Forum Home > Search Forums
Search Results


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: youdontwannabethatguy
Forum: Battle Video Archives Yesterday, 06:49 PM
Replies: 18
Views: 345
Ok i might go this now , dammit just when i...

Ok i might go this now , dammit just when i thought i was out they pull me back in (godfather voice)
Forum: Battle Video Archives Yesterday, 02:46 PM
Replies: 26
Views: 648
cant listen currently but saying it's better than...

cant listen currently but saying it's better than charron or caustics music isn't really saying much is it
Forum: Battle Video Archives Yesterday, 09:20 AM
Replies: 9
Views: 330
math already looks hurt , i got 20 quid on him...

math already looks hurt , i got 20 quid on him going 3 for 3 and punching hollow
Forum: Battle Video Archives 01-21-2019, 11:22 AM
Replies: 9
Views: 330
math a round down already

math a round down already
Forum: Battle Video Archives 01-21-2019, 11:21 AM
Replies: 9
Views: 276
cali smoov is nowhere near top tier , probably...

cali smoov is nowhere near top tier , probably not even mid tier did beat geechi though
Forum: Battle Video Archives 01-21-2019, 11:19 AM
Replies: 9
Views: 305
chess washed up at like 21 , impressive

chess washed up at like 21 , impressive
Forum: Battle Video Archives 01-20-2019, 04:17 AM
Replies: 3
Views: 347
cocaine is a hell of a drug

cocaine is a hell of a drug
Forum: Battle Video Archives 01-19-2019, 06:39 PM
Replies: 6
Views: 420
t top actually won , kinda surprising

t top actually won , kinda surprising
Forum: Battle Video Archives 01-18-2019, 10:20 PM
Replies: 52
Views: 1,193
this reeks of only booking it cause they needed...

this reeks of only booking it cause they needed someone for ars to battle and they know soul i s a big draw in england , but whatever it's aite i guess
Forum: Battle Video Archives 01-18-2019, 10:20 PM
Replies: 1
Views: 254
probably wont watch for a while but im gonna...

probably wont watch for a while but im gonna assume madflex beat the dogshit out him
Forum: Battle Video Archives 01-18-2019, 10:18 PM
Replies: 59
Views: 1,936
sometimes less is more also people only...

sometimes less is more

also people only questioning this because he's started losing consistently now and most punchline rappers have a short life span
Forum: Battle Video Archives 01-18-2019, 10:14 PM
Replies: 24
Views: 549
im less excited for this than i should be not...

im less excited for this than i should be not sure if that's my general fading lack of interest in battle rap or because they'd been hinting at this beforehand for a while
Forum: Battle Video Archives 01-06-2019, 05:19 PM
Replies: 38
Views: 1,181
basically everyone who doesn't battle anymore

basically everyone who doesn't battle anymore
Forum: Battle Video Archives 01-06-2019, 05:18 PM
Replies: 49
Views: 1,741
not that bothered tbh

not that bothered tbh
Forum: Battle Video Archives 12-28-2018, 09:37 AM
Replies: 24
Views: 526
arsonal doesen't choke?

arsonal doesen't choke?
Forum: Battle Video Archives 12-25-2018, 08:51 PM
Replies: 37
Views: 1,208
cassidy 0-3 , niggas trash

cassidy 0-3 , niggas trash
Forum: Battle Video Archives 12-24-2018, 07:13 AM
Replies: 20
Views: 884
RBE by far second best league currently , they're...

RBE by far second best league currently , they're at urls neck
Forum: Battle Video Archives 12-22-2018, 05:26 PM
Replies: 24
Views: 526
garbage , i respect that he's made a career out...

garbage , i respect that he's made a career out of it

but yeah one of the worst people to consistently do it , i couldn't name you 6 dna rounds i've enjoyed
Forum: Battle Video Archives 12-21-2018, 09:16 PM
Replies: 7
Views: 262
sounds like a battle i dont wanna watch , i'll...

sounds like a battle i dont wanna watch , i'll pass for now
Forum: Battle Video Archives 12-21-2018, 04:56 PM
Replies: 36
Views: 1,369
this is so on point

this is so on point
Forum: Battle Video Archives 12-20-2018, 11:03 AM
Replies: 16
Views: 825
needs bigger battles on bigger lists he was named...

needs bigger battles on bigger lists he was named in the top 20 for coty though tbf so its validation for his comeback either way
Forum: Battle Video Archives 12-20-2018, 11:02 AM
Replies: 7
Views: 331
not gonna read will wait for the battle , the...

not gonna read will wait for the battle , the fact he went out of his way to name his deceased mother and kids by name is pussy shit. especially considering rum nitty does basically no personals
Forum: Battle Video Archives 12-18-2018, 11:54 PM
Replies: 32
Views: 836
I'll put money on K shine winning with anyone on...

I'll put money on K shine winning with anyone on this forum , and i dont think he deserves it at all
Forum: Battle Video Archives 12-13-2018, 06:28 PM
Replies: 19
Views: 756
k shine was at like a 6 and still won , battle...

k shine was at like a 6 and still won , battle has 0 replay value overall though
Forum: Battle Video Archives 12-12-2018, 04:33 PM
Replies: 28
Views: 1,076
jc is so fucking boring

jc is so fucking boring
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump
 
Forum Stats
Members: 5,563
Threads: 27,338
Posts: 736,348
Total Online: 1998

Newest Member: Earn+Ash=Nash

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Profess
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 01:59 PM.