Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: Emancee
Forum: Battle Video Archives Yesterday, 05:59 AM
Replies: 10
Views: 455
Posted By Emancee
Both did really well. Nitewing gets the 2:1 (And...

Both did really well. Nitewing gets the 2:1 (And honestly thinking of deducting a round from Marino for that horrible Chilla-at-his-worst second and making it a 2:0). Would be happy to see more of...
Forum: Battle Video Archives 11-19-2018, 04:18 AM
Replies: 3
Views: 182
Posted By Emancee
Yeah another meh-but-with-a-couple-of-decent-bars...

Yeah another meh-but-with-a-couple-of-decent-bars performance from Rex meeting a solid Soul. Soul with a borderline body bag here.
Forum: Battle Video Archives 11-19-2018, 04:17 AM
Replies: 3
Views: 182
Posted By Emancee
Soul vs Bobby Rex. Premier

http://www.youtube.com/watch?v=HHMisY-nnzY
Forum: Battle Video Archives 11-18-2018, 01:10 AM
Replies: 29
Views: 754
Posted By Emancee
Yeah, that was clearly the plan, but Tez ruined...

Yeah, that was clearly the plan, but Tez ruined it by being uber-trash against ICE.
Forum: Battle Video Archives 11-18-2018, 12:16 AM
Replies: 29
Views: 754
Posted By Emancee
Always good to have a Pass announcement. Tez will...

Always good to have a Pass announcement. Tez will have to kill it if he is going to make up for that trash ICE battle!
Forum: Battle Video Archives 11-17-2018, 12:49 AM
Replies: 27
Views: 767
Posted By Emancee
This is the problem for KOTD. They didn't develop...

This is the problem for KOTD. They didn't develop the talent, so now young fans have forgotten the 'big names'. When Pesci battled Sketch both fans and rappers seemed quite aware no-one gave a damn...
Forum: Battle Video Archives 11-16-2018, 11:59 AM
Replies: 4
Views: 328
Posted By Emancee
That would be hilarious if after DNA bares his...

That would be hilarious if after DNA bares his heart about his childhood bullying, Math is there to call him a loser and laugh at him.
Forum: Battle Video Archives 11-16-2018, 07:22 AM
Replies: 4
Views: 328
Posted By Emancee
The Saurus vs DNA. Rematch (kinda) for anti-bullying campaign.

http://www.facebook.com/telus/videos/585999295151061/

You'll need Facebook to view it, but here is the official link to the DNA vs Saurus rematch for anti-bullying.
Forum: Battle Video Archives 11-15-2018, 01:51 AM
Replies: 27
Views: 767
Posted By Emancee
Chilla is the blandest champion possible, lol....

Chilla is the blandest champion possible, lol. ICE probably won't try, but he will body the world's most boring top tier off the planet if he tries.
Forum: Battle Video Archives 11-15-2018, 01:49 AM
Replies: 9
Views: 487
Posted By Emancee
Still a bit confused as to why Diz is here. Or...

Still a bit confused as to why Diz is here. Or maybe that was a 'just in case' battle?
Forum: Battle Video Archives 11-13-2018, 11:49 PM
Replies: 52
Views: 2,130
Posted By Emancee
The first and third are debatable for sure.

The first and third are debatable for sure.
Forum: Battle Video Archives 11-13-2018, 06:21 AM
Replies: 11
Sticky: Poll: Battle KOTD - Illipsis vs Krome | #INF
Views: 560
Posted By Emancee
Amazed to discover this hadn't already happened. ...

Amazed to discover this hadn't already happened.
Illipsis edged the first because Krome used bars that I've heard countless times before (Swing, Saloon door is now on my autoloss list) and the...
Forum: Battle Video Archives 11-13-2018, 12:18 AM
Replies: 80
Views: 2,329
Posted By Emancee
This is pretty much my problem with JJTD. After...

This is pretty much my problem with JJTD. After the battle I could remember some of Hollow's best bars, but both good and terrible bars from JJTD. People who argue JJTD won are those that are willing...
Forum: Battle Video Archives 11-12-2018, 03:19 PM
Replies: 80
Views: 2,329
Posted By Emancee
May as well, it's not like they have any...

May as well, it's not like they have any competition up there anymore. Besides KOTD have basically been putting on URL light events for years now.
Forum: Battle Video Archives 11-11-2018, 06:45 AM
Replies: 80
Views: 2,329
Posted By Emancee
Soul and Gem acting tough and having a shoving...

Soul and Gem acting tough and having a shoving match is too funny. Both such nice guys in real life, it is hard to take seriously
Forum: Battle Video Archives 11-11-2018, 03:04 AM
Replies: 80
Views: 2,329
Posted By Emancee
Was Iron-T that terrible? Was gonna watch...

Was Iron-T that terrible? Was gonna watch tonight, but now thinking I might skip it.
Forum: Battle Video Archives 11-10-2018, 11:51 PM
Replies: 80
Views: 2,329
Posted By Emancee
Sounds like it went how I expected. As, except...

Sounds like it went how I expected. As, except Roc vs Pat and Geechi vs Rum, all the others were pretty clear even before the battle happened.

I guess this makes Pat the MVP for thhs year.

Can...
Forum: Battle Video Archives 11-10-2018, 03:16 PM
Replies: 2
Original Content SM8 Face Offs l URLTV
Views: 297
Posted By Emancee
Damn, Ars bodying NJT with that Armani Exchange...

Damn, Ars bodying NJT with that Armani Exchange shit, lol. Fully convinced his going to 3-0 him on this evidence.
Forum: Battle Video Archives 11-10-2018, 12:48 AM
Replies: 52
Views: 2,130
Posted By Emancee
It's a pretty big thing to accuse someone of as...

It's a pretty big thing to accuse someone of as an angle.
Forum: Battle Video Archives 11-09-2018, 09:04 AM
Replies: 52
Views: 2,130
Posted By Emancee
JJTD is the Sweden national soccer team of...

JJTD is the Sweden national soccer team of battling. They reliably win games, but with a bunch of boring 1-0 victories that are borderline unwatchable unless you are a huge fan of soccer.
Forum: Battle Video Archives 11-06-2018, 11:39 PM
Replies: 19
Views: 474
Posted By Emancee
Seems most people agree on either Pat or Geechi....

Seems most people agree on either Pat or Geechi. Let Sm8 decide it. Best performance wins!
Forum: Battle Video Archives 11-06-2018, 07:49 AM
Replies: 1
Views: 207
Posted By Emancee
Some of this was good. The only weak part was...

Some of this was good. The only weak part was when they faced off against each other, I kept expecting name flips and personals, lol.
Forum: Battle Video Archives 11-06-2018, 05:26 AM
Replies: 52
Views: 2,130
Posted By Emancee
I would PPV to watch the average URL fan open up...

I would PPV to watch the average URL fan open up the video for Hollow vs Pedro without knowing what to expect...
Forum: Battle Video Archives 11-06-2018, 01:36 AM
Replies: 30
Views: 784
Posted By Emancee
Geechi vs Nitty is gonna be great though. Rawness...

Geechi vs Nitty is gonna be great though. Rawness vs Punchlines is a great way to start an event (Assuming of course that Geechi gets into the country, lol).
Forum: Battle Video Archives 11-06-2018, 01:33 AM
Replies: 30
Views: 784
Posted By Emancee
Why?!? Soul vs Gem should happen on Shox's league...

Why?!? Soul vs Gem should happen on Shox's league IMO. It is definitely a small lively room battle rather than a big stage battle. I may be surprised, but I don't really feel either of them will have...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,554
Threads: 27,190
Posts: 733,792
Total Online: 3359

Newest Member: atysilezy

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Emancee
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Emancee
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 04:16 AM.