Forum Home > Battle Videos > Battle Video Archives
So Hollow actually recorded that interview during his 3rd vs Pat..


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-21-2016, 12:28 PM   #1
Oscar Wilde
Registered User
 
Oscar Wilde's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 661
Mentioned: 16 Post(s)
Oscar Wilde is not the worst person
So Hollow actually recorded that interview during his 3rd vs Pat..



First battle rapper to get 4-0'd

Oscar Wilde is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 01:02 PM   #2
Abstrakt
List-making Nerdbird
 
Abstrakt's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Boston
Posts: 10,317
Mentioned: 413 Post(s)
Abstrakt is NICEAbstrakt is NICEAbstrakt is NICEAbstrakt is NICEAbstrakt is NICEAbstrakt is NICE
If I was fat maybe he could've told fart jokes...

Yeah, I think pat edged this one. His 3rd was Def better than hollow's
__________________
GOAT

1. aye verb
2. loaded lux
3. hollow
4. qleen
5. magic
Abstrakt is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 01:24 PM   #3
pityposter
aka ekelon
 
pityposter's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Posts: 1,054
Mentioned: 46 Post(s)
pityposter User wishes battle rap was all still freestyled
Haha, didn't expect that camera to be actually rolling

But when Hollow told Pat "How's it feel being the first battle rapper to get 4-0'd", in my opinion, Math Hoffa was the first battle rapper to get 4-0'd when he battled Diz on TS and KOTD
pityposter is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 01:35 PM   #4
Emancee
Registered User
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 3,958
Mentioned: 14 Post(s)
Emancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time Antarctica
It's original, but this is a kinda wack angle honestly...
__________________
Quote:
Originally Posted by deathstare View Post
and emancee is a faggot
Finally, after years of abuse, Manik snaps and, just like in the Illmac/ Saurus battle, unleashes some of the angriest texting ever.
Emancee is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 01:56 PM   #5
Shadowposter
Who you callin pinhead?
 
Shadowposter's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 2,177
Mentioned: 141 Post(s)
Shadowposter is better than Grind Time AntarcticaShadowposter is better than Grind Time AntarcticaShadowposter is better than Grind Time AntarcticaShadowposter is better than Grind Time AntarcticaShadowposter is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
Haha, didn't expect that camera to be actually rolling

But when Hollow told Pat "How's it feel being the first battle rapper to get 4-0'd", in my opinion, Math Hoffa was the first battle rapper to get 4-0'd when he battled Diz on TS and KOTD
Math 3-0d or at the very least 2-1d Diz at BOLA.

I already said, Hollohan is the only rapper to get 4-0d (by Clips)
Shadowposter is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 01:58 PM   #6
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
hollows third was better than most are saying tbh,and pats 3rd round angle lacked any real substance!

the interview was a really small part of hollows third iah
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 01:59 PM   #7
Profess
Registered User
 
Profess's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 4,220
Mentioned: 249 Post(s)
Profess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time AntarcticaProfess is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by paddy87 View Post
hollows third was better than most are saying tbh,and pats 3rd round angle lacked any real substance!

the interview was a really small part of hollows third iah
I'm not excited
Profess is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 02:09 PM   #8
pityposter
aka ekelon
 
pityposter's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Posts: 1,054
Mentioned: 46 Post(s)
pityposter User wishes battle rap was all still freestyled
Quote:
Originally Posted by Shadow View Post
Math 3-0d or at the very least 2-1d Diz at BOLA
Heh nope
pityposter is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 02:11 PM   #9
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Profess View Post
I'm not excited
hey,if you think pat tryna be negative about hollow being a smart businessman is a good angle,or hard hitting, then thats upto you.just sounded like jealousy imo.

do you think hollow is a sellout for maximising what he earns?

i have never heard hollow say that he only does this for the love of battling,yet thats pretty much all pat was saying.

substance>presentation imo
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 02:15 PM   #10
Casual
Registered User
 
Casual's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 10,533
Mentioned: 452 Post(s)
Casual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local leagueCasual is a vet in their local league
Quote:
Originally Posted by Abstrakt View Post
If I was fat maybe he could've told fart jokes...

Yeah, I think pat edged this one. His 3rd was Def better than hollow's
Lol yeah it's funny that we let that slide but there was a thread about pats proofreader line.
Casual is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 02:21 PM   #11
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Casual View Post
Lol yeah it's funny that we let that slide but there was a thread about pats proofreader line.
ones a slip of the tongue the other is a written and prepared bar thats been done to death,theres a big difference
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 05:41 PM   #12
MrFujiwara
VIP
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 261
Mentioned: 7 Post(s)
MrFujiwara is not the worst person
Math definitely got 4-0'd by Rex

Shit Tay Roc got 6-0'd by Clips probably. Plenty of teams got 6-0'd in the WRCs as well.
MrFujiwara is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 05:41 PM   #13
WiggerDaDon
I'm retarded
 
WiggerDaDon's Avatar
 
Join Date: Jan 2016
Location: Netherlands
Posts: 168
Mentioned: 8 Post(s)
WiggerDaDon is not the worst person
Quote:
Originally Posted by paddy87 View Post
ones a slip of the tongue the other is a written and prepared bar thats been done to death,theres a big difference

Niggas is trying to make Pat win no matter what lmao.


WiggerDaDon is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 05:49 PM   #14
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,406
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
Quote:
Originally Posted by paddy87 View Post
hey,if you think pat tryna be negative about hollow being a smart businessman is a good angle,or hard hitting, then thats upto you.just sounded like jealousy imo.

do you think hollow is a sellout for maximising what he earns?

i have never heard hollow say that he only does this for the love of battling,yet thats pretty much all pat was saying.

substance>presentation imo
facts
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The Peopleİ
The Peoplesİ champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 06:27 PM   #15
Marcus
Registered User
 
Join Date: May 2015
Posts: 909
Mentioned: 14 Post(s)
Marcus is better than Grind Time AustraliaMarcus is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by paddy87 View Post
hey,if you think pat tryna be negative about hollow being a smart businessman is a good angle,or hard hitting, then thats upto you.just sounded like jealousy imo.

do you think hollow is a sellout for maximising what he earns?

i have never heard hollow say that he only does this for the love of battling,yet thats pretty much all pat was saying.

substance>presentation imo
Loyalty ova Money he says it all the time lol, we get it you like Hollow. Love is blind, I guess.
Marcus is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 06:32 PM   #16
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,406
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
Quote:
Originally Posted by Marcus View Post
Loyalty ova Money he says it all the time lol, we get it you like Hollow. Love is blind, I guess.
lmao what loyalty is he fuckin up by being a smart business man?

u guys actin like he should be donating his rounds to leagues to prove his loyalty. his battle vs lux, it was his first time on that league. his battle vs pat, it was his first time on that league (twice, actually.) . he supposed to prove his loyalty to those leagues by giving them mad discounts for his first battle on them?


u guys are silly. "loyalty over money" doesnt mean what u think it does lol

n we talking about a guy who "FUCKED UP THE LOOYYALLLTTYY" vs hollohan
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The Peopleİ
The Peoplesİ champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here

Last edited by brodeezy; 05-21-2016 at 06:38 PM.
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 06:32 PM   #17
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Marcus View Post
Loyalty ova Money he says it all the time lol, we get it you like Hollow. Love is blind, I guess.
if he was being disloyal to anyone then that angle would make sense,who has hollow been disloyal to lol?

i'ma take lessons on loyalty from a guy who stabbed his best friend in the back in a battle with more than a pinch of salt!

i like pat too,he was beaten in the battle tho.i dont need to dickride i can give my perspective clearly.
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 07:06 PM   #18
MrMumbles905
Repping East905
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 3,385
Mentioned: 71 Post(s)
MrMumbles905 is not the worst person
I think what he did to CLips could be labelled at not loyal. And its the way Pat painted his actions to look bad whether they are or not dont matter
It was a well written and well delivered angle and he def won that round
__________________
UGK Presents: SirReal vs. Mr. Mumbles
https://www.youtube.com/watch?v=TrXe6Rv21Y0

BMTO - SNOW WHITE ON DA BLOCK vs MZBLACKPEARL
https://www.youtube.com/watch?v=cYBrh4rIwjQ

DAT KING SHIT!!! Entertainment blog
MrMumbles905 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 07:06 PM   #19
Assassin Ben
Registered User
 
Assassin Ben's Avatar
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 1,366
Mentioned: 4 Post(s)
Assassin Ben is better than Grind Time AustraliaAssassin Ben is better than Grind Time Australia
it was something different, can't hate on that
__________________
"What'd you expect, every shot'll be silent, you in debt
See in deBt, the B is silent and in the BX we're known for being violent" - Fred The Godson

https://www.youtube.com/user/ChopChoiceBeats
www.facebook.com/ChopChoiceBeats

1. Nas
2. Pharoahe Monch
3. MF Doom
4. Notorious BIG
5. Rick Ross
Assassin Ben is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 07:27 PM   #20
VAallDAY
Registered User
 
VAallDAY's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: 122 SOUTH GUNS DREW HILL
Posts: 5,413
Mentioned: 63 Post(s)
VAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Marcus View Post
Loyalty ova Money he says it all the time lol, we get it you like Hollow. Love is blind, I guess.
why the fuck would Hollow be loyal to KOTD? those aint his homies...

this is a business deal... u expect him not to want to maximize his profits??

loyalty over money doesnt mean what u think it means... it means dont sell out ur fam/homies to make money and that fam is more important then money.. it doesnt mean battle for free on some random canadian league that never did shit for u

and i dont even like hollow i think hes really overrated.. nowhere near as good as ppl pretend he is
VAallDAY is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 08:01 PM   #21
Oscar Wilde
Registered User
 
Oscar Wilde's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 661
Mentioned: 16 Post(s)
Oscar Wilde is not the worst person
Quote:
Originally Posted by VAallDAY View Post
why the fuck would Hollow be loyal to KOTD? those aint his homies...
That reminds me, didn't Hollow fire shots at Organik and Nikya in his first round? Can't really remember it fully
Oscar Wilde is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 08:07 PM   #22
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,406
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The Peopleİ
The Peoplesİ champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 08:27 PM   #23
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by MrMumbles905 View Post
I think what he did to CLips could be labelled at not loyal. And its the way Pat painted his actions to look bad whether they are or not dont matter
It was a well written and well delivered angle and he def won that round
what loyalty did he have to clips and why?

it was a great angle and the fact hollow made money off it made it better for me iah,it showed me tht hollow was smarter than most!

i honestly see your point and its the best way i've seen someone put it into words,bcoz pat presented his rond superbly and it was definitely the better presented and performed of their 3rd rounds,but it ultimately holds no weight to me.

slagging hollow for being disloyal to people he shouldnt be loyal yo holds 0 weight for me,it was like hitting a skinny person with the best fat jokes ever!

the best bars ever about hollow being disloyal doesn't hold any weight for me considering hollow has never appeared disloyal imo.

i respect your view because pat defo had the better presented 3rd of them,but ultimately for me it was empty words presented well.
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 08:30 PM   #24
Marcus
Registered User
 
Join Date: May 2015
Posts: 909
Mentioned: 14 Post(s)
Marcus is better than Grind Time AustraliaMarcus is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by VAallDAY View Post
why the fuck would Hollow be loyal to KOTD? those aint his homies...

this is a business deal... u expect him not to want to maximize his profits??

loyalty over money doesnt mean what u think it means... it means dont sell out ur fam/homies to make money and that fam is more important then money.. it doesnt mean battle for free on some random canadian league that never did shit for u

and i dont even like hollow i think hes really overrated.. nowhere near as good as ppl pretend he is
Ok I seem to have not been complete in my first post. Hollow has been known to been calling out people on their diva behavior and claims to hate that shit. Made a big point to call out Lux on his at the time high amount of money he asked for that battle (40K). Also his slogan and clothing company is Loyalty over Money. But now he is asking in the same region of money and also a % of the PPV, which is one could say a greedy move and disloyal to da culchaa
Marcus is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 08:48 PM   #25
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Marcus View Post
Ok I seem to have not been complete in my first post. Hollow has been known to been calling out people on their diva behavior and claims to hate that shit. Made a big point to call out Lux on his at the time high amount of money he asked for that battle (40K). Also his slogan and clothing company is Loyalty over Money. But now he is asking in the same region of money and also a % of the PPV, which is one could say a greedy move and disloyal to da culchaa
fuck this disloyal to the culture bullshit when he's dealing with fly by nights,how loyal are they to the culture?

actually fuck this, @st0ned are you happy with the deal you made with hollow,do you feel he handled things in a professional way and would you be interested in him performing again?

i think hollow deserves a cut of ppv for what he brings to the table,and would be surprised with anyone saying he isn't worth it for what he brings to the table!
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 08:53 PM   #26
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
when you see KOTD paying cannbis and cassidy what they did(even with independent financing) for them to say tht hollow is overpriced or wrong for ensuring he gets compensated well i dont think would happen!

this aint rapping it darker in a park,people should ensure they get the most they can for their performances,the same as leagues should get the most theycan for their investment!

this is business at the end of the day man
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 08:54 PM   #27
idealaedi
Registered User
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 165
Mentioned: 9 Post(s)
idealaedi is not the worst person
Pretty sure the point of Pat's round was just that Hollow called Lux a diva for wanting 40K a battle and now Hollow is following in the same footsteps. Which is a valid angle. It has nothing to do with whether or not Hollow is a smart businessman and more about calling him a hypocrite. Take it for what it's worth on whether or not the angle was effective, but it was valid.
idealaedi is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 09:18 PM   #28
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by idealaedi View Post
Pretty sure the point of Pat's round was just that Hollow called Lux a diva for wanting 40K a battle and now Hollow is following in the same footsteps. Which is a valid angle. It has nothing to do with whether or not Hollow is a smart businessman and more about calling him a hypocrite. Take it for what it's worth on whether or not the angle was effective, but it was valid.
but how is he a fuxking hypocrite lmao?

bcoz pat said so?

how much does hollow ask for?

if after watching the spectacle of the total slaughter event where the non battle people got paid a lot more than those that built the shit,then i think anyone thinking hollow maximising his profits after what he seen lacks vision!

fuck it tho,i am comfortable in my opinion and can dwfend it,aint gonna make the point anymore unless challenged
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 09:35 PM   #29
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,870
Mentioned: 1464 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
hahaha "Loyalty Over Money... that must mean he's loyal to me!"
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 09:36 PM   #30
brodeezy
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 9,406
Mentioned: 629 Post(s)
brodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URLbrodeezy is on URL
i literally haven't heard anyone talk about negotiations with hollow being difficult because of him being a diva. ever.
__________________
battle rap sucks tbh

I GOTTA REP SO BIG
FOR THE CULTURE

the voice of The Peopleİ
The Peoplesİ champ

Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
deezy sorry i had to go somewhere but i am definitely in here
brodeezy is online now   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 10:45 PM   #31
Shadowposter
Who you callin pinhead?
 
Shadowposter's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Posts: 2,177
Mentioned: 141 Post(s)
Shadowposter is better than Grind Time AntarcticaShadowposter is better than Grind Time AntarcticaShadowposter is better than Grind Time AntarcticaShadowposter is better than Grind Time AntarcticaShadowposter is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
Heh nope
heh yep
Shadowposter is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2016, 10:49 PM   #32
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by brodeezy View Post
i literally haven't heard anyone talk about negotiations with hollow being difficult because of him being a diva. ever.
yep

never heard anyone say he aint worth what was paid either!

put him on the card,he freestyles a lot and it still contributes to best KOTD card ever and gives the best of KOTD a debatable with half free's
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 01:16 AM   #33
medium sean
Registered User
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 1,082
Mentioned: 7 Post(s)
medium sean is better than Grind Time Australiamedium sean is better than Grind Time Australia
DNA got 6-0d by e ness
__________________
Quote:
Originally Posted by deathstare View Post
lets see what you krenz ( new vancouver slang for internet dweeb) kids got
medium sean is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 01:19 AM   #34
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by medium sean View Post
DNA got 6-0d by e ness
e-ness fucking 6-0'd himself

__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 02:34 AM   #35
Emancee
Registered User
 
Join Date: Jun 2014
Posts: 3,958
Mentioned: 14 Post(s)
Emancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time AntarcticaEmancee is better than Grind Time Antarctica
Genuinely wondering if some of these posters even watch battle rap at all, lol. Taking your opponent's biggest strength (In this case Hollow's business acumen) and making it seem like a weakness of character is pretty much battle rap 101...
__________________
Quote:
Originally Posted by deathstare View Post
and emancee is a faggot
Finally, after years of abuse, Manik snaps and, just like in the Illmac/ Saurus battle, unleashes some of the angriest texting ever.
Emancee is online now   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 03:20 AM   #36
Breakneck
Battle Rapper
 
Breakneck's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Minneapolis,MN
Posts: 2,418
Mentioned: 132 Post(s)
Breakneck is better than Grind Time AustraliaBreakneck is better than Grind Time Australia
Pat lost that battle 2-1 but the angle about loyalty was great. In battle rap you are supposed to attack both their strengths and weaknesses. However you need to do it to get the crowd to believe you is what you do.
__________________
No Coast North GM -- For PPV access , rankings, tickets to live events, merch, and release schedules head to http://www.NoCoastRaps.com !!! || Follow me on Twitter or Facebook
Breakneck is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 05:29 AM   #37
Hitchslap
Plz don't touch my RAF
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,769
Mentioned: 162 Post(s)
Hitchslap is not the worst person
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
Haha, didn't expect that camera to be actually rolling

But when Hollow told Pat "How's it feel being the first battle rapper to get 4-0'd", in my opinion, Math Hoffa was the first battle rapper to get 4-0'd when he battled Diz on TS and KOTD
Stop turning shit into some Dizaster love parade you stupid little monkey. Math was winning 3-0 before the sucker punch.
__________________
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
People like Dizaster ruin battle rap...
Hitchslap is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 01:45 PM   #38
Chromium
Banned
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 1,930
Mentioned: 37 Post(s)
Chromium is not the worst person
Quote:
Originally Posted by paddy87 View Post
yep

never heard anyone say he aint worth what was paid either!

put him on the card,he freestyles a lot and it still contributes to best KOTD card ever and gives the best of KOTD a debatable with half free's
You've clearly not seen more than about four battles lmao
Chromium is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 02:27 PM   #39
paddy87
Registered User
 
paddy87's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,155
Mentioned: 11 Post(s)
paddy87 is better than Grind Time Australiapaddy87 is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by Chromium View Post
You've clearly not seen more than about four battles lmao
i haven't seen more than 4 battles because i haven't heard anyone dealing with hollow to say he isn't worth his asking price,and tht he gave pat atleast a debatable while incorporating a lot of freestyle in his rounds lol?

you're a retard tbh
__________________
"i only learned to swim because i had bridges to burn"

@hectorbizerk
paddy87 is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2016, 03:04 PM   #40
MrMumbles905
Repping East905
 
Join Date: Oct 2013
Posts: 3,385
Mentioned: 71 Post(s)
MrMumbles905 is not the worst person
Quote:
Originally Posted by paddy87 View Post
what loyalty did he have to clips and why?

it was a great angle and the fact hollow made money off it made it better for me iah,it showed me tht hollow was smarter than most!

i honestly see your point and its the best way i've seen someone put it into words,bcoz pat presented his rond superbly and it was definitely the better presented and performed of their 3rd rounds,but it ultimately holds no weight to me.

slagging hollow for being disloyal to people he shouldnt be loyal yo holds 0 weight for me,it was like hitting a skinny person with the best fat jokes ever!

the best bars ever about hollow being disloyal doesn't hold any weight for me considering hollow has never appeared disloyal imo.

i respect your view because pat defo had the better presented 3rd of them,but ultimately for me it was empty words presented well.
Stealing someone elses slogan to make money off it is def underhanded and if it was done by someone you didn't like would be viewed differently. If Nike came in and started making money off the rappers without cutting them in it would be looked down upon.

If Alki David had done this or Mad Illz had done this I doubt people would have such a positive view of the matter.
The fact of making money off another mans shit is underhanded business tactics

And unless we going to always investigate the truthfulness of battle rappers its more on how its presented to how true it is.
__________________
UGK Presents: SirReal vs. Mr. Mumbles
https://www.youtube.com/watch?v=TrXe6Rv21Y0

BMTO - SNOW WHITE ON DA BLOCK vs MZBLACKPEARL
https://www.youtube.com/watch?v=cYBrh4rIwjQ

DAT KING SHIT!!! Entertainment blog
MrMumbles905 is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

 
Forum Stats
Members: 5,534
Threads: 26,983
Posts: 731,126
Total Online: 2017

Newest Member: Ryan O'Leary

Latest Threads
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Chk82
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 04:00 PM.