Forum Home > Battle Videos > Battle Video Archives
Confession: I have no idea wtf Head Ice is talking about sometimes.


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-18-2016, 05:54 PM   #1
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Confession: I have no idea wtf Head Ice is talking about sometimes.

There have been so many moments in Ice's career where shit sounded hard af to me, but I'll admit I have no idea what he's saying sometimes. Especially when he repeats the same thing 3 times.

If you're in the same boat as me, this is your opportunity to fess up and post some shit you didn't get from him.

I'm hoping someone can translate what will be referred to as "Iceisms" from here on.

Two examples:

Vs Serius:

"Method man than hook.... on ICE cream" (repeats three times)

Vs Deems ".... Cause I'm black, and my size" (repeats twice)
I get the first time, but I'm not sure wtf he meant by saying it twice like it was somehow different.

Any Ice experts, please chime in.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 06:05 PM   #2
Ryuha
Registered User
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 539
Mentioned: 8 Post(s)
Ryuha is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Coma View Post

"Method man than hook.... on ICE cream" (repeats three times)

Ryuha is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 06:13 PM   #3
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Ryuha View Post
No, I got the Wu reference. But he repeats it three times like they're entendres.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 06:13 PM   #4
Destro
Waxy Gordon
 
Destro's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 803
Mentioned: 23 Post(s)
Destro is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Ryuha View Post
Pretty sure Coma knows what the line was in reference to, but the way it's worded...what does it actually mean?
Destro is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 06:16 PM   #5
peace
Mr. Claypots 😎
 
peace's Avatar
 
Join Date: Jun 2015
Posts: 1,324
Mentioned: 25 Post(s)
peace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarctica
can't lie, i get a little excited/impressed with myself when i understand a head ice riddle, but that doesn't happen often.
peace is online now   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 06:28 PM   #6
mek
Registered User
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 863
Mentioned: 11 Post(s)
mek is not the worst person
Fuck this thread long overdue
mek is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 06:32 PM   #7
averagejoe
©
 
averagejoe's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 13,864
Mentioned: 1159 Post(s)
averagejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local league
u gotta admit tho even when u dont know wat hes saying it still sounds boss
averagejoe is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 06:40 PM   #8
rogermellie
Registered User
 
rogermellie's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 2,644
Mentioned: 34 Post(s)
rogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICE
"Pop a top and hit the draw cake,
for more paper in the wall safe,
you ain't built, for the streets, say the punchs that your jaw take,
back to karate chopping board games."

I know what this means I just wanted to quote it because it came into my head earlier and ICE
__________________
Quote:
Originally Posted by Kingpen View Post
if u were really tough you would go troll reddit
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
And yes, I promise you, on everything, you don't want any of this.
Quote:
Originally Posted by iamHBY View Post
I'd say Chef Trez is my Bangz
rogermellie is online now   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 06:49 PM   #9
ledge
JERSEY | ux9
 
ledge's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,919
Mentioned: 427 Post(s)
ledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Coma View Post

"Method man than hook.... on ICE cream" (repeats three times)
+ the ice cream hook
+ method man ALSO does the hook on CREAM
+ method man referring to himself, hook = punch, saying he's pretty much gonna punch serius and putting it on his own money.

this can even get deeper, havent been able to further decipher the fourth entendre

method men is used usually as a slang for meth dealers - ice = meth, cream obviously = money...then i lost it.


ICE IS FROM ANOTHER PLANET


__________________
took this battle last second to get tied in
with the ese's who get it fresh off the boat when the tides in
ledge is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 07:07 PM   #10
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by ledge View Post
+ the ice cream hook
+ method man ALSO does the hook on CREAM
+ method man referring to himself, hook = punch, saying he's pretty much gonna punch serius and putting it on his own money.

this can even get deeper, havent been able to further decipher the fourth entendre

method men is used usually as a slang for meth dealers - ice = meth, cream obviously = money...then i lost it.


ICE IS FROM ANOTHER PLANET



DAMMNNNNNNN

That's some Da Vinci Code level shit bro. NICE!
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 07:17 PM   #11
Profess
Registered User
 
Profess's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 4,325
Mentioned: 251 Post(s)
Profess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Coma View Post
Vs Deems ".... Cause I'm black, and my size" (repeats twice)
I get the first time, but I'm not sure wtf he meant by saying it twice like it was somehow different.

Any Ice experts, please chime in.
Wud up, Coma. Def not an Ice expert here, but still feel like chiming in. Perhaps, it's just a way to get his flow back, or restatement for emphasis. Are you saying it might not be hot enough of a line to "bring it back?"
Profess is online now   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 07:54 PM   #12
Abstrakt
List-making Nerdbird
 
Abstrakt's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Boston
Posts: 10,392
Mentioned: 415 Post(s)
Abstrakt is NICEAbstrakt is NICEAbstrakt is NICEAbstrakt is NICEAbstrakt is NICEAbstrakt is NICE
what you listed are some of the FEW REFERENCES I UNDERSTAND from ICE lol
__________________
GOAT

1. aye verb
2. loaded lux
3. hollow
4. calicoe
5. pat stay
Abstrakt is online now   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 08:01 PM   #13
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Profess View Post
Wud up, Coma. Def not an Ice expert here, but still feel like chiming in. Perhaps, it's just a way to get his flow back, or restatement for emphasis. Are you saying it might not be hot enough of a line to "bring it back?"
Yeah, exactly. Not necessarily "hot enough", more like is there really that many different meanings that lines like that could have.

What kills me is all the nerds yelling "ICE!!!!" like they understand that shit lmaoooo.

Cmon son...
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 08:03 PM   #14
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Abstrakt View Post
what you listed are some of the FEW REFERENCES I UNDERSTAND from ICE lol
Please do elucidate sir. I get the original references, just not the repitition. Unless he's literally just saying the same shit multiple times to pound a point home, which is some straight G shit that only he could get away with.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 08:05 PM   #15
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
On another note, he has fire that never loses its G status.

"So now you know I'm a pet lover...
That desert eagle will leave you
And the hawk'll be the step-brother

So step, brother......"

#screwface
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 08:09 PM   #16
Profess
Registered User
 
Profess's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 4,325
Mentioned: 251 Post(s)
Profess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Coma View Post
Yeah, exactly. Not necessarily "hot enough", more like is there really that many different meanings that lines like that could have.

What kills me is all the nerds yelling "ICE!!!!" like they understand that shit lmaoooo.

Cmon son...
I hear you. I've never hated Ice but I was down on him a bit before the Bigg K battle. I thought he was great there. However, there seems to be a combo of some KOTD fans riding with him just so his street cred will rub off on them, and a bit of mocking.
Profess is online now   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 08:44 PM   #17
cdizzle
Registered User
 
cdizzle's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 432
Mentioned: 2 Post(s)
cdizzle is not the worst person
He called Pat Stay a Doja like 4 years ago. To this day I have no idea WTF a doja is but "Does to Dojas" has been stuck in my head ever since
cdizzle is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 08:59 PM   #18
ledge
JERSEY | ux9
 
ledge's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,919
Mentioned: 427 Post(s)
ledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by cdizzle View Post
He called Pat Stay a Doja like 4 years ago. To this day I have no idea WTF a doja is but "Does to Dojas" has been stuck in my head ever since
doja is weed
__________________
took this battle last second to get tied in
with the ese's who get it fresh off the boat when the tides in
ledge is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 09:00 PM   #19
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by ledge View Post
doja is weed
Yeah lol, but that shit still doesn't make any damn sense. "This is what I does to weed?"
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 09:05 PM   #20
ledge
JERSEY | ux9
 
ledge's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,919
Mentioned: 427 Post(s)
ledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Coma View Post
Yeah lol, but that shit still doesn't make any damn sense. "This is what I does to weed?"
yeah it does

it means he's smokin pat.


pretty simple concept
__________________
took this battle last second to get tied in
with the ese's who get it fresh off the boat when the tides in
ledge is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 09:06 PM   #21
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by ledge View Post
yeah it does

it means he's smokin pat.


pretty simple concept
Yeah, it is. First riddle demystified lol.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 09:12 PM   #22
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
I have his damn number. I should see if I can get him in here for a Q&A. That would actually be pretty epic.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 09:13 PM   #23
FILTH
Jesucio
 
FILTH's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Gun Hill Road, BX
Posts: 430
Mentioned: 15 Post(s)
FILTH is not the worst person
doja the way ice used it is some ny late 90s early 2000s slang. doja was a punk. the dude that you had roll your blunts for you was a doja. dojas got sonned. ordered around
__________________
My gators cost too much to run from police
...
"a powerful mind can build an empire with someone else's hand" -38 Spesh

Last edited by FILTH; 06-18-2016 at 09:19 PM.
FILTH is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 09:18 PM   #24
Hanzaki
Registered User
 
Hanzaki's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 1,179
Mentioned: 22 Post(s)
Hanzaki is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Coma View Post
I have his damn number. I should see if I can get him in here for a Q&A. That would actually be pretty epic.
ICE Q&A would be great

Hanzaki is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 09:57 PM   #25
GMajor
Registered User
 
GMajor's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Location: New Jersey
Posts: 1,224
Mentioned: 20 Post(s)
GMajor is better than Grind Time AustraliaGMajor is better than Grind Time AustraliaGMajor is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by FILTH View Post
doja the way ice used it is some ny late 90s early 2000s slang. doja was a punk. the dude that you had roll your blunts for you was a doja. dojas got sonned.
Comin from ICE, I think this is prolly more like what he meant...think it's a ol'head term. Don't know if it originated in NY, but I only ever heard it from my fam from BK. They used it more like...not "punk"...but like a dude that was like the "gofer". Like the dude in a crew that would get sent to do something or get something for everyone else.

I don't think he meant weed, but who knows wit Uncle Ice, lol.

@ledge hit the Ice cream thing how I would take it. "On Ice('s) cream". Like I will swing on you, on ALL my money.

My favorite shit I heard from him recently was the "You my little nigga! And you will remain that..." shit he said to Hoffa.
GMajor is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 10:15 PM   #26
FILTH
Jesucio
 
FILTH's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Gun Hill Road, BX
Posts: 430
Mentioned: 15 Post(s)
FILTH is not the worst person
Quote:
Originally Posted by GMajor View Post
Comin from ICE, I think this is prolly more like what he meant...think it's a ol'head term. Don't know if it originated in NY, but I only ever heard it from my fam from BK. They used it more like...not "punk"...but like a dude that was like the "gofer". Like the dude in a crew that would get sent to do something or get something for everyone else.

I don't think he meant weed, but who knows wit Uncle Ice, lol.

@ledge hit the Ice cream thing how I would take it. "On Ice('s) cream". Like I will swing on you, on ALL my money.

My favorite shit I heard from him recently was the "You my little nigga! And you will remain that..." shit he said to Hoffa.
used to hear it in the bx a lot. looking back it was mostly blood dudes that used that term regularly. ive heard it used in reference to punking people. but cant argue with gofer. if one isnt in their 30s. they probably havent heard it used in the way ice said it.
__________________
My gators cost too much to run from police
...
"a powerful mind can build an empire with someone else's hand" -38 Spesh
FILTH is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 10:26 PM   #27
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
What are some other ones people didn't understand?
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 10:57 PM   #28
god level
Registered User
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 1,802
Mentioned: 10 Post(s)
god level is better than Grind Time Australiagod level is better than Grind Time Australia
Listen, I definitely didn't read the OP and Mos Def did not read the replies to the OP.

I'm only here to tell you, if you don't get it, you don't have to. Just know.. hehe.. Just know

Ice Top 5
god level is online now   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 11:05 PM   #29
csmith1877
Registered User
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 20
Mentioned: 0 Post(s)
csmith1877 is a PY Poster
No one knows what he means, but it's provocative. IT GETS THE PEOPLE GOIN!
csmith1877 is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 11:09 PM   #30
averagejoe
©
 
averagejoe's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 13,864
Mentioned: 1159 Post(s)
averagejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local league
u know when u listen to a deep song maybe an emotional song like
when the bridge and hook kicks in here


ice makes me feel somethin different like empowerment lmao and i prob get less lines than anyone
averagejoe is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 11:18 PM   #31
JR77
Registered User
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 2,219
Mentioned: 18 Post(s)
JR77 is better than Grind Time AntarcticaJR77 is better than Grind Time AntarcticaJR77 is better than Grind Time Antarctica
I actually prefer the ICE lines I don't understand ... the ones I do understand are usually pretty bad
JR77 is online now   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 11:27 PM   #32
6000GP
tupac back
 
6000GP's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Northern California
Posts: 9,027
Mentioned: 564 Post(s)
6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league
Quote:
Originally Posted by god level View Post
Listen, I definitely didn't read the OP and Mos Def did not read the replies to the OP.

I'm only here to tell you, if you don't get it, you don't have to. Just know.. hehe.. Just know

Ice Top 5
What makes him top 5, exactly?
6000GP is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 11:43 PM   #33
Throwback Mike
I'M NOT PAT STAY
 
Throwback Mike's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 3,040
Mentioned: 806 Post(s)
Throwback Mike is better than Grind Time AntarcticaThrowback Mike is better than Grind Time AntarcticaThrowback Mike is better than Grind Time AntarcticaThrowback Mike is better than Grind Time AntarcticaThrowback Mike is better than Grind Time Antarctica
People only like Head ICE ironically...in large part because no one knows what the fuck he's trying to say half the time.
__________________
Quote:
Originally Posted by I am LIL ILL View Post
this is like the KKK doing a track with 2PAC's Mom.
Throwback Mike is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2016, 11:55 PM   #34
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,410
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
@6000GP settin trends
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The People©
The Peoples© champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2016, 12:24 AM   #35
irvsykeg
Registered User
 
irvsykeg's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 2,441
Mentioned: 48 Post(s)
irvsykeg is not the worst person
dude says nothing and dorks on here like him cuz hes a big black dude
__________________
7 MULTI SYLLABLES FOR AN ONOMATOPOEIA AND NONE OF 'EM WAS FORCED. ADD ME ON DA FACEBOOK AND SEE ME POST RANDOM LINES FOR NO REASON!

"Nigga, I'll untwist your corn rows with a crossbow and toss your lost soul to the crossroads." - Pumpkinhead (RIP)
irvsykeg is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2016, 01:12 AM   #36
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,876
Mentioned: 1465 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
I'm pretty sure the entendre in the Deems line is "I'm black in my size"
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 06-19-2016, 01:38 AM   #37
gohannnh
Registered User
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 823
Mentioned: 12 Post(s)
gohannnh is not the worst person
I still dont know what i love her home fries i love her lover home fries mean and no one ever told me yet
gohannnh is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2016, 01:42 AM   #38
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
I'm pretty sure the entendre in the Deems line is "I'm black in my size"
That's what I thought it may be, though I can't process to know what "in my size" means lol. This shit just gets more confusing.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2016, 11:10 AM   #39
youdontwannabethatguy
VIP
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 3,539
Mentioned: 38 Post(s)
youdontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarctica
I had no idea what ice was saying for like 70 percent of his battle with caustic
youdontwannabethatguy is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2016, 11:43 AM   #40
MrMumbles905
Repping East905
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 3,388
Mentioned: 71 Post(s)
MrMumbles905 is not the worst person
I usually dont understand what hes saying when I do its usually weak punch but he's got good delivery and charisma. Plus battling in KOTD was very smart for him. He dont really got G competition
__________________
UGK Presents: SirReal vs. Mr. Mumbles
https://www.youtube.com/watch?v=TrXe6Rv21Y0

BMTO - SNOW WHITE ON DA BLOCK vs MZBLACKPEARL
https://www.youtube.com/watch?v=cYBrh4rIwjQ

DAT KING SHIT!!! Entertainment blog
MrMumbles905 is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
screwface


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

 
Forum Stats
Members: 5,554
Threads: 27,189
Posts: 733,782
Total Online: 2639

Newest Member: atysilezy

Latest Threads
- by iamHBY
- by Emancee
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Emancee
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 08:27 AM.