Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 16 of 16
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Sharp
Forum: Text Battle Discussion 05-10-2016, 01:52 PM
Replies: 117
Views: 10,454
Posted By Sharp
^^^^^

^^^^^
Forum: Text Battle Discussion 05-09-2016, 07:20 PM
Replies: 4
Views: 536
Posted By Sharp
If you guys are trying to hold a theme alias...

If you guys are trying to hold a theme alias tourney I can help out :)
Forum: Text Battle Discussion 05-09-2016, 04:37 PM
Replies: 117
Views: 10,454
Posted By Sharp
In It'd be cool if I could tag with an rmbva...

In

It'd be cool if I could tag with an rmbva head who doesn't suck

But I'm cool with most nc heads

I'll see who signs up but you can place me with whoever if you gotta JShazo
Forum: Text Battle Discussion 09-23-2015, 01:54 AM
Replies: 72
Views: 6,441
Posted By Sharp
Yo if you wanna post something about it on NC...

Yo if you wanna post something about it on NC that'd be cool with me, or if you write up something and I can post it... Or maybe @sral or JShazo could be the cats in charge of doing this for both...
Forum: Text Battle Discussion 09-22-2015, 12:03 AM
Replies: 72
Views: 6,441
Posted By Sharp
now'd be a pretty dope time tbh, it would...

now'd be a pretty dope time tbh, it would probably end just around the time NBL would start up - both sites could benefit from active battlers here right now
Forum: Text Battle Discussion 09-17-2015, 01:37 AM
Replies: 72
Views: 6,441
Posted By Sharp
Seems dope. You wanna do one here since NC is...

Seems dope. You wanna do one here since NC is finishing a 2v2 tourney and hosted the last one (lets get you some extra traffic, I'll help write a mag or something)? And do you want to do an event or...
Forum: Text Battle Discussion 09-16-2015, 11:59 PM
Replies: 72
Views: 6,441
Posted By Sharp
If you needed a mod for battles me or Hush are...

If you needed a mod for battles me or Hush are usually doing the most, Allen Knight, Lars, and Unfukwitable are also good people to talk to imo

And any more events with people drawn from both...
Forum: Text Battle Discussion 09-15-2015, 11:43 PM
Replies: 72
Views: 6,441
Posted By Sharp
Thanks for the reminder Bags.Taking request for...

Thanks for the reminder Bags.Taking request for cock sucking in this thread as well
Forum: Text Battle Discussion 09-15-2015, 10:15 PM
Replies: 72
Views: 6,441
Posted By Sharp
RMBVA and NC partnership

I'm a battle mod on NC. About to go ghost for awhile cause I really can't be trusted to be online consistently (again thanks The Chef for letting me drop late, and nice verse). But I've been talking...
Forum: Text Battle Discussion 09-14-2015, 01:35 AM
Replies: 30
Views: 3,148
Posted By Sharp
I pm'd lars and jshazo my verses on both sites....

I pm'd lars and jshazo my verses on both sites. should be up soon, gl bro
Forum: Text Battle Discussion 09-14-2015, 01:11 AM
Replies: 30
Views: 3,148
Posted By Sharp
yeah The Chef I feel bad cause I pretty much...

yeah The Chef

I feel bad cause I pretty much always show but this week in general has been a mess for me. I can post my verse on both sites tonight
Forum: Text Battle Discussion 09-08-2015, 10:48 PM
Replies: 18
Views: 1,144
Posted By Sharp
lmaoooooooooooooo da gawd rican shows up from...

lmaoooooooooooooo da gawd rican shows up from time to time but I'm glad his unchanging skills are known throughout the net

:hoffagrin::hoffagrin::hoffagrin:
Forum: Text Battle Discussion 09-08-2015, 10:54 AM
Replies: 18
Views: 1,144
Posted By Sharp
Yeah Beyond was there til this past winter. He...

Yeah Beyond was there til this past winter. He shows up to battle on and off. I wasn't around for most older sites so idk, but a bunch of dudes on there been around forever
Forum: Text Battle Discussion 09-08-2015, 02:43 AM
Replies: 18
Views: 1,144
Posted By Sharp
RMBVA gets a lime skin NC adopts these dope...

RMBVA gets a lime skin

NC adopts these dope ass smilies

deal?
Forum: Text Battle Discussion 09-04-2015, 10:56 AM
Replies: 56
Views: 3,645
Posted By Sharp
;) Np. And I can do 16

;)



Np. And I can do 16
Forum: Text Battle Discussion 09-04-2015, 01:13 AM
Replies: 56
Views: 3,645
Posted By Sharp
Dope, glad this can go down n hoping its...

Dope, glad this can go down n hoping its beneficial to both sites. Gl The Chef, let's make it dope
Showing results 1 to 16 of 16

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,538
Threads: 27,044
Posts: 732,027
Total Online: 1441

Newest Member: Old School

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Casual
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 07:52 PM.