Forum Home > Battle Videos > Battle Video Archives
I think Dizaster is battling Bishop Brigante at BO7, here's why:


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-11-2017, 09:32 PM   #1
gordyacres
Registered User
 
gordyacres's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,598
Mentioned: 17 Post(s)
gordyacres is not the worst person
I think Dizaster is battling Bishop Brigante at BO7, here's why:

This battle was booked after the initial card was made. Diz said he wasnt battling then retweeted fans saying "it doesnt matter who you battle Diz we just want another 3 rounds from you!" and Dizaster responding with "Man now I wish I was battling". Now he pops up as an announcement and NOT his opponent. Which, if his opponent was someone big like Hollow, Calicoe, etc. KOTD is smart enough to advertise the matchup considering they know it's a BIG MAIN EVENT battle. But they only announced him so obviously his opponent isnt top top tiersey. SOOOO that leads me to Bishop on twitter commenting all over Diz's stuff things like "diz opponent wasn't mentioned yet" and so on. So there u go, my bet is Bishop because Diz opponent isnt being advertised means hes not a fan favorite and Bishop likely would take this opportunity.
gordyacres is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 09:44 PM   #2
youdontwannabethatguy
VIP
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 3,516
Mentioned: 37 Post(s)
youdontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarctica
legit just dry heaved at the thought of this
__________________
Only canadians like Lil G

Last edited by youdontwannabethatguy; 04-11-2017 at 09:50 PM.
youdontwannabethatguy is online now   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 09:50 PM   #3
Carl Spackler
Cinderella story
 
Carl Spackler's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 907
Mentioned: 21 Post(s)
Carl Spackler is better than Grind Time AustraliaCarl Spackler is better than Grind Time Australia
Makes "sense".
Carl Spackler is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 10:03 PM   #4
lukej
Registered User
 
Join Date: Dec 2016
Posts: 690
Mentioned: 4 Post(s)
lukej is not the worst person
Diz claimed that his next opponent is worthy of a main event

If it's Bishop that's hilarious. And unfortunate.
lukej is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 10:14 PM   #5
gordyacres
Registered User
 
gordyacres's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,598
Mentioned: 17 Post(s)
gordyacres is not the worst person
Quote:
Originally Posted by lukej View Post
Diz claimed that his next opponent is worthy of a main event

If it's Bishop that's hilarious. And unfortunate.
bishop has battled Arsonal and Pass. those two are def top tier, and those matchups could easily argue main event potential.

and KOTD gains WAY more announcing "dizaster is battling at BO7!" then "dizaster vs bishop brigante at BO7 " lol
gordyacres is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 10:22 PM   #6
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Bish dont have a bigger name than everyone else on the card.Nope. Diz said his battle will be the best looking battle on the card.

Bish has what 2 battles? Now hes the biggest battler? Hehehe nah shuns.

Announcing all these horrible names most I dont have a clue who they are. Looks bad. Until the very last match on Friday? When they announce Hollow.

Shitty card then turns amazing. The best part about this its at blackout. Secret matches and surprises. How could it not be Hollow Clips or even maby Con?

Nobody has said Con yet but mentioned all the other wild n out members.
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 10:23 PM   #7
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Diz vs Con?


Pshhhhh FOH I dont even like Con but id watch the shit out of that <3
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 10:49 PM   #8
Carl Spackler
Cinderella story
 
Carl Spackler's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 907
Mentioned: 21 Post(s)
Carl Spackler is better than Grind Time AustraliaCarl Spackler is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by ICeeZeeI View Post
Diz said his battle will be the best looking battle on the card.
He probably feels this way about all of his battles because he's in them.

Carl Spackler is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 10:55 PM   #9
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Carl Spackler View Post
He probably feels this way about all of his battles because he's in them.

his energy is best of the best. The rambling has to stop tho. In the video i watched he said 230 rounds 3 rounds. He said the round lengths are perfect for what he has.

Vs Solomon he was top notch. If we see that again than thats what its all about.
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 10:59 PM   #10
gordyacres
Registered User
 
gordyacres's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,598
Mentioned: 17 Post(s)
gordyacres is not the worst person
Quote:
Originally Posted by ICeeZeeI View Post
Diz vs Con?


Pshhhhh FOH I dont even like Con but id watch the shit out of that <3
if it was Diz vs Con then KOTD would publicize that for PPV $$$. You have to take into account that they are NOT announcing who he is going against which means its not Calicoe, Con, Hollow, etc. because KOTD would advertise it.
gordyacres is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2017, 11:40 PM   #11
Emancee
Registered User
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 4,070
Mentioned: 16 Post(s)
Emancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time Antarctica
No way it's Con. They would genuinely sell 10x the PPVs with Con on the card- his fans are crazy!
__________________
Quote:
Originally Posted by deathstare View Post
and emancee is a faggot
Finally, after years of abuse, Manik snaps and, just like in the Illmac/ Saurus battle, unleashes some of the angriest texting ever.
Emancee is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 12:42 AM   #12
Prison Mike
And it hoit!
 
Prison Mike's Avatar
 
Join Date: Dec 2016
Location: Merica
Posts: 166
Mentioned: 9 Post(s)
Prison Mike is not the worst person
This is possible, if everything Diz has said about his opponent was just a blatant lie. I didn't even notice that Bishop was never on a BO7 announcement, and when I realized it, it kinda felt reassuring. Honestly one of the best things about Mass2 as an event, was this old bald motherfucker not being there.

I'm gonna hold on to my pick being Charlie Clips.
__________________
And you my friend would be da belle of da ball.
Prison Mike is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 12:56 AM   #13
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,407
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
Quote:
Originally Posted by ICeeZeeI View Post
Diz vs Con?


Pshhhhh FOH I dont even like Con but id watch the shit out of that <3
wtf u put a heart at the end of that for im genuinely confused
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The Peopleİ
The Peoplesİ champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 01:17 AM   #14
VAallDAY
Registered User
 
VAallDAY's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: 122 SOUTH GUNS DREW HILL
Posts: 5,413
Mentioned: 63 Post(s)
VAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time Antarctica
kotd ALWAYS fucks up on the blackout matchups so this would not be surprising if they booked it...
VAallDAY is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 01:26 AM   #15
Ampersand
Registered User
 
Ampersand's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 351
Mentioned: 5 Post(s)
Ampersand is not the worst person
It's somebody already on the card and they are secretly setting up Ness vs Bender ... I hope lol
__________________
imagine seeing a midget minding his p's and q's and thinking "damn that boy's nice on the low" -Riffic
Ampersand is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 02:27 AM   #16
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by brodeezy View Post
wtf u put a heart at the end of that for im genuinely confused
That means love <3 spread it around Deezy embrace.
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 02:29 AM   #17
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by gordyacres View Post
if it was Diz vs Con then KOTD would publicize that for PPV $$$. You have to take into account that they are NOT announcing who he is going against which means its not Calicoe, Con, Hollow, etc. because KOTD would advertise it.
I mean sure you can say what every other person here is saying but its blackout.

We will find out what ever day Diz battles probably this friday!

Battle fans should be excited not sounding boring like you know everything. No spirit dude.
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 03:23 AM   #18
gordyacres
Registered User
 
gordyacres's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,598
Mentioned: 17 Post(s)
gordyacres is not the worst person
Quote:
Originally Posted by ICeeZeeI View Post
I mean sure you can say what every other person here is saying but its blackout.

We will find out what ever day Diz battles probably this friday!

Battle fans should be excited not sounding boring like you know everything. No spirit dude.
lmfao what are you talking about?

"here is saying but its blackout."

what???

"We will find out what ever day Diz battles probably this friday!"

What does that have to do with anything? Are you saying it still might be Con because we will find out friday? lmao WHAT?!? It's not Con because of the reasons myself and every1 else has given

"Battle fans should be excited not sounding boring like you know everything. No spirit dude."

lmao, wait, what makes it boring? you think bishop is boring? Ok. and by applying logic I have "no spirit"? wtf drugs are you on?
gordyacres is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 03:46 AM   #19
peace
Mr. Claypots 😎
 
peace's Avatar
 
Join Date: Jun 2015
Posts: 1,322
Mentioned: 25 Post(s)
peace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarctica
my instinct was to write a respectful post about how i disagree with you while keeping my thoughts about how much of a moronic theory this is to myself, but i'm stumped here. at this point, dizaster vs bishop could actually happen and it wouldn't be much of a surprise. and the explanation makes sense.

Last edited by peace; 04-12-2017 at 03:49 AM.
peace is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 03:51 AM   #20
RandallFlagg
Registered Loser
 
RandallFlagg's Avatar
 
Join Date: Feb 2016
Location: From parts unknown
Posts: 545
Mentioned: 32 Post(s)
RandallFlagg is better than Grind Time AustraliaRandallFlagg is better than Grind Time AustraliaRandallFlagg is better than Grind Time Australia
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by peace View Post
dizaster vs bishop could actually happen and it wouldn't be much of a surprise. and the explanation makes sense.
Nah. It's definitely a moronic theory.

/thread
__________________
Oh you the working man MC? I got my hand in the gutter
Fuck your 9 to 5, I got 95 grams of the butter
RandallFlagg is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 03:53 AM   #21
gordyacres
Registered User
 
gordyacres's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,598
Mentioned: 17 Post(s)
gordyacres is not the worst person
Quote:
Originally Posted by RandallFlagg View Post
Nah. It's definitely a moronic theory.

/thread
damn, your facts and reasoning are flawless
gordyacres is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 03:57 AM   #22
gordyacres
Registered User
 
gordyacres's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,598
Mentioned: 17 Post(s)
gordyacres is not the worst person
You gotta think "why is KOTD not announcing his opponent?" (considering he's battling someone not listed) and if there was an incentive financially to name who he's battling they would have, but they didnt. and diz said his battle is "main event calibur" and bishop is arguably such. who else fits this bill? where they are arguably top tier but KOTD would rather not promote them because it might deter tickets?
gordyacres is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 04:37 AM   #23
All Day
Drink8cokesAday
 
All Day's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,236
Mentioned: 36 Post(s)
All Day is better than Grind Time AustraliaAll Day is better than Grind Time Australia
Yeah I agree with your logic completely. It's a big enough name that matters but not big enough that its going to sell additional PPV's or get extra people in the building.

I thought Hollohan but Bishop is an even more likely answer.
__________________
I hate all your fucking schemes
SLOW IT DOWN
I haaate alllll yoooouur fuuuckiiiing schemes
JC
All Day is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 05:36 AM   #24
illipsis
Hal Jordan of Recordin'
 
illipsis's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Oa
Posts: 1,807
Mentioned: 478 Post(s)
illipsis is better than Grind Time Antarcticaillipsis is better than Grind Time Antarcticaillipsis is better than Grind Time Antarcticaillipsis is better than Grind Time Antarcticaillipsis is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Ampersand View Post
It's somebody already on the card and they are secretly setting up Ness vs Bender ... I hope lol
I'd low-key fuck with Diz vs. Bender if it's genuinely someone they haven't announced yet tbh
__________________
I said let's keep it one hundred, cuz this pansy's threatened
This is war and peace, laurel wreaths to a panzer engine
illipsis is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 07:41 AM   #25
Bishop Brigante
Contributor
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 195
Mentioned: 33 Post(s)
Bishop Brigante is not the worst person
Damn, now I'm detrimental to ticket sales if I'm announced...?

Word?!


Where did I go wrong battle rap gods..
Bishop Brigante is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 08:10 AM   #26
RandallFlagg
Registered Loser
 
RandallFlagg's Avatar
 
Join Date: Feb 2016
Location: From parts unknown
Posts: 545
Mentioned: 32 Post(s)
RandallFlagg is better than Grind Time AustraliaRandallFlagg is better than Grind Time AustraliaRandallFlagg is better than Grind Time Australia
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Bishop Brigante View Post
Where did I go wrong battle rap gods..
Well for one you're passive-aggressively dismissing the opinions of a whole community who habitually supports the brand that has kept your name relevant for the last 10 years

Then there's that whole mirror thing.
__________________
Oh you the working man MC? I got my hand in the gutter
Fuck your 9 to 5, I got 95 grams of the butter
RandallFlagg is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 08:41 AM   #27
Marcus
Registered User
 
Join Date: May 2015
Posts: 930
Mentioned: 14 Post(s)
Marcus is better than Grind Time AustraliaMarcus is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Bishop Brigante View Post
Damn, now I'm detrimental to ticket sales if I'm announced...?

Word?!


Where did I go wrong battle rap gods..
I'm sorry to say but you aren't exactly a draw either.
Marcus is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 08:41 AM   #28
Feral Linguist
Registered User
 
Join Date: Jun 2015
Location: usa
Posts: 835
Mentioned: 4 Post(s)
Feral Linguist is not the worst person
Quote:
Originally Posted by illipsis View Post
I'd low-key fuck with Diz vs. Bender if it's genuinely someone they haven't announced yet tbh
diz vs bender is classic material
Feral Linguist is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 08:43 AM   #29
Feral Linguist
Registered User
 
Join Date: Jun 2015
Location: usa
Posts: 835
Mentioned: 4 Post(s)
Feral Linguist is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Bishop Brigante View Post
Damn, now I'm detrimental to ticket sales if I'm announced...?

Word?!


Where did I go wrong battle rap gods..
Didn't you bring that one girl to that one event....you know when pat stay battled marvwon....
Feral Linguist is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 11:42 AM   #30
lukej
Registered User
 
Join Date: Dec 2016
Posts: 690
Mentioned: 4 Post(s)
lukej is not the worst person
Quote:
Originally Posted by gordyacres View Post
bishop has battled Arsonal and Pass. those two are def top tier, and those matchups could easily argue main event potential.

and KOTD gains WAY more announcing "dizaster is battling at BO7!" then "dizaster vs bishop brigante at BO7 " lol
Lol

I'd like to think KOTD is in tune with their fan base enough to do that.

If it's Bishop, I doubt Diz would've tweeted that.

I definitely could be wrong.
lukej is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 01:20 PM   #31
Seanzo
We in here
 
Seanzo's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Calgary, Alberta
Posts: 10,488
Mentioned: 2902 Post(s)
Seanzo is a vet in their local leagueSeanzo is a vet in their local leagueSeanzo is a vet in their local leagueSeanzo is a vet in their local leagueSeanzo is a vet in their local leagueSeanzo is a vet in their local leagueSeanzo is a vet in their local leagueSeanzo is a vet in their local leagueSeanzo is a vet in their local league
pretty good theory, but Bishop responding kind of kills it for me.
__________________
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
Its called battle rap, not battle skin.
Quote:
Originally Posted by Water Mage View Post
Hell yeah, about to smoke some weed from my special gandalf replica pipe and watch this
Quote:
Originally Posted by SpecialOh;

and jewish people dont eat beef so ur definitely not right on that 1
Seanzo is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 01:29 PM   #32
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by gordyacres View Post
lmfao what are you talking about?

"here is saying but its blackout."

what???

"We will find out what ever day Diz battles probably this friday!"

What does that have to do with anything? Are you saying it still might be Con because we will find out friday? lmao WHAT?!? It's not Con because of the reasons myself and every1 else has given

"Battle fans should be excited not sounding boring like you know everything. No spirit dude."

lmao, wait, what makes it boring? you think bishop is boring? Ok. and by applying logic I have "no spirit"? wtf drugs are you on?
Proof read before you just blab fool!
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 03:48 PM   #33
gordyacres
Registered User
 
gordyacres's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 1,598
Mentioned: 17 Post(s)
gordyacres is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Bishop Brigante View Post
Damn, now I'm detrimental to ticket sales if I'm announced...?

Word?!


Where did I go wrong battle rap gods..
well why didnt they announce "bishop brigante vs dizaster" rather than just "Dizaster"?
gordyacres is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 04:09 PM   #34
rogermellie
Registered User
 
rogermellie's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 2,627
Mentioned: 34 Post(s)
rogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICE
I think it's a rematch but this time Sketch Menace will dress as Eurgh.
__________________
Quote:
Originally Posted by Kingpen View Post
if u were really tough you would go troll reddit
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
And yes, I promise you, on everything, you don't want any of this.
Quote:
Originally Posted by iamHBY View Post
I'd say Chef Trez is my Bangz
rogermellie is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 05:08 PM   #35
acidzero
lookin oinkish : ux9
 
acidzero's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Cleveland
Posts: 860
Mentioned: 9 Post(s)
acidzero is better than Grind Time Australiaacidzero is better than Grind Time Australia
praying for bender
acidzero is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 05:13 PM   #36
Prison Mike
And it hoit!
 
Prison Mike's Avatar
 
Join Date: Dec 2016
Location: Merica
Posts: 166
Mentioned: 9 Post(s)
Prison Mike is not the worst person
Quote:
Originally Posted by acidzero View Post
praying for bender
Lol for some reason my first thought was that bender was know the hospital or something. It'd be dope for sure. Bender could give a lot of fans a dream match up while simultaneously ducking ness, which he loves.
__________________
And you my friend would be da belle of da ball.
Prison Mike is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 05:40 PM   #37
wwjjddd?
^gotta ask yourself
 
wwjjddd?'s Avatar
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 1,840
Mentioned: 92 Post(s)
wwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarctica
@Bishop Brigante how did the crowd know to yell "NOW" the very first time you did your mirror slogan? did you tell them to yell that? or did you yell that part for a long time until the crowd picked it up? I'm asking for a friend.
__________________
Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
... n i just went 3 rounds w/o nut bars
u a cracked out fatty like butts are
~fever
wwjjddd? is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 06:06 PM   #38
Hitchslap
Plz don't touch my RAF
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,769
Mentioned: 162 Post(s)
Hitchslap is not the worst person
Bring Arcane back to kill him again!!
__________________
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
People like Dizaster ruin battle rap...
Hitchslap is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 07:58 PM   #39
corny
Registered User
 
corny's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 491
Mentioned: 13 Post(s)
corny is a PY Poster
damn brigante getting scuffled in here, if it is bishop which I doubt it
then booooo
it's clearly a rematch with diz vis joneye nope cause they already did a surprise rematch with dna boo. booooo if same angle again
i'm honestly not for sure who it is.
__________________
i'm a biased god, if it's not american i'm not caring.
corny is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 08:36 PM   #40
IDDB
Registered User
 
Join Date: Feb 2017
Posts: 5
Mentioned: 0 Post(s)
IDDB is not the worst person
Sadly, what I think is one of the most likely options is probably also THE WORST possible option:

Diz vs Charron freestyle battle. Every time Charron goes out to DF they put on some freestyle abomination in addition to his main matchup.

Diz's recent battle with DNA was a freestyle, and before that one I also remember Diz going on about how amazing it was going to be and how his opponent was good.
Another similarity between this and Diz/DNA2 is that they kept the opponent secret for that one - I would guess because, as somebody in this thread already stated, announcing Diz alone was a bigger draw than announcing him vs DNA.
IDDB is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

 
Forum Stats
Members: 5,544
Threads: 27,119
Posts: 732,939
Total Online: 2031

Newest Member: OnceAgainImHere

Latest Threads
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Bigzero
- by iamHBY
- by AVOCADO



All times are GMT. The time now is 02:58 AM.