Forum Home > Text & Audio Battles > Text Battle Main Stage
Battle One-Off Battle: Riffic vs WWJJDDD?


View Poll Results: Who won?
Riffic 29 87.88%
WWJJDDD? 4 12.12%
Voters: 33. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-27-2016, 02:06 PM   #1
Prelec
Battlerapper
 
Prelec's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: LAND OF THE DUTCH
Posts: 3,516
Mentioned: 715 Post(s)
Prelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICE
One-Off Battle: Riffic vs WWJJDDD?

@riffic -

Iím back on itÖ feel like a puppetmaster prepariní a set
Call him Kim Kardashian, cuz heía marionette (marry a Net)

Fuck rookie/vets, might be your first battle ó doesnít mean new means fresh
And Iíll be danciní after the W, Iím Murda Mookie Betts
Any new leagueís best ó and Iím top tier of the old bunch
This dudeís been in the margins, so weíll see if heíll get a (w)hole punch

So holí up, youíll fold up if you stick to the talkiní
ĎCause what Iím drawin lead to murder like I depicted Muhammad
This kid's been jockin' John John with pom poms like itís some kind of a joke
Iíve iconoclastic pyro tactics ó donít let your idols get smoked

Now whoís the GOAT? Iím the Answer, so I donít practice a lot
& What Iím holdinís like erosion, Ďcause thereís crack in the rock
Back at the spot, thereís 10gs stashed with the socks
If your eyes on one of Ďem, Iíll gun butt Ďem till theyíre as black as the glock

...I donít got a son, but word to Big Gerald, this was how you talk to one
Not a star, but with these schemes I put him in a box and won

one hour outside of BOSSTOWN next to an apple farm



@wwjjddd? -

It's The Nut God, ya'll: master of the 1 syllable multi
I'll fade up the fair one with anyone who's salty
Peep credentials: I'm an OG member of special crew
You even know what that entails?
If you do you should tell me, dude
Cuz I've been wondering what that means... fo-rail
If I didn't quit karate lessons after only one class
I'd consider dropping a quadruple spider kick on yo ass
Cuz when you step to me it's TMZ
Room full of weirdos discussing celebrities!!!
Nah, last bar don't make sense bro
It def felt like I was onto something for a sec tho!
See the problem is, to hip hop, the boy's lit
That's why I feels like I'm flushing my own fish down the toilet!!!!
And Kevin Hammer can get it too
Strictly cuz I used to think you were the same dude! TIME!!!!!!!

***(Everyone please imagine a crazy-ass tribal-ass Kamate Kamate taking place following this battle. See the end of the new Diz battle in New Zealand for reference. Thank you)***
__________________
ɔǝןǝɹd
Prelec is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 02:16 PM   #2
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
holy shit Kevin Hammer catchin strays!!!

@Seanzo come and get ya boy!!!
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 02:42 PM   #3
KBomb
2dope4you
 
KBomb's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Chicago
Posts: 7,096
Mentioned: 1550 Post(s)
KBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICE
damn Prelec beat me to it

fire battle though for real. that margin/one whole punch line was crazy, cubicle bars >>>

I dont know that i've seen WWJD battle at all, or at least in a while. I like his style a lot, shit was hilarious but there were some sleepers in there too.

both of you better be on the next text card or I'm going to ban you both if I can figure out how to ban someone who's administrative status is above mine.
__________________
Quote:
Originally Posted by ErikForeman View Post
scooby doo line was nice no lie

but con go line made a don demarco come out my speakers for no reason
KBomb is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 02:42 PM   #4
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Peep credentials: I'm an OG member of special crew
You even know what that entails?
If you do you should tell me, dude
Cuz I've been wondering what that means... fo-rail

hahahaha I fucking love that
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 03:01 PM   #5
wwjjddd?
^gotta ask yourself
 
wwjjddd?'s Avatar
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 1,831
Mentioned: 91 Post(s)
wwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarctica
yea Kevin Hammer just got bodied
wwjjddd? is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 03:16 PM   #6
wwjjddd?
^gotta ask yourself
 
wwjjddd?'s Avatar
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 1,831
Mentioned: 91 Post(s)
wwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
Peep credentials: I'm an OG member of special crew
You even know what that entails?
If you do you should tell me, dude
Cuz I've been wondering what that means... fo-rail

hahahaha I fucking love that
Thx man your bars are really good. And way better than I expected. I meant to check out a bunch of your battles but I think I only peeped you vs prelec so that's all I had for reference lol
wwjjddd? is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 03:30 PM   #7
Prelec
Battlerapper
 
Prelec's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: LAND OF THE DUTCH
Posts: 3,516
Mentioned: 715 Post(s)
Prelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICE
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
Thx man your bars are really good. And way better than I expected. I meant to check out a bunch of your battles but I think I only peeped you vs prelec so that's all I had for reference lol
lol didnt even know I battled him
__________________
ɔǝןǝɹd
Prelec is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 03:34 PM   #8
Prelec
Battlerapper
 
Prelec's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: LAND OF THE DUTCH
Posts: 3,516
Mentioned: 715 Post(s)
Prelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICE
Quote:
Originally Posted by Prelec View Post
lol didnt even know I battled him
haha and I won youre wack @riffic nobody can fuck with the goat


ill break the battle down soon gimmie a minute
__________________
ɔǝןǝɹd
Prelec is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 03:38 PM   #9
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Hahaha I completely forgot I wrote @Prelec a letter
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 03:45 PM   #10
Prelec
Battlerapper
 
Prelec's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: LAND OF THE DUTCH
Posts: 3,516
Mentioned: 715 Post(s)
Prelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICEPrelec is NICE
@riffic -

I’m back on it… feel like a puppetmaster preparin’ a set
Call him Kim Kardashian, cuz he’a marionette (marry a Net)
you callin him Kim kardashian thats fire

Fuck rookie/vets, might be your first battle — doesn’t mean new means fresh
And I’ll be dancin’ after the W, I’m Murda Mookie Betts
nice concept but weak line even tho its setup-ish
Any new league’s best — and I’m top tier of the old bunch
This dude’s been in the margins, so we’ll see if he’ll get a (w)hole punch
mmmmmkay mmmkay

So hol’ up, you’ll fold up if you stick to the talkin’
‘Cause what I’m drawin lead to murder like I depicted Muhammad
dope
This kid's been jockin' John John with pom poms like it’s some kind of a joke
I’ve iconoclastic pyro tactics — don’t let your idols get smoked
idk what iconoclastic means

Now who’s the GOAT? I’m the Answer, so I don’t practice a lot
& What I’m holdin’s like erosion, ‘cause there’s crack in the rock
this is like a bad bar but not really but it is but its not, it walks the line. I like it but cmon man
Back at the spot, there’s 10gs stashed with the socks
If your eyes on one of ‘em, I’ll gun butt ‘em till they’re as black as the glock
its setup-ish but alright

...I don’t got a son, but word to Big Gerald, this was how you talk to one
Not a star, but with these schemes I put him in a box and won

one hour outside of BOSSTOWN next to an apple farm
lol


most of your shit dont feel like its connecting or something, if your 4bar schemes wouldve lipped the 2-2's around it would have the same or even more impact. outside of that I enjoyed it, normally I dont get alot of references but this time I got pretty mucha ll of em. I'd give it a 7.3 @wwjjddd? -

It's The Nut God, ya'll: master of the 1 syllable multi
I'll fade up the fair one with anyone who's salty
Peep credentials: I'm an OG member of special crew
You even know what that entails?
If you do you should tell me, dude
Cuz I've been wondering what that means... fo-rail
If I didn't quit karate lessons after only one class
I'd consider dropping a quadruple spider kick on yo ass
Cuz when you step to me it's TMZ
Room full of weirdos discussing celebrities!!!
Nah, last bar don't make sense bro
It def felt like I was onto something for a sec tho!
See the problem is, to hip hop, the boy's lit
That's why I feels like I'm flushing my own fish down the toilet!!!!
And Kevin Hammer can get it too
Strictly cuz I used to think you were the same dude! TIME!!!!!!!

your style is dope but if you put more effort in constructing a full verse instead of randomply put together shit you'd be a killer tbh, it feels lackluster(and it probably is) so take this style with you for The Revival 2 but please take the time to work out a connecting punchfest from beginning to end and boom I rate you. 5.4

vote riffic
__________________
ɔǝןǝɹd
Prelec is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 04:38 PM   #11
SuckaFreeCashier
Registered User
 
SuckaFreeCashier's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Location: St Louis
Posts: 4,357
Mentioned: 640 Post(s)
SuckaFreeCashier is a vet in their local leagueSuckaFreeCashier is a vet in their local leagueSuckaFreeCashier is a vet in their local leagueSuckaFreeCashier is a vet in their local leagueSuckaFreeCashier is a vet in their local leagueSuckaFreeCashier is a vet in their local leagueSuckaFreeCashier is a vet in their local leagueSuckaFreeCashier is a vet in their local league
The box and 1 line is fuego. JJDD post style translated to text and was funny af.

Want to vote against riffic for using iconoclastic in a text battle. But I can't because he had 2 punches that made me lose it . Fun battle!
__________________
Quote:
Originally Posted by My Kall View Post
But at least KOTD balances its unscrupulousness with some equitable intentions, like providing a few working-class men with a lawful income, whereas in this era more and more channels and media outlets are nothing but predatory tabloidesque trouble-makers.
SuckaFreeCashier is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 04:39 PM   #12
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
iconoclastic is such a dope sounding word idgafff
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 04:41 PM   #13
KBomb
2dope4you
 
KBomb's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Chicago
Posts: 7,096
Mentioned: 1550 Post(s)
KBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICE
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
iconoclastic is such a dope sounding word idgafff
riffic confirmed bender's RMBVA alt
__________________
Quote:
Originally Posted by ErikForeman View Post
scooby doo line was nice no lie

but con go line made a don demarco come out my speakers for no reason
KBomb is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 04:46 PM   #14
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Quote:
Originally Posted by KBomb View Post
riffic confirmed bender's RMBVA alt
its like my airplane called out verb conjugation cuz my flight diss tense!!!
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 04:51 PM   #15
ledge
JERSEY | ux9
 
ledge's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,913
Mentioned: 426 Post(s)
ledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarcticaledge is better than Grind Time Antarctica
Now whoís the GOAT? Iím the Answer, so I donít practice a lot
& What Iím holdinís like erosion, Ďcause thereís crack in the rock

wooooo
__________________
took this battle last second to get tied in
with the ese's who get it fresh off the boat when the tides in
ledge is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 07:06 PM   #16
Fingers
Registered User
 
Join Date: May 2014
Posts: 469
Mentioned: 4 Post(s)
Fingers is not the worst person
Riffic is a killer, daaaaaam!

I'm from Worcester MA and now in Leominster. Where you at an hour from Boston? We might be neighbors.
Fingers is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 07:08 PM   #17
LukeWaltonisGoat
Registered User
 
LukeWaltonisGoat's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 3,540
Mentioned: 129 Post(s)
LukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICE
Quote:
Originally Posted by Prelec View Post

Now whoís the GOAT? Iím the Answer, so I donít practice a lot
& What Iím holdinís like erosion, Ďcause thereís crack in the rock
Back at the spot, thereís 10gs stashed with the socks
If your eyes on one of Ďem, Iíll gun butt Ďem till theyíre as black as the glock

...I donít got a son, but word to Big Gerald, this was how you talk to one
Not a star, but with these schemes I put him in a
This whole battle was fucking fire but this section I quoted I feel like won the battle...

I think @wwjjdd? Was more consistent all the way through and thought his read better so it was tough to pick against him


@riffic had some slick shit in the beginning and it took him awhile to heat up but those last 8 or so bars were fucking crazy!!

And I suck at finishing rounds so the last 2 bars to close it were crazy...

Pretty damn close that box and one bar just was tough to vote against
__________________
Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
what in the pg-stepping fuck are we doing with Dre Dennis, b?
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
you are the sturdy femurs that keep this forum upright

@I am LIL ILL is the heart
LukeWaltonisGoat is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 07:13 PM   #18
LukeWaltonisGoat
Registered User
 
LukeWaltonisGoat's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 3,540
Mentioned: 129 Post(s)
LukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICE
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
yea Kevin Hammer just got bodied
Aye this has slowly become the most cliche compliment in battle rap my nigga but "you different"

Haha your style is fire as fuck my g keep doing your thing
__________________
Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
what in the pg-stepping fuck are we doing with Dre Dennis, b?
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
you are the sturdy femurs that keep this forum upright

@I am LIL ILL is the heart
LukeWaltonisGoat is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 07:19 PM   #19
culturedboy
NEVERcultured.com/tag/br
 
culturedboy's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Florida
Posts: 3,564
Mentioned: 120 Post(s)
culturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ poster
read riffic's verse in fresco's voice and it's a clear body

read his verse in surf's voice and he gets homi'd

funny how this shit works

(im lowkey glad i ain't get that smoke from riffic tbqh)
__________________
i write about battle rap for nevercultured

click the con face to learn yourself



Quote:
Originally Posted by ux9 u so fine
CIA does nit worry me , report me to the FDA and see what happens
Quote:
Originally Posted by mulatto mutant
i just wrote 16 on the shitter what happened to real hip hop
Quote:
Originally Posted by LukeWaltonisGoat View Post
I'd watch cal battle a fucking Nintendo
Quote:
Originally Posted by acidzero View Post
dre dennis hit my phone, i was gettin some head
culturedboy is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 07:21 PM   #20
culturedboy
NEVERcultured.com/tag/br
 
culturedboy's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Florida
Posts: 3,564
Mentioned: 120 Post(s)
culturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ poster
Quote:
Originally Posted by SuckaFreeCashier View Post
JJDD post style translated to text and was funny af.
real fucking tears bruh
__________________
i write about battle rap for nevercultured

click the con face to learn yourself



Quote:
Originally Posted by ux9 u so fine
CIA does nit worry me , report me to the FDA and see what happens
Quote:
Originally Posted by mulatto mutant
i just wrote 16 on the shitter what happened to real hip hop
Quote:
Originally Posted by LukeWaltonisGoat View Post
I'd watch cal battle a fucking Nintendo
Quote:
Originally Posted by acidzero View Post
dre dennis hit my phone, i was gettin some head
culturedboy is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 07:48 PM   #21
LukeWaltonisGoat
Registered User
 
LukeWaltonisGoat's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 3,540
Mentioned: 129 Post(s)
LukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICE
Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
(im lowkey glad i ain't get that smoke from riffic tbqh)
Hahaha bro don't ever talk like that!!! I got my money on you vs whoever!!!
__________________
Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
what in the pg-stepping fuck are we doing with Dre Dennis, b?
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
you are the sturdy femurs that keep this forum upright

@I am LIL ILL is the heart
LukeWaltonisGoat is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 08:08 PM   #22
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
read riffic's verse in fresco's voice and it's a clear body

read his verse in surf's voice and he gets homi'd

funny how this shit works

(im lowkey glad i ain't get that smoke from riffic tbqh)
Hahaha thanks bro

@LukeWaltonisGoat for the record the crack rock verse is 100% Hollow's voice
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 08:10 PM   #23
culturedboy
NEVERcultured.com/tag/br
 
culturedboy's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Location: Florida
Posts: 3,564
Mentioned: 120 Post(s)
culturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ posterculturedboy is a GZ poster
Quote:
Originally Posted by LukeWaltonisGoat View Post
Hahaha bro don't ever talk like that!!! I got my money on you vs whoever!!!
i just went into my bars folder and restructured every single setup and punch after reading @riffic's style and cohesion

this is tuff

im either the best or i dont do this thats rly how im gonna operate
__________________
i write about battle rap for nevercultured

click the con face to learn yourself



Quote:
Originally Posted by ux9 u so fine
CIA does nit worry me , report me to the FDA and see what happens
Quote:
Originally Posted by mulatto mutant
i just wrote 16 on the shitter what happened to real hip hop
Quote:
Originally Posted by LukeWaltonisGoat View Post
I'd watch cal battle a fucking Nintendo
Quote:
Originally Posted by acidzero View Post
dre dennis hit my phone, i was gettin some head
culturedboy is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 08:15 PM   #24
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Quote:
Originally Posted by Fingers View Post
Riffic is a killer, daaaaaam!

I'm from Worcester MA and now in Leominster. Where you at an hour from Boston? We might be neighbors.
Haha word up man! in high school I worked at the soccer fields right on the border of Leominster/Lancaster. I've been bouncing around from Bolton to Waltham recently, probably relocating again soon

you go to Massacre 2?
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 08:19 PM   #25
LukeWaltonisGoat
Registered User
 
LukeWaltonisGoat's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 3,540
Mentioned: 129 Post(s)
LukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICE
Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
i just went into my bars folder and restructured every single setup and punch after reading @riffic's style and cohesion

this is tuff

im either the best or i dont do this thats rly how im gonna operate
Hahaha go catch a body
__________________
Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
what in the pg-stepping fuck are we doing with Dre Dennis, b?
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
you are the sturdy femurs that keep this forum upright

@I am LIL ILL is the heart
LukeWaltonisGoat is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 08:21 PM   #26
LukeWaltonisGoat
Registered User
 
LukeWaltonisGoat's Avatar
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 3,540
Mentioned: 129 Post(s)
LukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICELukeWaltonisGoat is NICE
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
Hahaha thanks bro

@LukeWaltonisGoat for the record the crack rock verse is 100% Hollow's voice
Hahaha bro that shit was 2 crazy like a psycho couple
__________________
Quote:
Originally Posted by culturedboy View Post
what in the pg-stepping fuck are we doing with Dre Dennis, b?
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
you are the sturdy femurs that keep this forum upright

@I am LIL ILL is the heart
LukeWaltonisGoat is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 10:09 PM   #27
SonnyDaze
#NoHardFeelings
 
SonnyDaze's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Queens, NY
Posts: 3,810
Mentioned: 942 Post(s)
SonnyDaze is NICESonnyDaze is NICESonnyDaze is NICESonnyDaze is NICESonnyDaze is NICESonnyDaze is NICE
Gotta be honest, riffic really struggled to shake off the cobwebs from start to finish and barely just edged this one out...

Lmao, just playing... hole punch, idols get smoked, crack in the rock/black as the glock were all bonkers.

3W2J2D's karate/spider kick line was funny.

riffic gets the W and some good karma on the side for the charity work.
SonnyDaze is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2016, 11:16 PM   #28
WallaceBread
Shit like that
 
WallaceBread's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: San Francisco
Posts: 1,458
Mentioned: 215 Post(s)
WallaceBread is better than Grind Time AntarcticaWallaceBread is better than Grind Time AntarcticaWallaceBread is better than Grind Time Antarctica
riffic is just really, really good at this
__________________
Quote:
Originally Posted by Luke View Post
Swear to God I hate most of u motherfuckers.
WallaceBread is online now   Reply With Quote
Old 09-28-2016, 12:06 AM   #29
6000GP
tupac back
 
6000GP's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Northern California
Posts: 9,002
Mentioned: 563 Post(s)
6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league6000GP is a vet in their local league
LOL, okay, clearly riffic got this one, but I did enjoy wwjjddd's verse, especially the "It def felt like I was onto something for a sec tho!" Classic Nut God, right there.

Riffic's verse was great, he had a couple references that I didn't fully get, but I could kinda glean the meanings from the link's and contexts. The "This kid's been jockin' John John with pom poms like itís some kind of a joke / Iíve iconoclastic pyro tactics ó donít let your idols get smoked" line was really good. The follwing 4 lines flowed really well in my head too.

Dope battle, but riffic with the clear W
__________________
Quote:
Originally Posted by uuuununnn View Post
honestly i dont even watch battles , i listen to the audio while staring into the mirror at my own reactions
6000GP is online now   Reply With Quote
Old 09-28-2016, 01:04 AM   #30
thatguy
Registered User
 
thatguy's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 2,862
Mentioned: 767 Post(s)
thatguy is better than Grind Time Antarcticathatguy is better than Grind Time Antarcticathatguy is better than Grind Time Antarcticathatguy is better than Grind Time Antarcticathatguy is better than Grind Time Antarctica
riffic was spazzin from the jump, damn.

no on else like that marionette line??

wwjj humor gave this mad re-read value!!
__________________
Quote:
Originally Posted by Nick Vayne View Post
someone explain to me how having your little sister's kiddiepictures is an insult?
Quote:
Originally Posted by I am LIL ILL View Post
Dizaster is my most favorite battle rapper of all time.
thatguy is offline   Reply With Quote
Old 09-28-2016, 04:07 AM   #31
wwjjddd?
^gotta ask yourself
 
wwjjddd?'s Avatar
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 1,831
Mentioned: 91 Post(s)
wwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarcticawwjjddd? is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Prelec View Post

your style is dope but if you put more effort in constructing a full verse instead of randomply put together shit you'd be a killer tbh, it feels lackluster(and it probably is) so take this style with you for The Revival 2 but please take the time to work out a connecting punchfest from beginning to end and boom I rate you. 5.4
Thx man I totally agree. I didn't put much time into this so the structure is super weird just a much a random shit strung together

Quote:
Originally Posted by riffic View Post
iconoclastic is such a dope sounding word idgafff
Your bars def made me wish I'd used fancier words. Like I def could have had a bar about my associates assuring me of something. Thx for battling me man it was fun
wwjjddd? is offline   Reply With Quote
Old 09-28-2016, 12:41 PM   #32
JShazo
Registered User
 
JShazo's Avatar
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 2,007
Mentioned: 698 Post(s)
JShazo is better than Grind Time AntarcticaJShazo is better than Grind Time AntarcticaJShazo is better than Grind Time AntarcticaJShazo is better than Grind Time Antarctica
riffic.
__________________
JShazo is offline   Reply With Quote
Old 09-28-2016, 10:31 PM   #33
pityposter
aka ekelon
 
pityposter's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Posts: 1,053
Mentioned: 46 Post(s)
pityposter User wishes battle rap was all still freestyled
Voted wwjjddd because he seemed like a text battler.
__________________
"What separates the winners from the losers is how a person reacts to each new twist of fate." - Donald Trump
pityposter is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2016, 12:42 PM   #34
Ass Napkin Ed
NEGRO NAZI
 
Ass Napkin Ed's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: 2 LETTER MAN
Posts: 7,821
Mentioned: 507 Post(s)
Ass Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local league
WTF did I just read? lol
@WWJJDDD - I respect the originality you came at him with, but wtf bro
@riffic - you the reach god of rmbva. Not bad, not good. you win by default
__________________
I STILL HAVE TIME FOR THE BULLSHIT

I am Malcolm ED
By ANE Means Necessary
Ass Napkin Ed is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2016, 01:10 PM   #35
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Quote:
Originally Posted by Ass Napkin Ed View Post
WTF did I just read? lol
@WWJJDDD - I respect the originality you came at him with, but wtf bro
@riffic - you the reach god of rmbva. Not bad, not good. you win by default
what were the reaches?
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 10-03-2016, 02:31 PM   #36
Ass Napkin Ed
NEGRO NAZI
 
Ass Napkin Ed's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: 2 LETTER MAN
Posts: 7,821
Mentioned: 507 Post(s)
Ass Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local league
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
what were the reaches?

Call him Kim Kardashian, cuz heía marionette (marry a Net)


You know better than some shit like this
__________________
I STILL HAVE TIME FOR THE BULLSHIT

I am Malcolm ED
By ANE Means Necessary
Ass Napkin Ed is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2016, 02:35 PM   #37
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Quote:
Originally Posted by Ass Napkin Ed View Post

Call him Kim Kardashian, cuz heía marionette (marry a Net)


You know better than some shit like this
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 10-03-2016, 03:22 PM   #38
Ass Napkin Ed
NEGRO NAZI
 
Ass Napkin Ed's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: 2 LETTER MAN
Posts: 7,821
Mentioned: 507 Post(s)
Ass Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local league
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
You better get a partner for a Luke Napkin Battle
__________________
I STILL HAVE TIME FOR THE BULLSHIT

I am Malcolm ED
By ANE Means Necessary
Ass Napkin Ed is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2016, 03:37 PM   #39
riffic
RYD ;
 
riffic's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: apartment c above the gogo spot
Posts: 10,856
Mentioned: 1462 Post(s)
riffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battleriffic is pushing for a PG battle
Quote:
Originally Posted by Ass Napkin Ed View Post
You better get a partner for a Luke Napkin Battle
2v1 and I'm strictly doing Kardashian bars
__________________
Quote:
Originally Posted by peace View Post
i have buddies who told me about a guy falling while snowboarding and injuring his ribs to the point that it messed up his breath control, so he had to sit out of his hobby for a few months. something tells me they were talking about psycoses.
Quote:
Originally Posted by wwjjddd? View Post
WE IN HERE NUTDOGS TURN UP. ii
riffic is online now   Reply With Quote
Old 10-03-2016, 03:42 PM   #40
Ass Napkin Ed
NEGRO NAZI
 
Ass Napkin Ed's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: 2 LETTER MAN
Posts: 7,821
Mentioned: 507 Post(s)
Ass Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local leagueAss Napkin Ed is a vet in their local league
Quote:
Originally Posted by riffic View Post
2v1 and I'm strictly doing Kardashian bars
2 K's out like Kim, but you Scott so this flow you diss it
I Rob ya China black and you can take it to Kourt
Write rhymes on a Kindle, so like a Jenner be a good sport

plan foiled, abort mission
__________________
I STILL HAVE TIME FOR THE BULLSHIT

I am Malcolm ED
By ANE Means Necessary
Ass Napkin Ed is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
8212, 8216, 8217, 8230


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

 
Forum Stats
Members: 5,507
Threads: 26,709
Posts: 728,099
Total Online: 1777

Newest Member: DonnieDarko1023

Latest Threads
- by peace
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 06:27 PM.