Forum Home > Battle Videos > Battle Video Archives
BATTLE OF THE ZAE 7 - BEHIND THE SCENES..sort of


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-30-2017, 08:33 PM   #1
AVOCADO
VIP
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 4,823
Mentioned: 1181 Post(s)
AVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICE
BATTLE OF THE ZAE 7 - BEHIND THE SCENES..sort of

AVOCADO is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2017, 11:24 PM   #2
wwjjddd?
^gotta ask yourself
 
wwjjddd?'s Avatar
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 1,838
Mentioned: 92 Post(s)
wwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarctica
nice B) my god @TOPR Holiday is an absolute monster. really cool to see Head ICE reacting to his bars damn. looks like there's no ppv/vod so i'm kinda pissed that i gotta wait to see this lol hope it's a quick turnover.

cool vid, avo. i like the part with the families fuckin up your video. you should turn that into its own series. just interview families about how their road trips are going and shit.
__________________
Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
... n i just went 3 rounds w/o nut bars
u a cracked out fatty like butts are
~fever

Last edited by wwjjddd?; 01-30-2017 at 11:51 PM. Reason: typo city!!!!!!! + botched tag
wwjjddd? is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2017, 11:28 PM   #3
AVOCADO
VIP
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 4,823
Mentioned: 1181 Post(s)
AVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICE
LOOOOOL thats a good idea for a series hahahahah
AVOCADO is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 03:35 AM   #4
SBOfficial
RUOfficial?
 
SBOfficial's Avatar
 
Join Date: Dec 2013
Location: Woodland Hills, Ca
Posts: 1,146
Mentioned: 91 Post(s)
SBOfficial is not the worst person
Have money dancin' with the Nina like a Mexican Wedding....


Damn. Looking forward to this battle.
SBOfficial is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 06:49 AM   #5
iamHBY
Registered User
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 4,144
Mentioned: 56 Post(s)
iamHBY is better than Grind Time AntarcticaiamHBY is better than Grind Time AntarcticaiamHBY is better than Grind Time AntarcticaiamHBY is better than Grind Time Antarctica
Fuck, Topr's still a beast! Can't wait to see his battle with Saurus, and hopefully he gets a Bunker battle soon.
iamHBY is online now   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 12:44 PM   #6
cripplesunday1
Substance Abuser
 
cripplesunday1's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: Tea n Crumpets
Posts: 2,419
Mentioned: 43 Post(s)
cripplesunday1 is better than Grind Time Antarcticacripplesunday1 is better than Grind Time Antarcticacripplesunday1 is better than Grind Time Antarcticacripplesunday1 is better than Grind Time Antarctica
sick vid.
do you only smoke cigars?
TOPR looks like he murdered it.
__________________
It's all subjective.

Quote:
Originally Posted by erfworm View Post
No money.

Just Cheese and glory.
cripplesunday1 is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 05:58 PM   #7
god level
Registered User
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 1,717
Mentioned: 10 Post(s)
god level is better than Grind Time Australiagod level is better than Grind Time Australia
Good to see the RMBVA Shaman anywhere tbh
I guess Saurus is the official human sacrificial lamb of 2017 jk lol
I haven't met anyone who watched GT days that hate Topr
Head ICE huh? I wonder what happened with the whole Beasley and Ice trying to make it happen on URL recently.. lol anyway Ice is top 5 so his presence is a present namshayn
Idk why P Nut is saying these fools learned how to deliver when he just learned 2 weeks ago lol jokes lol but I digress
Any Ncredable battle is incredible, so
I really f w the Topr come back
Lowkey Spyder Murphy needs to appear on the large scene since O-Solo is too
Maybe even Stareater, ATM and Surgeon
Tantrum in the place trying to get whatever juice he can
god level is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 06:50 PM   #8
All Day
Drink8cokesAday
 
All Day's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,224
Mentioned: 36 Post(s)
All Day is better than Grind Time AustraliaAll Day is better than Grind Time Australia
can't wait for saurus vs topr
__________________
I hate all your fucking schemes
SLOW IT DOWN
I haaate alllll yoooouur fuuuckiiiing schemes
JC
All Day is online now   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 07:01 PM   #9
AVOCADO
VIP
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 4,823
Mentioned: 1181 Post(s)
AVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICE
Quote:
Originally Posted by cripplesunday1 View Post
sick vid.
do you only smoke cigars?
TOPR looks like he murdered it.
haha yeah i only smoke cigars, never smoked cigs and don't really smoke weed cuz im a square and a narc
AVOCADO is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 08:32 PM   #10
wwjjddd?
^gotta ask yourself
 
wwjjddd?'s Avatar
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 1,838
Mentioned: 92 Post(s)
wwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by AVOCADO View Post
haha yeah i only smoke cigars, never smoked cigs and don't really smoke weed cuz im a square and a narc
__________________
Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
... n i just went 3 rounds w/o nut bars
u a cracked out fatty like butts are
~fever
wwjjddd? is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 08:41 PM   #11
The Saurus
VIP
 
The Saurus's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,664
Mentioned: 463 Post(s)
The Saurus is better than Grind Time AustraliaThe Saurus is better than Grind Time Australia
Fire. Me vs TopR was so fucking good as was EK vs Reverse. holy shit. great event overall. The energy during our battle was unreal
The Saurus is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 08:43 PM   #12
everybody knows
kotrafd
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 424
Mentioned: 46 Post(s)
everybody knows is better than Grind Time Australiaeverybody knows is better than Grind Time Australia
<3

Spectacular brah. Sorry I didn't get a beers and battles in. Next time though.
everybody knows is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

 
Forum Stats
Members: 5,527
Threads: 26,928
Posts: 730,526
Total Online: 1790

Newest Member: D.D. Sinatra

Latest Threads
- by iamHBY
- by Emancee
- by iamHBY
- by Chk82
- by iamHBY
- by Chk82
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 07:52 PM.