Forum Home > Battle Videos > Battle Video Archives
Live Update KOTD: WD5 - *Update Thread* (+ Tinychat!)


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-22-2015, 11:44 AM   #321
King Koopa
gtfo my castle son
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 323
Mentioned: 3 Post(s)
King Koopa is not the worst person
Quote:
Originally Posted by SushiX View Post
Lmao, stop it, that Say It Again shit was clearly rehearsed.
If you actually read my post you'll see that I thought so as well. Thanks for the input though.
King Koopa is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 11:48 AM   #322
SushiX
Registered User
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 60
Mentioned: 1 Post(s)
SushiX is not the worst person
Quote:
Originally Posted by King Koopa View Post
If you actually read my post you'll see that I thought so as well. Thanks for the input though.
Oh I read it. And you still said it was one pf the best on the spot flips you ever heard, even thought you yourself don't believe it was on the spot lol
SushiX is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 11:56 AM   #323
King Koopa
gtfo my castle son
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 323
Mentioned: 3 Post(s)
King Koopa is not the worst person
Quote:
Originally Posted by SushiX View Post
Oh I read it. And you still said it was one pf the best on the spot flips you ever heard, even thought you yourself don't believe it was on the spot lol
How is the concept of the word 'if' so hard to understand? IF it was on the spot, it WOULD BE amazing, but SINCE it's probably NOT, it's NOT.

Do you want me to hold your hand and spell it out for you? Did the loud boys distract you in class when these words were explained to you? FOH.
King Koopa is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 12:11 PM   #324
SushiX
Registered User
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 60
Mentioned: 1 Post(s)
SushiX is not the worst person
Quote:
Originally Posted by King Koopa View Post
How is the concept of the word 'if' so hard to understand? IF it was on the spot, it WOULD BE amazing, but SINCE it's probably NOT, it's NOT.

Do you want me to hold your hand and spell it out for you? Did the loud boys distract you in class when these words were explained to you? FOH.
Dude what you gettin mad for, you still felt the need to hype it up lmao. You sound like a kid that knows Santa aint real, but still need to defend the fantasy lol.

How ya go from CHARRON THE BEST FREESTYLER IN THE GAME to STAHP IT I SAID I KNOW ITS FAKE. You sound hurt.
SushiX is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 12:29 PM   #325
VAallDAY
Registered User
 
VAallDAY's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: 122 SOUTH GUNS DREW HILL
Posts: 5,413
Mentioned: 63 Post(s)
VAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time Antarctica
dumb didnt expect that diz to show up

diz 3-0
VAallDAY is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 02:35 PM   #326
KBomb
2dope4you
 
KBomb's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Chicago
Posts: 7,098
Mentioned: 1551 Post(s)
KBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICEKBomb is NICE
can someone please elaborate on the Ars/hoverboard shit? i only saw the gif, did he actually have a hoverboard on stage? the streets need to know
__________________
Quote:
Originally Posted by ErikForeman View Post
scooby doo line was nice no lie

but con go line made a don demarco come out my speakers for no reason
KBomb is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 02:42 PM   #327
BATTLERAP BITCH
I'm a white boy
 
BATTLERAP BITCH's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: The Netherlands
Posts: 1,758
Mentioned: 25 Post(s)
BATTLERAP BITCH is not the worst person
Quote:
Originally Posted by KBomb View Post
can someone please elaborate on the Ars/hoverboard shit? i only saw the gif, did he actually have a hoverboard on stage? the streets need to know
Yes he did hahaha.



Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
__________________
It was pops at my front door everyday.. it was never dad.
BATTLERAP BITCH is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 02:47 PM   #328
rogermellie
Registered User
 
rogermellie's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 2,660
Mentioned: 34 Post(s)
rogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICErogermellie is NICE
Quote:
Originally Posted by BATTLERAP BITCH View Post
Yes he did hahaha.



Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
Lol how are you looking at it with wheels and still think it's a hoverboard
__________________
Quote:
Originally Posted by Kingpen View Post
if u were really tough you would go troll reddit
Quote:
Originally Posted by pityposter View Post
And yes, I promise you, on everything, you don't want any of this.
Quote:
Originally Posted by iamHBY View Post
I'd say Chef Trez is my Bangz
rogermellie is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 02:48 PM   #329
BATTLERAP BITCH
I'm a white boy
 
BATTLERAP BITCH's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: The Netherlands
Posts: 1,758
Mentioned: 25 Post(s)
BATTLERAP BITCH is not the worst person
Quote:
Originally Posted by rogermellie View Post
Lol how are you looking at it with wheels and still think it's a hoverboard
Those things are called hoverboards right?

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
__________________
It was pops at my front door everyday.. it was never dad.

Last edited by BATTLERAP BITCH; 08-22-2015 at 02:50 PM.
BATTLERAP BITCH is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 02:50 PM   #330
BATTLERAP BITCH
I'm a white boy
 
BATTLERAP BITCH's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: The Netherlands
Posts: 1,758
Mentioned: 25 Post(s)
BATTLERAP BITCH is not the worst person
Ok yeah my fault. It isn't a hoverboard.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
__________________
It was pops at my front door everyday.. it was never dad.
BATTLERAP BITCH is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 03:01 PM   #331
Briscoe
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 491
Mentioned: 14 Post(s)
Briscoe is not the worst person
Good to see the rematch lived up to the original as planned......smh.

How'd Soul-Bender and DFD-Diz go? Heard next to nothing on the former and plenty of conflicting opinions on the latter.
Briscoe is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 03:13 PM   #332
AVOCADO
VIP
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 4,841
Mentioned: 1189 Post(s)
AVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICE
Glad yall enjoyed the Ppv
AVOCADO is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 03:45 PM   #333
Breakneck
Battle Rapper
 
Breakneck's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Minneapolis,MN
Posts: 2,418
Mentioned: 132 Post(s)
Breakneck is better than Grind Time AustraliaBreakneck is better than Grind Time Australia
I had psycoses 3-0 but Gin I was getting slept on too much cuz he was cooking .

Didn't watch Tax/Pro

Rone / Twist I honestly edged to Twist. That Nils rebuttal was next level shit, obv that didn't win him the battle but it was sick

I really thought JJdD would win but Charron took that 2-1 to me, john got the second

Arsonal had the first two rounds and would have taken it 3-0 until it got weird. He threw shotty's hat down and touched him a million times and did the weird little segue thing while he was rapping. A classic ending to the battle with the repeat of pat stay and Arsonal rapping forever. Lol

Soul vs Bender was cool but not what I thought it would be, however I did have it as a toss up and most even battle of the night. Slight edge to soul if I had a gun to my head

Diz won that 3-0 but dumb was better than he was vs conceited. I was shocked to see Dizaster spit three rounds of focused material and it showed how dumb he is to not just do that everytime instead of have meltdowns and stuttering monologues about aliens and cytoplasm or whatever
__________________
No Coast North GM -- For PPV access , rankings, tickets to live events, merch, and release schedules head to http://www.NoCoastRaps.com !!! || Follow me on Twitter or Facebook
Breakneck is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 04:15 PM   #334
VAallDAY
Registered User
 
VAallDAY's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: 122 SOUTH GUNS DREW HILL
Posts: 5,413
Mentioned: 63 Post(s)
VAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by Briscoe View Post
Good to see the rematch lived up to the original as planned......smh.

How'd Soul-Bender and DFD-Diz go? Heard next to nothing on the former and plenty of conflicting opinions on the latter.
i predicted dumb to win but diz got him every round tbh... best diz since canibus easy

he came with 3 clean rounds, barely any stuttering and had bars.. showed dumb he cant just come in here and beat a motivated vet after taking so muhc time off

dumb was cool tho

that fake kicks/asian bar was highlight of the night imo
VAallDAY is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 04:23 PM   #335
VAallDAY
Registered User
 
VAallDAY's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: 122 SOUTH GUNS DREW HILL
Posts: 5,413
Mentioned: 63 Post(s)
VAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time Antarctica
dizaster still corny af for dressin like the avatar lls
VAallDAY is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 04:29 PM   #336
BATTLERAP BITCH
I'm a white boy
 
BATTLERAP BITCH's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: The Netherlands
Posts: 1,758
Mentioned: 25 Post(s)
BATTLERAP BITCH is not the worst person
Doors open at 5 today.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
__________________
It was pops at my front door everyday.. it was never dad.
BATTLERAP BITCH is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 04:40 PM   #337
Tom HAAANHKS
The steel I rise
 
Tom HAAANHKS's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 723
Mentioned: 16 Post(s)
Tom HAAANHKS is not the worst person
The PPV was great and exceeded my expectations in all areas. Worth every penny. Great quality and the stream never dropped once. Looking forward to today's battles.

da rebel >>>>>

"I roll up on your dead uncle's grave like this." *battle over*

Last edited by Tom HAAANHKS; 08-22-2015 at 04:43 PM.
Tom HAAANHKS is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 04:46 PM   #338
Sky2real
Registered User
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,175
Mentioned: 47 Post(s)
Sky2real is better than Grind Time AustraliaSky2real is better than Grind Time Australia
Lol that gif is GOAT level shit. Ars solidified his spot wit gorillas!!!
__________________
Ain't nothin wrong wit a little shootin, so long as the right people get shot. - Osolo
Sky2real is online now   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 04:51 PM   #339
VAallDAY
Registered User
 
VAallDAY's Avatar
 
Join Date: May 2014
Location: 122 SOUTH GUNS DREW HILL
Posts: 5,413
Mentioned: 63 Post(s)
VAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time AntarcticaVAallDAY is better than Grind Time Antarctica
im mad af diz wore that outfit tbh, ruined the visual of the battle
VAallDAY is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:01 PM   #340
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
I just woke up and remembered Dizaster won last night!!!!



This is a great day!!!
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:05 PM   #341
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Cant wait to watCH paT Fuck up this little midget you all voted for to win.


U will wish u didnt vote illmac dudes.
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:07 PM   #342
Toronto
rip bambam
 
Toronto's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: WE THE NORTH
Posts: 1,388
Mentioned: 27 Post(s)
Toronto is better than Grind Time AntarcticaToronto is better than Grind Time AntarcticaToronto is better than Grind Time Antarctica
was Ars doing circles the whole battle or just that particular moment?
__________________
styll
Toronto is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:19 PM   #343
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Cant wait to watch Diz on the final video. Cant believe he didnt choke or revert to that rambling shit
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:20 PM   #344
Throwback Mike
I'M NOT PAT STAY
 
Throwback Mike's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 3,040
Mentioned: 806 Post(s)
Throwback Mike is better than Grind Time AntarcticaThrowback Mike is better than Grind Time AntarcticaThrowback Mike is better than Grind Time AntarcticaThrowback Mike is better than Grind Time AntarcticaThrowback Mike is better than Grind Time Antarctica
It sounds like last night was underwhelming, but I kinda wish I'd bought the PPV just to see Diz spit three clean rounds...

And to see Ars glide spinning around, of course.
__________________
Quote:
Originally Posted by I am LIL ILL View Post
this is like the KKK doing a track with 2PAC's Mom.
Throwback Mike is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:31 PM   #345
Willy Pilgrim
Banned
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 2,794
Mentioned: 37 Post(s)
Willy Pilgrim is better than Grind Time AustraliaWilly Pilgrim is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by VAallDAY View Post
best diz since canibus easy


dumb was cool tho
Dumb was really good too but this might have been the best Diz Ive ever seen. Might be the best i've seen from both of them actually.
Willy Pilgrim is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:32 PM   #346
Breakneck
Battle Rapper
 
Breakneck's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Minneapolis,MN
Posts: 2,418
Mentioned: 132 Post(s)
Breakneck is better than Grind Time AustraliaBreakneck is better than Grind Time Australia
Dumb was crazy but Diz was better. Two minute rounds were perfect
__________________
No Coast North GM -- For PPV access , rankings, tickets to live events, merch, and release schedules head to http://www.NoCoastRaps.com !!! || Follow me on Twitter or Facebook
Breakneck is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:32 PM   #347
ukallday
We FUCK THAT
 
ukallday's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 3,972
Mentioned: 303 Post(s)
ukallday is better than Grind Time Australiaukallday is better than Grind Time Australia
Dfd 2-1 - Diz's first was pretty good but he kind of trailed off after that imo.

JJDD 2-1

Soul 2-1

Ars 2-1

Eurgh 3-0

Didnt see all of Twist vs Rone, saw that Rone does his usual shit and Twist brought out someone famous (no idea who that guy is).
ukallday is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:33 PM   #348
peace
Mr. Claypots 😎
 
peace's Avatar
 
Join Date: Jun 2015
Posts: 1,327
Mentioned: 25 Post(s)
peace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarcticapeace is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by paul robeson View Post
fucking lmao @ the end of ars 3rd round. Organik kept trying to make him stop and ars was ignoring him and kept rapping something about tarsi sucking dick for a bag of weed. And shotty was standing there flexing his arms like a cornball.
crying rn.
peace is online now   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:34 PM   #349
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
psy beat gin i

Tax 3-0ed jaypro
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:34 PM   #350
Willy Pilgrim
Banned
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 2,794
Mentioned: 37 Post(s)
Willy Pilgrim is better than Grind Time AustraliaWilly Pilgrim is better than Grind Time Australia
Quote:
Originally Posted by ukallday View Post

Didnt see all of Twist vs Rone, saw that Rone does his usual shit and Twist brought out someone famous (no idea who that guy is).
He's the same shitty politician that tweeted for Meek Mill not to come to TO during his beef with Drake and it went viral.
Willy Pilgrim is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:41 PM   #351
azhotazice
Instagram @azhotazice
 
azhotazice's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Los Angeles
Posts: 1,163
Mentioned: 19 Post(s)
azhotazice is not the worst person
Quote:
Originally Posted by ICeeZeeI View Post
Cant wait to watch Diz on the final video. Cant believe he didnt choke or revert to that rambling shit
Daylyt said it best after the battle. Diz isn't a punchline rapper he isn't a street rapper. He came up and brought fame to his name in these type of battles, he lives for this shit.
__________________
Only fair to warn I was born with a set of horns
azhotazice is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:43 PM   #352
el gordo
part time head turner..
 
Join Date: Jun 2013
Location: torrance
Posts: 1,845
Mentioned: 46 Post(s)
el gordo is not the worst person
Quote:
Originally Posted by AVOCADO View Post
Glad yall enjoyed the Ppv
When is the replay going up? Thanks for the great product. Shit was crispy.
__________________
Quote:
Originally Posted by ux9 u so fine View Post
that card is trash ; do not quote me when these battles flop ..

w/e
el gordo is online now   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:43 PM   #353
Willy Pilgrim
Banned
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 2,794
Mentioned: 37 Post(s)
Willy Pilgrim is better than Grind Time AustraliaWilly Pilgrim is better than Grind Time Australia
Wheres @Luke? We're gonna need a highlight reel of all the most racist and homophobic moments edited with the Norm Kelly part and the part where Im pretty sure it was Tax telling all the "faggots and bitches" to shut the fuck up. Then we gonna send dat to the conservative party. lmfao
Willy Pilgrim is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:44 PM   #354
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
I think Ars slapping shottys hat right off his head was one of the most OMG moments from last night. Nobody seemed to catch that one.


Its gangster then he just glided around spinning like a mack!!
ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 05:52 PM   #355
AVOCADO
VIP
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 4,841
Mentioned: 1189 Post(s)
AVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICEAVOCADO is NICE
Quote:
Originally Posted by el gordo View Post
When is the replay going up? Thanks for the great product. Shit was crispy.
No idea tbh
AVOCADO is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 06:06 PM   #356
RonRon da Dong
Ronald R. McDongald
 
RonRon da Dong's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 2,647
Mentioned: 42 Post(s)
RonRon da Dong is better than Grind Time AntarcticaRonRon da Dong is better than Grind Time AntarcticaRonRon da Dong is better than Grind Time AntarcticaRonRon da Dong is better than Grind Time Antarctica
Quote:
Originally Posted by el gordo View Post
When is the replay going up? Thanks for the great product. Shit was crispy.
Quote:
Originally Posted by AVOCADO View Post
No idea tbh
They're up now, real clean lookin too btw, keep up the good work

__________________
Quote:
Originally Posted by ux9 u so fine View Post
I'd be like

I got 4 more bars hold on ..

then rap a whole 16
RonRon da Dong is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 06:08 PM   #357
@VapeHop
Yaki Yaki Yaki
 
@VapeHop's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 5,190
Mentioned: 180 Post(s)
@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE
from what i remember Ars/Shotty and Diz/Dumb were great.

i also love when i can't remember a battle related evening of drinking i only have to check twitter and this forum for embarrassing shit i mighta said.

drunk tweets > drunk texts


bout to rewatch day 1
@VapeHop is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 06:44 PM   #358
ICeeZeeI
Oliver ClothesOff
 
ICeeZeeI's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Over Der
Posts: 4,444
Mentioned: 43 Post(s)
ICeeZeeI is better than Grind Time AustraliaICeeZeeI is better than Grind Time Australia
Mr.ConTroll ‏@DAYLYT2k 10m10 minutes ago

Yall ask for the real mee..so now u get the real mee....
Get ready to c god...
Im coming for blood


ICeeZeeI is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 06:50 PM   #359
@VapeHop
Yaki Yaki Yaki
 
@VapeHop's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 5,190
Mentioned: 180 Post(s)
@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE@VapeHop is NICE
thats so aggressive.
@VapeHop is offline   Reply With Quote
Old 08-22-2015, 06:50 PM   #360
RickyProehl
RickyWatters
 
RickyProehl's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: queens ny
Posts: 4,456
Mentioned: 422 Post(s)
RickyProehl is better than Grind Time AntarcticaRickyProehl is better than Grind Time AntarcticaRickyProehl is better than Grind Time AntarcticaRickyProehl is better than Grind Time AntarcticaRickyProehl is better than Grind Time Antarctica
daylyt>>>>
__________________

Rip ux9
RickyProehl is online now   Reply With Quote
Reply

Tags
8207, chokegod, deadcelebritystatus, equality, neverforget, salute


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

 
Forum Stats
Members: 5,554
Threads: 27,239
Posts: 734,681
Total Online: 2697

Newest Member: atysilezy

Latest Threads
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY
- by Profess
- by iamHBY
- by iamHBY
- by iamHBY



All times are GMT. The time now is 03:22 AM.