Forum Home > Battle Videos > Battle Video Archives
Hollow caught stealing in the "back stroking" line from Chef Trez.


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-25-2016, 02:48 AM   #1
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Hollow caught stealing in the "back stroking" line from Chef Trez.

Hoping this embeds. If not, it's on JJDD's Instagram.

https://www.instagram.com/p/BFzlLcwr8ss/

Last edited by Coma; 05-25-2016 at 03:03 AM.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 02:51 AM   #2
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,872
Mentioned: 1465 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Trez's is way, way worse
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:01 AM   #3
6000GP
tupac back
 
6000GP's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Northern California
Posts: 9,022
Mentioned: 564 Post(s)
6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league
Damn..

That was hollows best line too
6000GP is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:03 AM   #4
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by 6000GP View Post
Damn..

That was hollows best line too
Yes indeed.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:05 AM   #5
Schwarzer_Negger
Registered User
 
Schwarzer_Negger's Avatar
 
Join Date: May 2014
Posts: 1,147
Mentioned: 19 Post(s)
Schwarzer_Negger is better than Grind Time AustraliaSchwarzer_Negger is better than Grind Time Australia
I swear i've heard the blue arm red leg twister shit before as well.

Dont' really care btw. It's not like it's a defeat bar. Difference between a bar thats been said before and stealing a bar.
Schwarzer_Negger is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:09 AM   #6
Nikolas34520
Registered User
 
Nikolas34520's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 1,290
Mentioned: 10 Post(s)
Nikolas34520 is better than Grind Time AustraliaNikolas34520 is better than Grind Time Australia
Now JJ the holocaust denier is butthurt too over the buzz of pat vs hollow, didn't see this one coming. tbh I doubt hollow has seen that battle.

No ones bitching about money bagz using similar bars to Cojay (the akon, light up your whole city bar) and Tony D (something something something like a badass kid on an elevator). I guess some don't check if their lines was said first. Also it's like what some people say, If someone like hollow or lux said that line everyone would go bananas. I guess this relates.
Nikolas34520 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:13 AM   #7
iamHBY
Registered User
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 4,369
Mentioned: 57 Post(s)
iamHBY is better than Grind Time AntarcticaiamHBY is better than Grind Time AntarcticaiamHBY is better than Grind Time AntarcticaiamHBY is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Schwarzer_Negger View Post
I swear i've heard the blue arm red leg twister shit before as well.

Dont' really care btw. It's not like it's a defeat bar. Difference between a bar thats been said before and stealing a bar.
Damn, now I wanna hear Hollow and Trez's respective defeat bars.
iamHBY is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:16 AM   #8
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Nikolas34520 View Post
Now JJ the holocaust denier is butthurt too over the buzz of pat vs hollow, didn't see this one coming. tbh I doubt hollow has seen that battle.

No ones bitching about money bagz using similar bars to Cojay (the akon, light up your whole city bar) and Tony D (something something something like a badass kid on an elevator). I guess some don't check if their lines was said first. Also it's like what some people say, If someone like hollow or lux said that line everyone would go bananas. I guess this relates.
I'm not even affirming it was stolen, I just wanted to stir shit up. That being said, hollow definitely knows Trez and fucks with him heavy. He recognized me from the Don't Flop shit.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:30 AM   #9
Nikolas34520
Registered User
 
Nikolas34520's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 1,290
Mentioned: 10 Post(s)
Nikolas34520 is better than Grind Time AustraliaNikolas34520 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Coma View Post
I'm not even affirming it was stolen, I just wanted to stir shit up. That being said, hollow definitely knows Trez and fucks with him heavy. He recognized me from the Don't Flop shit.
Yeah but a random spitdatheat battle? I have a hard time believing that but anything is possible.

I completely understand your not insinuating anything, that's why I was using Money Bagz as example. Shit happens, it ain't no Prez Mafia bullshit. Even if it's the same punch, the way one words it can indicate whether they wrote it or biting. It's hard to write outside of the box and to be innovative with the 1000s of people that wanna be rappers. Theres a reason the ones that can separate themselves from the generic formula, can actually rap and can do this shit for mad long and not go stale are revered.
Nikolas34520 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:36 AM   #10
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,407
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
lollll jon jon proving he studies the fuck out of battlers for lines to steal
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The People©
The Peoples© champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:04 AM   #11
averagejoe
©
 
averagejoe's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 13,864
Mentioned: 1159 Post(s)
averagejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local league
idk he did the stuff with his arms tho

transformative as fuck. im gonna say fair use
averagejoe is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:05 AM   #12
Lebron Jereurghmy
/̵͇̿̿/'̿'̿̿̿ ̿ ̿̿(⌐■.■)
 
Lebron Jereurghmy's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 3,635
Mentioned: 237 Post(s)
Lebron Jereurghmy is NICELebron Jereurghmy is NICELebron Jereurghmy is NICELebron Jereurghmy is NICELebron Jereurghmy is NICELebron Jereurghmy is NICE
yeah jj just mad he cant steal that line
__________________
AKA HITMAN HOLLEURGH



Quote:
Originally Posted by Beaux Jangles View Post
because I find it extremely fun to blow my load on her face and send her off to her man....crazy...maybe...but life is good!!!

Quote:
Originally Posted by Beaux Jangles View Post
I had more in my arsonal I would have fucked you until daylyt!
Quote:
Originally Posted by justin0 View Post
you are now getting pure facts delivered to your notifications on rmbva and if you dont like you can suck my fat dick
Lebron Jereurghmy is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:08 AM   #13
averagejoe
©
 
averagejoe's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 13,864
Mentioned: 1159 Post(s)
averagejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local leagueaveragejoe is a vet in their local league
also negged OP for even knowing whats on JJDD's instagram
averagejoe is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:30 AM   #14
justin0
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,277
Mentioned: 197 Post(s)
justin0 is NICEjustin0 is NICEjustin0 is NICEjustin0 is NICEjustin0 is NICEjustin0 is NICE
Quote:
Originally Posted by Coma View Post
Hoping this embeds. If not, it's on JJDD's Instagram.

https://www.instagram.com/p/BFzlLcwr8ss/
your a fuckin idiot

dont post anymore.
justin0 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:46 AM   #15
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,407
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
Quote:
Originally Posted by justin0 View Post
your a fuckin idiot

dont post anymore.
:hoffa grin:
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The People©
The Peoples© champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:46 AM   #16
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,407
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
wait how many of u faggots follow battlers on instagram?

that shits crazy to me
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The People©
The Peoples© champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 05:24 AM   #17
youdontwannabethatguy
VIP
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 3,512
Mentioned: 37 Post(s)
youdontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarcticayoudontwannabethatguy is better than Grind Time Antarctica
JJDD definetly watches loads of battles nobody has seen to steal lines
youdontwannabethatguy is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 07:56 AM   #18
TheRealDetour
Battle Rapper
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,119
Mentioned: 285 Post(s)
TheRealDetour is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Coma View Post
Hoping this embeds. If not, it's on JJDD's Instagram.

https://www.instagram.com/p/BFzlLcwr8ss/
man wtf ever smh...call me a dick ryder if u want but finding one concept an tryna assume he had heard the shit is ridiculous...u think all battle rappers watch every single battle an know every single thing that's been said before?

for what it's worth I don't give JJDD grief over his shit either, an if we're being honest hollow did it way better...this is akin to vakill saying I stole that rolling back line from him that he flipped ten years prior like I'd actually heard his music before...

don't see anyone calling pat a thief for the cheech n chong bar or the shit in a bag bar or the rumble pack bar smh...
__________________
Quote:
Originally Posted by ProfessYoHistory View Post
Deetz has done a lot for the culture taking on anyone ie Lil Ill & QXZ. Most name battlers just do interviews on shows. Dude actually battles.

It takes some skill to engage haters and keep shit going like he did. In truth he made a fool of Thesaurus in an earlier thread.
www.youtube.com/dubtreys
TheRealDetour is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 07:57 AM   #19
TheRealDetour
Battle Rapper
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,119
Mentioned: 285 Post(s)
TheRealDetour is not the worst person
Quote:
Originally Posted by youdontwannabethatguy View Post
JJDD definetly watches loads of battles nobody has seen to steal lines
lmao I see u
__________________
Quote:
Originally Posted by ProfessYoHistory View Post
Deetz has done a lot for the culture taking on anyone ie Lil Ill & QXZ. Most name battlers just do interviews on shows. Dude actually battles.

It takes some skill to engage haters and keep shit going like he did. In truth he made a fool of Thesaurus in an earlier thread.
www.youtube.com/dubtreys
TheRealDetour is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 07:59 AM   #20
TheRealDetour
Battle Rapper
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,119
Mentioned: 285 Post(s)
TheRealDetour is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Lebron Jereurghmy View Post
yeah jj just mad he cant steal that line
damn y'all killing me over here
__________________
Quote:
Originally Posted by ProfessYoHistory View Post
Deetz has done a lot for the culture taking on anyone ie Lil Ill & QXZ. Most name battlers just do interviews on shows. Dude actually battles.

It takes some skill to engage haters and keep shit going like he did. In truth he made a fool of Thesaurus in an earlier thread.
www.youtube.com/dubtreys
TheRealDetour is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 08:02 AM   #21
culturedboy
NEVERcultured.com/tag/br
 
culturedboy's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Florida
Posts: 3,583
Mentioned: 120 Post(s)
culturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ poster
Quote:
Originally Posted by brodeezy View Post
wait how many of u faggots follow battlers on instagram?

that shits crazy to me
exactly bruh i follow avo on twitter but that's the extent of it like some of ya'll are fucking following everyone from gully to the undercard and that's so weird
__________________
i write about battle rap for nevercultured

click the con face to learn yourself



Quote:
Originally Posted by ux9 u so fine
CIA does nit worry me , report me to the FDA and see what happens
Quote:
Originally Posted by mulatto mutant
i just wrote 16 on the shitter what happened to real hip hop
Quote:
Originally Posted by LukeWaltonisGoat View Post
I'd watch cal battle a fucking Nintendo
Quote:
Originally Posted by acidzero View Post
dre dennis hit my phone, i was gettin some head
culturedboy is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 08:07 AM   #22
JR77
Registered User
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 2,213
Mentioned: 18 Post(s)
JR77 is better than Grind Time AntarcticaJR77 is better than Grind Time AntarcticaJR77 is better than Grind Time Antarctica
The bar definitely improved by leaving out "if I was shooting in a pool"
JR77 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 09:24 AM   #23
VAallDAY
Registered User
 
VAallDAY's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: 122 SOUTH GUNS DREW HILL
Posts: 5,413
Mentioned: 63 Post(s)
VAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time Antarctica
lol he took chef trez line and put a lil hitman swag into it... he did exactly what he was tryin to call other ppl out for.. flippin lines

bwahahahhaha

ironic as hell that john john is the one callin him out on it tho

yall gotta stop overrating this dude hollow... he average as hell
VAallDAY is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 09:26 AM   #24
Marcus
Registered User
 
Join Date: May 2015
Posts: 930
Mentioned: 14 Post(s)
Marcus is better than Grind Time AustraliaMarcus is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by JR77 View Post
The bar definitely improved by leaving out "if I was shooting in a pool"
Came in here to post this
Marcus is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 10:40 AM   #25
EchosMyron
Registered User
 
EchosMyron's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Parappa Town
Posts: 1,009
Mentioned: 16 Post(s)
EchosMyron is not the worst person
Horrible thread title. John John just got caught being thirsty for a battle he doesn't deserve like always.
EchosMyron is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 11:03 AM   #26
Hitchslap
Plz don't touch my RAF
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,769
Mentioned: 162 Post(s)
Hitchslap is not the worst person
What's with all these dudes with purple names being the worst posters on here?

Nick Vayne, Coma, etc.

These dudes gotta go...
__________________
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
People like Dizaster ruin battle rap...
Hitchslap is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 02:42 PM   #27
THE KING
Registered User
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 528
Mentioned: 3 Post(s)
THE KING is not the worst person
Smh... This does look suspect as fuck, don't know why you're all slating OP.
THE KING is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:01 PM   #28
Franklin Drebin
Police Squad
 
Franklin Drebin's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 1,386
Mentioned: 34 Post(s)
Franklin Drebin is better than Grind Time AustraliaFranklin Drebin is better than Grind Time Australia
Will this lead to the much anticipated battle of "da Dons?"

Sent from my SM-G360V using Tapatalk
__________________
I couldn't believe it was her. It was like a dream. But there she was, just as I remembered her. That delicately beautiful face. And a body that could melt a cheese sandwich from across the room. And breasts that seemed to say... "Hey! Look at these!" She was the kind of woman who made you want to drop to your knees and thank God you were a man! She reminded me of my mother, all right. No doubt about it.
Franklin Drebin is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:04 PM   #29
Casual
Registered User
 
Casual's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 10,589
Mentioned: 453 Post(s)
Casual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local league
While we're here, can we keep it a buck....


That "K's, that's NOLAN!!!" line was straight trash. any line involving K's and (insert mlb pitcher) is arguably worse than lines involving nba jersey numbers and guns.
Casual is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:08 PM   #30
NinjaTurtlesAtTheBeach
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Location: Brooklyn
Posts: 1,394
Mentioned: 17 Post(s)
NinjaTurtlesAtTheBeach is not the worst person
Quote:
Originally Posted by Casual View Post
While we're here, can we keep it a buck....


That "K's, that's NOLAN!!!" line was straight trash. any line involving K's and (insert mlb pitcher) is arguably worse than lines involving nba jersey numbers and guns.
Wrong.
NinjaTurtlesAtTheBeach is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:11 PM   #31
NinjaTurtlesAtTheBeach
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Location: Brooklyn
Posts: 1,394
Mentioned: 17 Post(s)
NinjaTurtlesAtTheBeach is not the worst person
If this were anyone but hollow yall would be killing him in here
NinjaTurtlesAtTheBeach is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:15 PM   #32
WALSH81189
Registered User
 
Join Date: Mar 2014
Location: New York
Posts: 936
Mentioned: 5 Post(s)
WALSH81189 is not the worst person
I guarantee Hollow didn't see this fuckin battle
WALSH81189 is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 03:15 PM   #33
Coma
VIP
 
Coma's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 636
Mentioned: 38 Post(s)
Coma is not the worst person
Quote:
Originally Posted by NinjaTurtlesAtTheBeach View Post
If this were anyone but hollow yall would be killing him in here
Don Demarco lol.

This thread brought all the faggots out to play. I don't even have an Instagram account let alone follow JJDD. This video is all over social media.
Coma is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:26 PM   #34
GMajor
Registered User
 
GMajor's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Location: New Jersey
Posts: 1,224
Mentioned: 20 Post(s)
GMajor is better than Grind Time AustraliaGMajor is better than Grind Time AustraliaGMajor is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Schwarzer_Negger View Post
I swear i've heard the blue arm red leg twister shit before as well.

Dont' really care btw. It's not like it's a defeat bar. Difference between a bar thats been said before and stealing a bar.
You're right about this ^^^^. I just saw the battle it's from recently and I can't fucking remember which one it was....f'n saturation of battle rap.

It is what is...JJDD def has an axe to grind, but it was solid how he had the interview comments from Hollow to go along with it. Put his foot in his mouth on that one...
GMajor is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:28 PM   #35
Sky2real
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,138
Mentioned: 47 Post(s)
Sky2real is better than Grind Time AustraliaSky2real is better than Grind Time Australia
This video confirms the difference between top tier battlers and pg level battlers. Hollow's rendition had better performance, cadence, etc. Trez adding in a whole bunch of unnecessary words and lacks the proper emphasis.
__________________
Ain't nothin wrong wit a little shootin, so long as the right people get shot. - Osolo
Sky2real is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 04:53 PM   #36
GMajor
Registered User
 
GMajor's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Location: New Jersey
Posts: 1,224
Mentioned: 20 Post(s)
GMajor is better than Grind Time AustraliaGMajor is better than Grind Time AustraliaGMajor is better than Grind Time Australia
I think it would be a dope troll if a top tier (or just a good writer/performer) wrote a round using ONLY other battler's bars. Like if they took a bar or two from every single battler on the card, including the person they're battling... when they get called out on it, they could have a pre-rebuttal about how everybody on that card would body them...or a "you/they made it a hot line; I made it a hot round" angle.

It's not going away (unfortunately). Might as well embrace it one time.

Aight. I need to take a break, on that note, lol.

Too much battle rap, not enough beer make GMajor something something.
GMajor is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 06:10 PM   #37
Marcus
Registered User
 
Join Date: May 2015
Posts: 930
Mentioned: 14 Post(s)
Marcus is better than Grind Time AustraliaMarcus is better than Grind Time Australia
Lol y'all tripping, that if I were shooting in a pool was trash. You gotta be dissing the other, not pretending you're in a pool so you can make a comparison between shooting and backstroking.
Marcus is online now   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 06:12 PM   #38
wwjjddd?
^gotta ask yourself
 
wwjjddd?'s Avatar
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 1,840
Mentioned: 92 Post(s)
wwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by GMajor View Post
I think it would be a dope troll if a top tier (or just a good writer/performer) wrote a round using ONLY other battler's bars. Like if they took a bar or two from every single battler on the card, including the person they're battling... when they get called out on it, they could have a pre-rebuttal about how everybody on that card would body them...or a "you/they made it a hot line; I made it a hot round" angle.

It's not going away (unfortunately). Might as well embrace it one time.

Aight. I need to take a break, on that note, lol.

Too much battle rap, not enough beer make GMajor something something.
Reminds me of this next level post:

Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
if day conditions himself right he could do an antic where he simply remembers jjdd's rounds and spits them right back at him word for word
wwjjddd? is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 06:22 PM   #39
Zero
Big Clowns In The Kitchen
 
Zero's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: My hood's like the sipping of a Bud Light
Posts: 121
Mentioned: 1 Post(s)
Zero is a PY Poster
As if JJDD has any room to expose any biting
Zero is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2016, 07:28 PM   #40
rogermellie
Registered User
 
rogermellie's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 2,624
Mentioned: 34 Post(s)
rogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICE
These videos are always a bit boring because it doesn't really prove anything if they just used the same concept. I could definitely see why someone would think he stole it, at the same time I would easily believe Hollow if he says he didn't. I've actually watched Chef Trez vs B Magic a few times and completly forgot about it but that is probably because his version is pretty bad, because he said "if i was to shoot in a pool" for some reason.

Also lol at JJDD getting smug, if Hollow definitely stole this then doesn't that mean he definitely stole like 50x more?
__________________
Quote:
Originally Posted by Kingpen View Post
if u were really tough you would go troll reddit
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
And yes, I promise you, on everything, you don't want any of this.
Quote:
Originally Posted by iamHBY View Post
I'd say Chef Trez is my Bangz
rogermellie is online now   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

 
Forum Stats
Members: 5,544
Threads: 27,117
Posts: 732,874
Total Online: 1956

Newest Member: OnceAgainImHere

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Bigzero
- by iamHBY
- by AVOCADO
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 06:26 PM.