Forum Home > Battle Videos > Battle Video Archives
Most underserving Million View battle?


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-11-2013, 06:58 PM   #1
Blaze Won
Gravy Crockett
 
Join Date: Jun 2013
Location: Texas
Posts: 849
Mentioned: 20 Post(s)
Blaze Won is not the worst person
Most underserving Million View battle?

Post em.....




90% of these should be from AHAT
__________________
http://baconomics.bandcamp.com/
Blaze Won is online now   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 07:06 PM   #2
bobbylight
Registered User
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 1,547
Mentioned: 32 Post(s)
bobbylight is not the worst person
not a million views but way more than it should have

bobbylight is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:05 PM   #3
smacking bunz
Awful Poster, Ok Tagger
 
smacking bunz's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Swagship Enterprise
Posts: 468
Mentioned: 26 Post(s)
smacking bunz is a PY Poster
Hitman vs Hollow.

Hitman was decent despite the handheld mics, but Hollow had the worst main event performance in history.

IF not for Holla's performance that shit would've still held the title for worst main event in URL history instead of Mook vs Solomon.
__________________
Quote:
Originally Posted by WillyStPaul View Post


that annoying ass oprah gif works like a mf'er

u cant rebuttal that shit
smacking bunz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:08 PM   #4
NinjaTurtlesAtTheBeach
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Location: Brooklyn
Posts: 1,395
Mentioned: 17 Post(s)
NinjaTurtlesAtTheBeach is not the worst person
Quote:
Originally Posted by smacking bunz View Post
Hitman vs Hollow.

Hitman was decent despite the handheld mics, but Hollow had the worst main event performance in history.

IF not for Holla's performance that shit would've still held the title for worst main event in URL history instead of Mook vs Solomon.
Hollow won though...
NinjaTurtlesAtTheBeach is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:10 PM   #5
Trill Murray
Registered User
 
Trill Murray's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,472
Mentioned: 28 Post(s)
Trill Murray is not the worst person
Quote:
Originally Posted by smacking bunz View Post
Hitman vs Hollow.

Hollow was decent despite the handheld mics, but Hitman had the worst main event performance in history.

IF not for Hollow's performance that shit would've still held the title for worst main event in URL history instead of Mook vs Solomon.
desperately needed fixing
Trill Murray is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:13 PM   #6
khowyunfat
Registered User
 
Join Date: Jul 2013
Location: Newark, NJ
Posts: 272
Mentioned: 11 Post(s)
khowyunfat is not the worst person
Theres no way in HELL that X Factor vs Clips should be a million view battle, in fact i refuse to post it to help it get more views.





also its a shame Hitman vs JJDD is damn near 2 mil even though i liked the battle but JJDD really is an ass
khowyunfat is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:16 PM   #7
Rusty Shackleford
Registered User
 
Rusty Shackleford's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,120
Mentioned: 24 Post(s)
Rusty Shackleford is not the worst person
smacking bunz current hollow gimmick is pretty funny, it pops up in ways I just don't expect, solid posting. secretly hoping I got an Oprah gif

Mark Grist vs Blizzard is on 3.6m views... just going to throw that out there.
Rusty Shackleford is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:29 PM   #8
ukallday
We FUCK THAT
 
ukallday's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,972
Mentioned: 303 Post(s)
ukallday is better than Grind Time Australiaukallday is better than Grind Time Australia
I was thinking of grist vs bliz as well but I'm not sure if its undeserving, it wasn't a bad battle and was marketed well to go viral.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
ukallday is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:35 PM   #9
smacking bunz
Awful Poster, Ok Tagger
 
smacking bunz's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Swagship Enterprise
Posts: 468
Mentioned: 26 Post(s)
smacking bunz is a PY Poster
Quote:
Originally Posted by NinjaTurtlesAtTheBeach View Post
Hollow won though...
Take the crack pipe out your mouth and insert Master Splinter's dick, fag.

No one with an IQ above that of a fucking dildo thinks Hollow won a single round of that battle.

OMFG!! He fake dapped him! Ohhhhhhhhhhhhh!

FOH with that bullshit.

__________________
Quote:
Originally Posted by WillyStPaul View Post


that annoying ass oprah gif works like a mf'er

u cant rebuttal that shit

Last edited by smacking bunz; 08-11-2013 at 08:38 PM.
smacking bunz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:37 PM   #10
smacking bunz
Awful Poster, Ok Tagger
 
smacking bunz's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Swagship Enterprise
Posts: 468
Mentioned: 26 Post(s)
smacking bunz is a PY Poster
Quote:
Originally Posted by Trill Murray View Post
desperately needed fixing
Too bad your fucking basset hound of a mother wasn't fixed before she had a chance to squirt a retard of your caliber out that stretched out flesh cave she calls a cunt.

Holla killed that fool.

__________________
Quote:
Originally Posted by WillyStPaul View Post


that annoying ass oprah gif works like a mf'er

u cant rebuttal that shit
smacking bunz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:37 PM   #11
Laugh N' Stalk
Butt Sweat Brett
 
Laugh N' Stalk's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: California
Posts: 1,173
Mentioned: 92 Post(s)
Laugh N' Stalk is better than Grind Time AustraliaLaugh N' Stalk is better than Grind Time Australia


Cena was clearly freeing of the top of the noggin and visor guy was spitting writtens and biting '03 Swann smh
__________________

@DrLaughNStalk on Twitter
Laugh N' Stalk is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:38 PM   #12
Rusty Shackleford
Registered User
 
Rusty Shackleford's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,120
Mentioned: 24 Post(s)
Rusty Shackleford is not the worst person
Quote:
Originally Posted by ukallday View Post
I was thinking of grist vs bliz as well but I'm not sure if its undeserving, it wasn't a bad battle and was marketed well to go viral.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Yeah, I feel the same, and I did enjoy the battle... but 3.6m.

Maybe it's less that it's undeserving, rather than much better battles also deserve the same sort of views
Rusty Shackleford is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:43 PM   #13
JesusOfRap
Автомат Калашникова 47
 
JesusOfRap's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: So, California 760
Posts: 1,908
Mentioned: 107 Post(s)
JesusOfRap is a PY Poster
dna has 3 url battles with 920,000+ Tech9/Eness/Kshine all 3 were shitty battles even for him. so not yet as for now id say charron vs the fliptop kid
__________________
FREE QP (SONS)
FOLLOW The FREE QP SONS MOVEMENT
http://twitter.com/JesusOfTrap
Quote:
Originally Posted by QPSONS View Post
GTN + kotd = fuck smack
Quote:
Originally Posted by The Saurus View Post
god damn man QP never ceases to entertain. always has multiple moments/lines per battle where I have to just pause the vid and punch something. So ill



Last edited by SpecialOh; Today at 03:29 AM. Reason: (:lol:)

Last edited by JesusOfRap; 08-11-2013 at 08:51 PM.
JesusOfRap is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:48 PM   #14
Rusty Shackleford
Registered User
 
Rusty Shackleford's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,120
Mentioned: 24 Post(s)
Rusty Shackleford is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Laugh N' Stalk View Post


Cena was clearly freeing of the top of the noggin and visor guy was spitting writtens and biting '03 Swann smh
wtf Cena spat for like 8 times as long, that was Lux 3rd vs Cal shit. shoulda had Malathion there calling time
Rusty Shackleford is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:57 PM   #15
Nick Vayne
Battle Rapper
 
Nick Vayne's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,777
Mentioned: 202 Post(s)
Nick Vayne has seen da-feet


Although I like this battle some niggas gonna have a hard time dealin with the fact that Kerser is a multi-million-viewed mahfackah lmao
Nick Vayne is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 08:59 PM   #16
Nick Vayne
Battle Rapper
 
Nick Vayne's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,777
Mentioned: 202 Post(s)
Nick Vayne has seen da-feet


same goes for Uno and the longneck dude
Nick Vayne is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 09:34 PM   #17
MrXtrA
Administrator
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 370
Mentioned: 89 Post(s)
MrXtrA is a PY Poster

i'm da best man....i did it
MrXtrA is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 09:56 PM   #18
Hoe Rogan
PityPostdotcom
 
Hoe Rogan's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: The Highway
Posts: 78
Mentioned: 0 Post(s)
Hoe Rogan is not the worst person
Ars vs diz
Mook vs soloman
Serius Jones vs clips
Hoe Rogan is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 10:00 PM   #19
Admiral Ackbar
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 223
Mentioned: 11 Post(s)
Admiral Ackbar is a PY Poster
did you mean to put underserving or undeserving because those would get different answers

if you did mean under serving that's two words
Admiral Ackbar is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 10:39 PM   #20
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,437
Mentioned: 630 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
lmao @smacking bunz is snapping!!!!!
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The Peopleİ
The Peoplesİ champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 10:51 PM   #21
MartyMcFly
Mugiwara
 
MartyMcFly's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,768
Mentioned: 183 Post(s)
MartyMcFly is not the worst person
this nigga smackin bunz constantly has the worst opinions about battle rap. i feel sorry for his gene pool
__________________
Quote:
Originally Posted by Ass Napkin Ed View Post
you're a modern day Sidney Poitier

Last edited by MartyMcFly; 08-11-2013 at 10:55 PM.
MartyMcFly is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 10:54 PM   #22
Nick Vayne
Battle Rapper
 
Nick Vayne's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,777
Mentioned: 202 Post(s)
Nick Vayne has seen da-feet
Quote:
Originally Posted by smacking bunz View Post
Hitman vs Hollow.

Hitman was decent despite the handheld mics, but Hollow had the worst main event performance in history.

IF not for Holla's performance that shit would've still held the title for worst main event in URL history instead of Mook vs Solomon.
LMAO u watched that shit?
Nick Vayne is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 10:57 PM   #23
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,437
Mentioned: 630 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
Quote:
Originally Posted by MartyMcFly View Post
this nigga smackin bunz constantly has the worst opinions about battle rap. i feel sorry for his gene pool
hes talkin that shit tho gotta respect that


even if he wrong lol
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The Peopleİ
The Peoplesİ champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:02 PM   #24
smacking bunz
Awful Poster, Ok Tagger
 
smacking bunz's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Swagship Enterprise
Posts: 468
Mentioned: 26 Post(s)
smacking bunz is a PY Poster
Quote:
Originally Posted by MartyMcFly View Post
this nigga smackin bunz constantly has the worst opinions about battle rap. i feel sorry for his gene pool
I feel sorry for the nigga who squirted you in that diseased, sewage filled fuckhle your crackwhore mother calls a cunt.

Clearly, the world would've been better off with you being skeeted down her herpes filled throat and digested then shit out. Least then you wouldn't be around to share your god awful opinions on battle rap.

Holla 3-0'd that fool.

__________________
Quote:
Originally Posted by WillyStPaul View Post


that annoying ass oprah gif works like a mf'er

u cant rebuttal that shit
smacking bunz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:03 PM   #25
Coolstoryhoe
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 617
Mentioned: 12 Post(s)
Coolstoryhoe probably likes in here/hair word play
all of flip top
Coolstoryhoe is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:03 PM   #26
smacking bunz
Awful Poster, Ok Tagger
 
smacking bunz's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Swagship Enterprise
Posts: 468
Mentioned: 26 Post(s)
smacking bunz is a PY Poster
Quote:
Originally Posted by Nick Vayne View Post
LMAO u watched that shit?
I don't need to watch a Hollow battle to know that wack ass lean fiend addicted faggot lost.

Unlike most of you retards I've got common sense to tell me that.

__________________
Quote:
Originally Posted by WillyStPaul View Post


that annoying ass oprah gif works like a mf'er

u cant rebuttal that shit
smacking bunz is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:17 PM   #27
NickkaJ
I'm Technical
 
NickkaJ's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 913
Mentioned: 21 Post(s)
NickkaJ is a PY Poster
Solomon vs Mook most underserving
__________________
BANG BANG BANG

I don't respond to quotes
NickkaJ is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:23 PM   #28
theTruth
voice of reason
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 666
Mentioned: 7 Post(s)
theTruth is not the worst person
Every fliptop battle. Lol
theTruth is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:42 PM   #29
KBomb
2dope4you
 
KBomb's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Chicago
Posts: 7,098
Mentioned: 1551 Post(s)
KBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICE
idk if it officially has 1 million views yet but k shine vs dna is so god awful
__________________
Quote:
Originally Posted by ErikForeman View Post
scooby doo line was nice no lie

but con go line made a don demarco come out my speakers for no reason
KBomb is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:46 PM   #30
MartyMcFly
Mugiwara
 
MartyMcFly's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,768
Mentioned: 183 Post(s)
MartyMcFly is not the worst person
i dunno why this nigga smackin bunz into old fat black women but that prolly won't help his gene pool nonetheless
__________________
Quote:
Originally Posted by Ass Napkin Ed View Post
you're a modern day Sidney Poitier
MartyMcFly is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:47 PM   #31
ukallday
We FUCK THAT
 
ukallday's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,972
Mentioned: 303 Post(s)
ukallday is better than Grind Time Australiaukallday is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by theTruth View Post
Every fliptop battle. Lol
If you can't understand the language that's a retarded thing to say

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
ukallday is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:47 PM   #32
MartyMcFly
Mugiwara
 
MartyMcFly's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,768
Mentioned: 183 Post(s)
MartyMcFly is not the worst person
funny enough the nigga known for the 'u mad' gifs the one who always mad about shit.

__________________
Quote:
Originally Posted by Ass Napkin Ed View Post
you're a modern day Sidney Poitier
MartyMcFly is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:53 PM   #33
efarrell
VIP
 
efarrell's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 964
Mentioned: 81 Post(s)
efarrell is not the worst person
We're still doin "you mad?" out here? Wtf...
__________________
keep it movin
efarrell is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2013, 11:53 PM   #34
Toronto
rip bambam
 
Toronto's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: WE THE NORTH
Posts: 1,388
Mentioned: 27 Post(s)
Toronto is better than Grind Time AntarcticaToronto is better than Grind Time AntarcticaToronto is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Laugh N' Stalk View Post


Cena was clearly freeing of the top of the noggin and visor guy was spitting writtens and biting '03 Swann smh
sigh... i miss this cena
__________________
styll
Toronto is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 12:22 AM   #35
smacking bunz
Awful Poster, Ok Tagger
 
smacking bunz's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Swagship Enterprise
Posts: 468
Mentioned: 26 Post(s)
smacking bunz is a PY Poster
Quote:
Originally Posted by MartyMcFly View Post
i dunno why this nigga smackin bunz into old fat black women but that prolly won't help his gene pool nonetheless
__________________
Quote:
Originally Posted by WillyStPaul View Post


that annoying ass oprah gif works like a mf'er

u cant rebuttal that shit
smacking bunz is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 12:22 AM   #36
smacking bunz
Awful Poster, Ok Tagger
 
smacking bunz's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Swagship Enterprise
Posts: 468
Mentioned: 26 Post(s)
smacking bunz is a PY Poster
Quote:
Originally Posted by MartyMcFly View Post
funny enough the nigga known for the 'u mad' gifs the one who always mad about shit.

I'm mad?


__________________
Quote:
Originally Posted by WillyStPaul View Post


that annoying ass oprah gif works like a mf'er

u cant rebuttal that shit
smacking bunz is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 12:23 AM   #37
MartyMcFly
Mugiwara
 
MartyMcFly's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,768
Mentioned: 183 Post(s)
MartyMcFly is not the worst person
Quote:
Originally Posted by smacking bunz View Post
__________________
Quote:
Originally Posted by Ass Napkin Ed View Post
you're a modern day Sidney Poitier
MartyMcFly is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 12:59 AM   #38
smacking bunz
Awful Poster, Ok Tagger
 
smacking bunz's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Swagship Enterprise
Posts: 468
Mentioned: 26 Post(s)
smacking bunz is a PY Poster
Quote:
Originally Posted by MartyMcFly View Post
__________________
Quote:
Originally Posted by WillyStPaul View Post


that annoying ass oprah gif works like a mf'er

u cant rebuttal that shit
smacking bunz is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 01:04 AM   #39
MartyMcFly
Mugiwara
 
MartyMcFly's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,768
Mentioned: 183 Post(s)
MartyMcFly is not the worst person
Quote:
Originally Posted by smacking bunz View Post
__________________
Quote:
Originally Posted by Ass Napkin Ed View Post
you're a modern day Sidney Poitier
MartyMcFly is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2013, 01:56 AM   #40
uuuununnn
IM SPITTIN OUT THUNDER
 
uuuununnn's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 8,607
Mentioned: 371 Post(s)
uuuununnn is better than Grind Time Antarcticauuuununnn is better than Grind Time Antarcticauuuununnn is better than Grind Time Antarcticauuuununnn is better than Grind Time Antarctica
dead @ "nerd rap battle " thats why it got views

just like "white nerd flips pancake while freestyling extremely fast " .... its all about marketing , 1 thing i will never hate mac lethal for is how smart he is with his internet antics .... i hate everything else about him but not that cuz hes just smart
__________________
when trust fall in the wrong hands you see a body drop
uuuununnn is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

 
Forum Stats
Members: 5,555
Threads: 27,240
Posts: 734,758
Total Online: 2708

Newest Member: muddyswamp

Latest Threads
- by iamHBY
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 12:33 PM.