views: 2,940
Posted By god level
facts.

facts.
Forum: Battle Video Archives 08-18-2018, 11:06 PM
Replies: 162
Views: 2,940
Posted By god level
I like everything I read so far. Except I'm sure...

I like everything I read so far. Except I'm sure ICE 30'd Los.
Forum: Battle Video Archives 08-17-2018, 07:07 PM
Replies: 5
Views: 411
Posted By god level
"Hollow da dinininon. Da dinininon. Da dinininon....

"Hollow da dinininon. Da dinininon. Da dinininon. I'm the one they all out follow"
Forum: Battle Video Archives 08-17-2018, 02:20 PM
Replies: 10
Views: 488
Posted By god level
That FouseyTube, July 15th, August 15th video was...

That FouseyTube, July 15th, August 15th video was FIRE! Bars. His new name is Rose btw
Forum: Battle Video Archives 08-17-2018, 02:21 AM
Replies: 12
Views: 469
Posted By god level
In the words of Shotgun Suge, "Hollow is a...

In the words of Shotgun Suge, "Hollow is a wordsmith"
Forum: Battle Video Archives 08-14-2018, 12:30 AM
Replies: 1
Views: 164
Posted By god level
Bill Collector vs 3SK

more Bill Collector pls

https://www.youtube.com/watch?v=9JB4dVWsWlA
Forum: Battle Video Archives 08-13-2018, 12:01 AM
Replies: 7
Views: 697
Posted By god level
Other guy was decent Pat actually great 1st imo...

Other guy was decent
Pat actually great 1st imo and good concepts

Though I couldn't finish after the 1st. I'm sure it's a decent all around battle even tho the language barrier & crowd reaction...
Forum: Battle Video Archives 08-11-2018, 03:00 AM
Replies: 7
Views: 563
Posted By god level
after i finished letting this video play in the...

after i finished letting this video play in the background i immediately thought fml
Forum: Battle Video Archives 08-10-2018, 08:20 PM
Replies: 10
Views: 720
Posted By god level
I told myself that was the last 8th im buying...

I told myself that was the last 8th im buying till my court date but YO

I gotta buy more bud because of this battle
Forum: Battle Video Archives 08-05-2018, 01:43 AM
Replies: 14
Views: 784
Posted By god level
Oh God this is too kingly. Bout to peep later...

Oh God this is too kingly. Bout to peep later high as balls
Forum: Battle Video Archives 08-02-2018, 08:01 AM
Replies: 3
Views: 324
Posted By god level
Danny Myers vs J.U.S.

https://www.youtube.com/watch?v=WOmudM_rk70

Barkgod
Forum: Battle Video Archives 08-02-2018, 07:53 AM
Replies: 10
Views: 650
Posted By god level
BARk fest

BARk fest
Forum: Battle Video Archives 08-01-2018, 12:26 AM
Replies: 7
Views: 421
Posted By god level
This is like P-Nut vs HFK URL version

This is like P-Nut vs HFK URL version
Forum: Battle Video Archives 07-30-2018, 04:36 AM
Replies: 15
Views: 959
Posted By god level
I thought ARP did a good job till i saw this

I thought ARP did a good job till i saw this
Forum: Battle Video Archives 07-27-2018, 01:37 PM
Replies: 22
Views: 1,319
Posted By god level
I be smoking broccoli, they say it's good for my...

I be smoking broccoli, they say it's good for my health.

Yeahhh i know, i know, I was entertaining the dumb shit but it is what it is. Some people believe in that shit and I'm willing to say it. ...
Forum: Battle Video Archives 07-27-2018, 06:18 AM
Replies: 22
Views: 1,319
Posted By god level
I wonder how many people out there think surf...

I wonder how many people out there think surf sold his soul to the devil thus getting shot and rap about it

Danny Myers > Surf btw in terms of skill.
Forum: Battle Video Archives 07-26-2018, 06:17 AM
Replies: 22
Views: 1,319
Posted By god level
i wonder what the spiritual conspiracy theories...

i wonder what the spiritual conspiracy theories are out there about this guy

but regardless, i wish him well
Forum: Battle Video Archives 07-26-2018, 04:19 AM
Replies: 10
Views: 653
Posted By god level
Nitty choke was killing the vibe but not as much...

Nitty choke was killing the vibe but not as much as John John rapping even if it was the best shit he's spit in a bit but yo I'm at Nitty's 2nd right now and even his fire bars and performance isn't...
Forum: Battle Video Archives 07-26-2018, 04:04 AM
Replies: 38
Views: 1,373
Posted By god level
This will definitely help solidify that Head ICE...

This will definitely help solidify that Head ICE is da goat
King Los is so amazing and this fool will destroy him by being him at the end of the Day (lyt)
Of course tho the King Los hype will be...
Forum: Battle Video Archives 07-25-2018, 12:32 AM
Replies: 6
Views: 445
Posted By god level
JC is butt compared to Solomon bruh

JC is butt compared to Solomon bruh
Forum: Battle Video Archives 07-22-2018, 05:14 PM
Replies: 10
Views: 612
Posted By god level
I got a thick ass doint for this

I got a thick ass doint for this
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,536
Threads: 26,991
Posts: 731,384
Total Online: 2074

Newest Member: Sawyer20

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Baron X
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Chk82



All times are GMT. The time now is 04:46 PM.